Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Την άνοιξη του 2014 θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη τα εργοτάξια στους τέσσερις μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, μετά την οριστικοποίηση των διαπραγματεύσεων και την κατάθεση των αναθεωρημένων συμβάσεων στη Βουλή, το μεσημέρι της Παρασκευής.

 

Στόχος είναι να ψηφιστούν μέχρι τις 9 Δεκεμβρίου, ώστε να ξεκινήσει άμεσα η εκταμίευση των πόρων και τα πρώτα εργοτάξια να είναι έτοιμα έως τα τέλη Φεβρουαρίου. Οι συμβάσεις παραχώρησης αφορούν στους άξονες: Μαλιακός-Κλειδί, Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα, Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Γιάννενα, Αντίρριο-Γιάννενα.

 

Για την επανεκκίνηση όμως των συμβάσεων παραχώρησης, που υπολογίζεται να έχουν επίδραση στο ΑΕΠ 1,2% την επόμενη τριετία και να δημιουργήσουν τουλάχιστον 20.000 θέσεις εργασίας, το ελληνικό Δημόσιο, αλλά και οι χρήστες, θα πληρώσουν βαρύ τίμημα.

 

Με την ενεργοποίηση των εργασιών στους αυτοκινητοδρόμους προβλέπεται αύξηση των σταθμών διοδίων, αλλά και αύξηση του κόστους ανά χιλιόμετρο (κατά 0,04 σεντς συν ΦΠΑ). Για παράδειγμα σε σταθμούς διοδίων της Νέας Οδού, όπως Αφίδνες, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Θήβα, ο μέσος όρος αύξησης διοδίων είναι περίπου 60%.

 

Για την Πελασγία, που είναι στο «Μαλιακός-Κλειδί», το κόστος από 2,70 ευρώ για τα ΙΧ, από την 1η Ιανουαρίου εκτινάσσεται σε 3,50 ευρώ, αυξημένο κατά 30%. Αντίστοιχα, θα προστεθούν τρεις νέοι σταθμοί στο Ελευσίνα-Κόρινθος (Νέα Πέραμος, Πάχη, Αγίοι Θεόδωροι), άλλοι τρεις μέσα στην Αττική (Άγιος Στέφανος, Βαρυμπόμπη), ενώ προβλέπεται  γενναία εκπτωτική πολιτική έως 80% για τους συχνούς χρήστες.

 

«Το κόστος πραγματοποίησης των έργων είναι πολύ μεγάλο. Κανείς δεν μας χαρίστηκε. Οι διαπραγματεύσεις ήταν δύσκολες και το Δημόσιο δεν είχε άλλη συμφερότερη λύση για να πραγματοποιηθούν» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.      

 

Το χρηματοδοτικό κενό των αυτοκινητοδρόμων που θα καλύψει το ελληνικό Δημόσιο υπολογίζεται σε 1,7 δισ. ευρώ, και είναι πόροι που θα προέλθουν κυρίως από την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ, συν το δάνειο των 650 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ.

 

Εξ αυτών η πρόσθετη χρηματοδότηση είναι 215 εκατ. ευρώ στον Άξονα Κεντρικής Ελλάδας, 179 εκατ. ευρώ στην Ιόνια Οδό, 410 εκατ. ευρώ στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και 250 εκατ. ευρώ στην Ολυμπία Οδό.

 

Επιπρόσθετα, το Δημόσιο μπαίνει ως εγγυητής των εργολάβων και των τραπεζών παραχωρώντας μέρος των μελλοντικών του εσόδων από τα διόδια, για να καλυφθούν οι υποχρεώσεις, εφόσον οι κυκλοφορίες είναι κατώτερες των προβλεπόμενων και δεν καλύπτουν τις ανάγκες.  

 

Σε ό,τι αφορά στο συνολικό ποσό των αποζημιώσεων, που θα δοθούν στους εργολάβους και παραχωρησιούχους, το ύψος τους ανέρχεται σε 574 εκατ. ευρώ και αφορά στις καθυστερήσεις που έχουν σημειωθεί μέχρι σήμερα στους οδικούς άξονες λόγω απαλλοτριώσεων, αρχαιολογίας κ.ά.  

 

Πηγή: http://www.ypodomes....

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

ιονια οδο και αξονα κεντρικης ξεχαστε τους ετσι απλα

Δημοσιεύτηκε (edited)

μη ξεχνάμε

- εκείνη τη φιέστα με τους υπουργούς τους πρωθυπουργούς τους εργολάβους και τις μπουλντόζες αρχές του καλοκαιριού που επαναλαμβάνεται τώρα ως τραγωδία για μας τους φορολογούμενους (βασικά στα πλαίσια της φτωχοποίησης και των ελαχίστων εχόντων ακόμα φοροδοτική ικανότητα)

- την πόρτα που φάγαμε ως κράτος για τη χρηματοδότηση των έργων από ΕΕ αρχές Οκτώβρη

να προσέξουμε

- ότι το αφερέγγυο κράτος μπαίνει εγγυητής σε έργο που θα καρπωθούν ιδιώτες μεγαλοεργολάβοι ενώ έχει πάψει να εγγυάται συντάξεις, μισθούς, μικροκαταθέσεις

 

http://www.michanikos.gr/topic/36842-%CE%A0%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%B2%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CE%BB%CE%B5%CF%86%CF%84%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%82/

 

http://www.michanikos.gr/topic/36055-%CE%91%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B9/

 

ΑΡΒ και ΑΡΚ (βουλευτές και κυβερνητικοί)

ψόφο

Edited by imhotep
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Μήπως εσύ;..

Είναι όμως αυτή η λύση;

Και αν είναι, το μοναδικό είναι που θα έπρεπε να εφαρμοσθεί;

Edited by Faethon11
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Υπάρχη κάποια λογική σ' αυτή τη χώρα????

Σήμερα κάποιος που κάνει τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη πληρώνει, με πολλά παράπονα και διαμαρτυρίες 20 - 25 Ευρώ, δηλαδή 4 - 5 λεπτά ανά χιλιόμετρο.

Εγώ για την καθημερινή διαδρομή μου Ωρωπό - Αθήνα, δηλαδή σε αυτοκινητόδρομο 16 ολόκληρα χιλιόμετρα (Μαλακάσα -Αγ. Στέφανο) ενώ θα έπρεπε αναλογικά να πληρώνω το πολύ 0,80 Ευρώ (μείον κάποια έκπτωση σαν τακτικός πελάτης), πληρώνω 2,1 Ευρώ δηλαδή 13 λεπτά ανά χιλιόμετρο.

Με την αύξηση 60%, που λένε, θα πληρώνω 20 λεπτά ανά χιλιόμετρο. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Επαναλαμβάνω :

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ???????

Δημοσιεύτηκε
...

Επαναλαμβάνω :

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ???????

 

Πλήρωνε και μη ερεύνα τέκνον μου! :mrgreen:

Δημοσιεύτηκε

Δεν πληρώνω (πάω από τον παράδρομο) και ερευνώ συνέχεια για μπάτσους, καθώς κάνω περίπου 20 παράνομα προσπεράσματα κατά μέσο όρο ανά διαδρομή (δεν υπάρχει ούτε ένα σημείο νόμιμου προσπεράσματος)

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Με λίγα λόγια συνάδελφε antloukidis είσαι ο "χάρος της ασφάλτου" στον παράδρομο Ωρωπού - Αθήνας!!!

 

Πέρα από την πλάκα η κατάσταση με τα διόδια πρέπει να είναι τραγική. Εγώ ακόμη δε μπορώ να χωνέψω ότι πληρώνουμε διόδια στο Πάτρα - Κόρινθος, που είναι δρόμος σκοτώστρα!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.