letom Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=234&catid=211&artid=11636 Η είδηση έρχεται από τη Μεσογείων και Τρικάλων, αλλά αφορά και την επάνδρωση των helpdesk σε όλα τα τμήματα. Εχει ολοκληρωθεί η επιλογή των συναδέλφων μηχανικών που θα επανδρώσουν το helpdesk, δηλαδή την ομάδα που θα δίνει απαντήσεις σε θέματα του Νόμου 4178/13. Σύμφωνα με πολύ έγκυρες πληροφορίες εντός δεκαημέρου θα είναι έτοιμο το τμήμα να δίνει βοήθεια στον 1ο όροφο στο κτήριο ΥΠΕΚΑ Μεσογείων και Τρικάλων στην Αθήνα. Επίσης σε θέματα ηλεκτρονικής πλατφόρμας οδηγίες αόμη δίνονται από το ΤΕΕ και τα περιφερειακά του, με απόλυτη συνέπεια προς τους συναδέλφους που χειρίζονται υποθέσεις 4178/13 ή πρώην 4014/11.
da-mi Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Σήμερα έλαβα αυτό το mail: HelpDeskDOKK DOKK <[email protected]> Σας ενημερώνουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας σε σχέση με τα ερωτήματά σας και για πληροφορίες σχετικά με τον Νόμο 4178/2013 μπορείτε να καλείτε στο τετραψήφιο νούμερο 1522.Με εκτίμηση,το τμήμα Help Desk - ΔΟΚΚ
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Λες να ξεκίνησε καλοκαιριάτικα;;;;;
ioannat Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Εδω κι ενα μηνα εχει ξεκινησει, και ειναι και πολυ προθυμοι να σε εξυπηρετησουν........Κρατησαν το τηλεφωνο μου και με πηραν πισω την ιδια μερα, για μου απαντησουν σε θεματα που δεν μπορουσαν να δωσουν απαντηση οσο ημουν εκει....
nik Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 (edited) Εεεε....και εσύ αν είχες μπει με βύσμα στην ΔΟΚΚ, μέσα στην χειροτερη κρίση που δεν υπάρχει δουλειά έξω για δείγμα, κωλοτούμπες θα έκανες για να εξυπηρετήσεις...!!! Τους έχει ψαρώσει και ο Αλεξιάδης μάλλον....κάτσε να παλιώσουν λίγο. Edited Μάιος 15 , 2014 by nik
ioannat Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Αν μας εχουν λυσει τις αποριες μεχρι να "παλιωσουν" χαλάλι τους!!!!!!!!!!!!!!!
nik Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Όχι δεν είναι χαλάλι τους ! Μπορεί εσένα να σου αρέσει και να σου φαίνεται "τρέντυ" να στέλνεις ένα εμαιλ και να σου απαντάνε αμέσως αλλά εμένα αυτό το πράγμα που βάζει ο κάθε ΓΓ όποιους γουστάρει μέσα στα υπουργεία με αηδιάζει, δεν με ενοχλεί απλά. Σου ξαναλέω αν μου πληρώσεις σταθερό μισθό στην ΔΟΚΚ σου έρχομαι κατοίκον και σου φτιάχνω τα αυθαίρετα. Μην ψαρώνεις με την ψευτοευγένεια λοιπόν. Και τις απορίες μου μια χαρά τις λύνω και στο παρόν φόρουμ. Δεν χρειαζόταν να πληρώνω τα βύσματα του καθενός για να μου παριστάνουν το χελπ - ντεσκ...Θα δείτε που πιο πολύ ιδιώτες θα παίρνουν τηλέφωνο στο τέλος...! 3
Inzaghi Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Ως κριτήριο είχαν και την καλή φωνή? Πολύ γυναίκα βλέπω.. Μ αρεσει πολυ αυτη η... επανδρωση του help desk με γυναικες...
pantsel Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2014 Σήμερα έλαβα αυτό το mail: HelpDeskDOKK DOKK <[email protected]> Σας ενημερώνουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας σε σχέση με τα ερωτήματά σας και για πληροφορίες σχετικά με τον Νόμο 4178/2013 μπορείτε να καλείτε στο τετραψήφιο νούμερο 1522. Με εκτίμηση, το τμήμα Help Desk - ΔΟΚΚ τι χρεωση εχει? 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα