antloukidis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 είσαι ο "χάρος της ασφάλτου" στον παράδρομο Ωρωπού - Αθήνας!!! Μπα, που να δεις νταλίκα να προσπερνά δύο η τρείς νταλίκες στη σειρά!!!
ted78 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Αυτά είναι, κάνετε και extreme sports τζάμπα και παραπονιέστε κι από πάνω!!!
antloukidis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2013 Πέρα από την πλάκα, "το κράτος" είναι ο προφέσορας της κονόμας. Εκτός από τα διόδια, που τα είπαμε πιο πάνω (1η κονόμα), ο παράδρομος έχει πολλά σημεία ασφαλούς προσπεράσματος, όμως η διακεκομένη διαγράμμιση σίγουρα κοστίζει παραπάνω από τη συνεχή διπλή (τοπογράφοι, μετρήσεις, σχέδια κλπ) (2η κονόμα) Και (3η κονόμα) όπου θέλουμε και όποτε θέλουμε στέλνουμε τα όργανα να μοιράζουν ραβασάκια!
kostassid Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 Είμαστε μηχανικοί. Ας διαβάσουμε πρώτα τη νέα Σύμβαση Παραχώρησης και μετά βλέπουμε. Ο εν λόγω ιστοτoπος δεν αποτελεί αξιοπιστη πηγή και θα έλεγα ότι κιτρινίζει (λίγο). Επίσης τι είναι προτιμότερο; Η παλιά κατάσταση με τα διόδια ΤΕΟ που οι εργολάβοι και οι ταμίες των διοδίων έκαναν αμύθητες περιουσίες ή το ελεγχόμενο έσοδο του κράτους μαζί με τις θέσεις εργασίες λόγω ειτε λόγω των κατασκευών είτε της παραχώρησης. 1 1
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 Συμφωνώντας με τον Κώστα , πρέπει να είμαστε προσεκτικοί γιά το τι διαβάζουμε , γιατί τα περισσότερα τα γράφουν περιφερόμενα κομματόσκυλα η θεωρητικοί καθηγητές , όπως χτές στον ΣΚΑΙ ο Γκότσης που μας εγκαλούσε γιατί επενδύσαμε στα ακίνητα και όχι σε άλλες παραγωγικές επιχειρήσεις . Και αυτός όπως και οι άλλοι άσχετοι η θεωρητικοί , ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ . Προφανώς διότι σαν άσχετοι , κομματικοί η θεωρητικοί που είναι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι αυτό που μας δίνει πλεονέκτημα στην αξία της γης και στα ακίνητα , είναι μειονέκτημα στην δημιουργία βιομηχανίας η άλλων επιχειρήσεων που απαιτούν υποδομές και κεντροβαρική θέση . Ετσι είναι αναγκαία η δημιουργία οδικών και σιδηροδρομικών υποδομών , οι οποίες είναι εντιμότερο να πληρωθούν από τους χρήστες και όχι γενικά από τους φορολογούμενους . Εκεί που υπάρχει θέμα είναι στο κόστος , όπου το τεε δεν παίζει τον θεσμικό του ρόλο , αλλά και στον σχεδιασμό που σχεδιάζουμε κάποια φαραωνικά έργα , ενώ οι ανάγκες απαιτούν χαμηλότερο επίπεδο σχεδιασμού και κατασκευής , άρα και μειωμένου κόστους . 1
Thodoris4 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 Τσιράκια μεγαλοεργολάβων οι πολιτικοί και των τραπεζιτών. kostassid την ανικανότητα του κράτους να ελέγξει σκοπίμως, για την οποία το ίδιο έφταιγε, μην την ταυτίζεις με τη λειτουργία νόμιμου κράτους. Πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι στηρίζεις δηλαδή; Πάει ο δολοφόνος όμως να αναστήσει το θύμα του; Όχι φυσικά, εμείς εδώ γιατί αυτό προσπαθούμε; Αστεία πράγματα. Φιλοξενούμενοι στον τόπο μας γίναμε ρεεεεε.. 1
loser Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 (edited) τα διοδια ηταν ηδη ακριβα για το επιπεδο των οδικων αξονων που εχει η ελλαδα αλλα και την επερχομενη φτωχοποιηση του μεγαλυτερου μερους του ελληνικου πληθυσμου και πολλοι ονειρευονται και υλοποιουν αυξησεις , ενω αλλοι επιχαιρουν για αυτες απο παλιοτερα φωναζα (πριν 8-9 χρονια ) στον κοσμο να μην αγοραζει σε τιμες φουσκες ακινητα οικοπεδα κλπ διοτι πληρωνει υπερκερδη σε τραπεζες και εργολαβους , τωρα το 1/3 απο αυτους εχουν δανεια που δεν μπορουν να εξυπηρετησουν και απο ωρα σε ωρα πολλα απο αυτα τα ακινητα θα δημευτουν στον γερμανο χοντροκολο χανς αντι πινακιου φακης . καλο ειναι που Θ Α ξεκινησουν ορισμενα εργα εντος 2014 αλλα με μια προυποθεση , να εργαστουν μονο ελληνες εργατες κατα προτερεοτητα και ουτε ενας ξενος ρουμανος βουλγαρος αλβανος , δεν εχω κανενα εθνικιστικο μισος απενατι στους αλοδαπους αλλα προς θεου τα χρηματα να μεινουν στην πατριδα μας και οχι να πανε στα γειτονικα βαλκανια , αν εχουν μυαλο οι ελληνες θα το εκμεταλευτουν ειδαλλως θα εχουμε δραματα για τις τοπικες οικονομιες . Αν και δεν πιστευω οτι θα συμβει αυτο διοτι ακομα ο ελληνικος πληθυσμος θεωρει οτι το χρημα το φερνει ο πελαργος καθε 1 και 15 του μηνα τελικα εντος της τρεχουσας δεκαετιας θα αλλαξουν τα πραγματα προς το καλυτερο μονο απο αποψη νοοτροπιας . Edited Δεκέμβριος 1 , 2013 by loser 3
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 Πάλι ξένοι εργάτες θα απασχοληθούν στα έργα.
kostassid Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 @ Thodoris4 , η σύμβαση λήγει σε 26 χρόνια εκτός αν υπάρξει αναπροσαρμογή λόγω της κρίσης. Θα δούμε τότε που θα αναλάβει ξανά το δημόσιο πως θα διαχειριστεί. Πάντως όποιος θέλει ας διε τι ποσοστό από τα διόδια πάει στο κράτος και τι στον Παραχωρησιούχο. (πιστέψτεμε θα εκπλαγείτε) @ Loser, φίλε μου αν ο Έλληνας δεν ρίξει τις προσδοκίες του για τις αμοιβές ακόμα οι αλλοδαποί θα παίρνουν τις δουλειές. Απλά τα πράγματα.
loser Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2013 (edited) giorge ε τι να κανουμε η ηλιθιοτητα ειναι ανικητη , ειναι η τελευταια ευκαιρια μετα απο αυτο θα ερθει αγρια και ταχυστη φτωχοποιηση ., οπου ο ελληνικος πληθυσμος θα κανει πους απσ για 1 ευρω την ωρα οπου θα θεωρηται και βασιλικος μισθος . Edited Δεκέμβριος 1 , 2013 by loser 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα