ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 08:43 πμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 08:43 πμ Ψήνεται............ το καλό πράγμα αργεί να γίνει.......
loser Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 09:08 πμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 09:08 πμ θα το επανδρωσουν μετα την ληξη του 4178 ξερουν τι κανουν οι ανθρωποι .
akius Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 09:42 πμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 09:42 πμ θα τους πανε και για μεροκαματο στους σεισμους ....που να ψαχνου για αλλους
architect_duth Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 02:59 μμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 02:59 μμ Περιμένουν τα φθηνά πακέτα τηλεφωνικών εταιριών για τις γιορτές του Πάσχα.
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 03:35 μμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 03:35 μμ Μπα ξεκίνησαν τη στελέχωση από τις καθαρίστριες και κόλλησαν στις συλλογικές συμβάσεις.....
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 03:53 μμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2014 at 03:53 μμ δεν καταλαβες τι εννοω.θα παιρνεις τηλεφωνο και θα λες: ειμαι ο terry. αυτοι αντιστοιχα θα ειναι υποχρεωμενοι να σου λενε το ονοματεπωνυμο τους.και μετα θα ξεκιναει η συζητηση για τον 4178.τιμια πραγματα Φίλε μου όπως κατάλαβες 1. Ο νόμος είναι ασαφέστατος!! 2. Οι περιπτώσεις -που χρήζουν απάντησης -χιλιάδες!! 3. ότι ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ η απάντηση -για πολλές- δεν θα μπορεί να υπάρξει Επομένως ούτε και αυτό που προτείνεις θα λύσει το πρόβλημά σας, όπως και αν λειτουργήσει η νέα υπηρεσία και να σου εξηγήσω γιατί Θα λες ότι είμαι ο terry και θα παίρνεις μια απάντηση από π.χ τον ΚΑΝΑ αλλά ξανατηλεφωνώντας και θέτοντας το ίδιο ερώτημα στον pantsel (του συστήματος και αυτός) θα παίρνεις άλλη απάντηση με άλλα πρόστιμα κλπ οπότε....μένεις πάλι στο χάος..δηλ από εκεί που ξεκίνησες 2 1
Arkaitz Δημοσιεύτηκε February 17, 2014 at 11:51 πμ Δημοσιεύτηκε February 17, 2014 at 11:51 πμ Το Help Desk θα πρέπει να δίνει, κατά περίπτωση, συγκεκριμένες απαντήσεις, έγγραφες με υπογραφή και σφραγίδα. Αν περιοριστεί στην "τηλεφωνική συμβουλευτική" δεν βρίσκω τον λόγω υπάρξης του. Άσε τα επιπλέον, δημόσια, έξοδα...
nik Δημοσιεύτηκε February 17, 2014 at 12:03 μμ Δημοσιεύτηκε February 17, 2014 at 12:03 μμ Οκ πρέπει να αποφασίσουμε και τι θέλουμε όμως και εμείς... 1) Θέλουμε επίσημα έγγραφα με σφραγίδες, ονοματεπώνυμα, και την βούλα του Πάπα.....τότε και θα περιμένουμε 1 εβδομάδα και θα κολλήσει το σύστημα από την καθυστέρηση. 2) Θέλουμε κάτι πιο απλό όπως οι απαντήσεις του ΤΕΕ με email (μάλλον αυτό θα γίνει) τότε θα κάνουμε την δουλειά μας πιο γρήγορα αλλά δεν θα είμαστε και 100% σίγουροι.
pantsel Δημοσιεύτηκε February 17, 2014 at 12:28 μμ Δημοσιεύτηκε February 17, 2014 at 12:28 μμ Οκ πρέπει να αποφασίσουμε και τι θέλουμε όμως και εμείς.. σωστη κουβεντα,nik τελικα,δεν ξερουμε τι θελουμε
αστέριος Δημοσιεύτηκε February 17, 2014 at 12:30 μμ Δημοσιεύτηκε February 17, 2014 at 12:30 μμ Help desk για ψυχολογική υποστήριξη, πρόκειται να στελεχωθεί ???? :-)
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα