Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τι χρείαζεται για την τελική υποβολή Ν.4178


mkonios

Recommended Posts

Καλησπέρα συνάδελφοι, είμαι νέος μηχανικός και θέλω να ρωτήσω κάτι όσον αφόρα το τι ακριβώς χρειάζεται να σκαναρω και να στείλω εν τέλη στο ΥΠΕΚΑ.

Ανέλαβα ένα σπίτι στην επαρχία και αναζήτησα τον φάκελο από την αρμόδια πολεοδομική αρχή ο οποίος αποδείχτηκε ότι έχει χαθεί. Προφανώς δεν το έχει ούτε ο ιδιοκτήτης. Μπόρεσαν να μου βρουν μόνο το στέλεχος άδειας το οποίο στην πίσω όψη έχει το γνωστό σκαριφήμα του τοπογραφικου. Εγώ εκτός από την κάτοψη τι άλλο χρειάζεται να σχεδιάσω; Το τοπογραφικό αυτό από το στέλεχος άδειας αρκεί; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Ανέλαβα ένα σπίτι στην επαρχία 

Τι ακριβώς ανέλαβες σε σχέση με το σπίτι?

Ίσως χρειαστεί να ξεκινήσεις με ανασύσταση φακέλου

Link to comment
Share on other sites

Η διαδικασία και τα απαραίτητα σχέδια για υποβολή φακέλου αποτύπωσης κτιρίου (σε περίπτωση που έχει χαθεί) στην αρμόδια πολεοδομία υπάρχει στο Αρθρο 11 παρ. 6 περ. γ.

Link to comment
Share on other sites

Ανέλαβα αρχικά να εκδωσω βεβαιωση μηχανικου. Ο ιδιοκτήτης μου έδωσε σχέδιο κατοχής με υπογραφή και σφραγίδα μηχανικου (όχι πολεοδομίας) που είχε αποτυπώσει το σπίτι το 1998 ημερομηνία που πραγματοποιήθηκε η αγοραπωλησία. Το σπίτι έχει κατασκευαστεί το 1980 και σήμερα που πήγα στην πολεοδομία βρήκα μόνο το στέλεχος άδειας. Τα αρχικά σχέδια δεν υπάρχουν πουθενά.

1) στο άρθρο 11 παράγραφος γ αναφέρει ότι αυτά χρειάζονται για να αποδειχθεί η νομιμότητα! Στη δικιά μου περίπτωση η νομιμότητα είναι προφανής αφού υπάρχει το στέλεχος άδειας, εκτός αν καταλαβαίνω λάθος!

2) τα σχέδια που παρέλαβα, αυτά του 98 με μόνο σφραγίδα μηχανικου δείχνουν ένα κομμάτι εξώστη που κατόπιν αυτοψίας διαπίστωσα ότι είχε κλειστεί και πλέον είναι βοηθητικός χώρος, το οποίο ωστόσο δεν φαίνεται να έγινε το 98 αλλά εξαρχής.

Άρα είτε ο μηχανικός που το σχεδίασε το έκανε ηθελημένα λάθος είτε το σχεδίασε από το αρχικό σχέδιο είτε δεν ξέρω...