Engineer Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2013 Με τροπολογία της τελευταίας στιγμής το Δημόσιο μπαίνει εγγυητής σε δάνειο που θα πάρουν οι κατασκευαστές για τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Κορίνθου-Πατρών. Η μεγαλύτερη προσφορά της κυβέρνησης προς τους κατασκευαστές είναι οι αυξήσεις έως και 60% στις τιμές των διοδίων. Ένα «μπόνους» της τελευταίας στιγμής προς τους εργολάβους του αυτοκινητόδρομου Αθηνών-Κορίνθου-Πατρών έκρυβε η τροπολογία που κατέθεσαν το απόγευμα της Παρασκευής οι συναρμόδιοι υπουργοί Υποδομών και Οικονομικών. Λίγο μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου με τις αναθεωρημένες συμβάσεις των τεσσάρων αυτοκινητόδρομων από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής, οι Μ. Χρυσοχοΐδης και Γ. Στουρνάρας προσέθεσαν νέα διάταξη με την οποία το Δημόσιο μπαίνει εγγυητής σε δάνειο που θα πάρουν οι κατασκευαστές από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τη χρηματοδότηση των έργων! Από την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου που συνοδεύει την τροπολογία, προκύπτει ότι η εγγύηση που παρέχει το Δημόσιο αφορά δάνειο έως 200 εκατ. ευρώ! Η πρωτοφανής αυτή στήριξη στην ουσία μετατρέπει τον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο σε κλασικό δημόσιο έργο, ενώ αναιρεί τη διαβεβαίωση του υπουργού Υποδομών ότι το κατασκευαστικό και επιχειρηματικό ρίσκο παραμένει στους εργολάβους. Το θέμα αναμένεται να κυριαρχήσει στη συνεδρίαση της Ολομέλειας, σήμερα και αύριο για να επικυρωθούν οι νέες συμβάσεις. Αποικιοκρατικές συμβάσεις Με ανακοίνωσή της, η ομοσπονδία εργαζομένων στο πρώην υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ καλεί τους βουλευτές να μην ψηφίσουν τις σκανδαλώδεις ρυθμίσεις, τονίζοντας ότι αποτελούν συνέχεια των αποικιοκρατικών συμβάσεων του 2007. Βεβαίως το μεγαλύτερο δώρο προς τους εργολάβους είναι οι αυξήσεις-φωτιά στις τιμές των διοδίων, που φτάνουν έως το 60% και αναμένεται να ισχύσουν από τις αρχές Ιανουαρίου. Ειδικά στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, όπου κάθε 42 χλμ. λειτουργούν διόδια, οι οδηγοί Ι.Χ. θα επιβαρυνθούν πάνω από 25%. Να σημειωθεί ότι οι δύο σταθμοί (Αγία Τριάδα και Μάλγαρα), οι οποίοι ανήκουν στο Δημόσιο δεν αυξάνουν τις τιμές, ενώ προς το παρόν διατηρούνται σταθερές σε άλλους τέσσερις (Μακρυχώρι, Πυργετός, Λεπτοκαρυά και Αιγίνιο) που διαχειρίζονται οι εργολάβοι. Ως τα τέλη του 2015 θα προστεθούν άλλοι δύο σταθμοί, στο «πέταλο» του Μαλιακού, ενώ το καλοκαίρι θα πληρώνουν οι οδηγοί που μπαίνουν στην εθνική οδό από τον κόμβο του Αγίου Στεφάνου και έναν χρόνο αργότερα, τον Ιούλιο του 2015, θα ανοίξει και αυτός στη Βαρυμπόμπη. Το «φέσι», που φτάνει έως και 61,22%, βαραίνει τους οδηγούς που περνούν από τους σταθμούς στο τμήμα Αφίδνες-Τραγάνα και ήταν αφορμή για την… επανεκκίνηση των κινητοποιήσεων κατά των αυξήσεων. Χθες, οι Δήμοι Κηφισιάς, Ωρωπού και Διονύσου, καθώς και το κίνημα «Δεν πληρώνω» οργάνωσαν συγκεντρώσεις στον σταθμό των Αφιδνών. Επιβάρυνση θα έχουν και οι οδηγοί στη διαδρομή Ελευσίνα-Πάτρα. Επικαλούμενος μισές αλήθειες, ο Μ. Χρυσοχοΐδης πανηγύρισε στη Βουλή για τις μειώσεις 19% στην «εθνική καρμανιόλα» Κορίνθου-Πατρών. Δεν είπε όμως τίποτα για την αύξηση σχεδόν στο 22% που συμφωνήθηκε για το τμήμα Ελευσίνα-Ισθμός, όπου η κυκλοφορία είναι υπερδιπλάσια. Πηγή: http://www.efsyn.gr/?p=157817 Click here to view the είδηση
mkara Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2013 και εγγυητης το δημοσιο για 200 εκ.€ και αυξηση διοδιων 60% Στην ελλαδα πραγματοποιουμε τις καλυτερες Συμβασεις ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ.... γατακια... 1
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2013 Έχω γνωρίσει από κοντά τη βρωμιά της εργολαβίας δημοσίων έργων, όμως η "άλλη πλευρά το λόφου" λέει ότι για να επενδύσεις τα χρήματά σου σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, η σύμβαση δεν μπορεί παρά να είναι αποικιοκρατικού τύπου. 1
Anastazio Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 να μας πει ποιοί είναι πίσω από τους εργολάβους θα ήθελα........
Brasco Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 (edited) να μας πει ποιοί είναι πίσω από τους εργολάβους θα ήθελα........ Οι μέτοχοι πολλοί από τους οποίους είναι βουλευτές με διάφορες παρατάξεις Edited Δεκέμβριος 11 , 2013 by Brasco
Anastazio Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 Οι μέτοχοι πολλοί από τους οποίους είναι βουλευτές με διάφορες παρατάξεις ειρωνικά το είπα........αλλά καλά το διευκρίνησες
Evan Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 Οτι εγινε με γεφυρα και αττικη α και αεροδρομιο βεβαια ποιος σοφρων επιχειρηματιας θα εκανε τετοια επενδυση σε αυτο το μπουρδελο
Brasco Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 Ο νταβατζής μαζί με την τσατσά
Evan Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2013 παντα την πληρωνουν οι ιεροδουλες ομως 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα