ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 Ψήνεται............ το καλό πράγμα αργεί να γίνει.......
loser Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 θα το επανδρωσουν μετα την ληξη του 4178 ξερουν τι κανουν οι ανθρωποι .
akius Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 θα τους πανε και για μεροκαματο στους σεισμους ....που να ψαχνου για αλλους
architect_duth Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 Περιμένουν τα φθηνά πακέτα τηλεφωνικών εταιριών για τις γιορτές του Πάσχα.
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 Μπα ξεκίνησαν τη στελέχωση από τις καθαρίστριες και κόλλησαν στις συλλογικές συμβάσεις.....
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2014 δεν καταλαβες τι εννοω.θα παιρνεις τηλεφωνο και θα λες: ειμαι ο terry. αυτοι αντιστοιχα θα ειναι υποχρεωμενοι να σου λενε το ονοματεπωνυμο τους.και μετα θα ξεκιναει η συζητηση για τον 4178.τιμια πραγματα Φίλε μου όπως κατάλαβες 1. Ο νόμος είναι ασαφέστατος!! 2. Οι περιπτώσεις -που χρήζουν απάντησης -χιλιάδες!! 3. ότι ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ η απάντηση -για πολλές- δεν θα μπορεί να υπάρξει Επομένως ούτε και αυτό που προτείνεις θα λύσει το πρόβλημά σας, όπως και αν λειτουργήσει η νέα υπηρεσία και να σου εξηγήσω γιατί Θα λες ότι είμαι ο terry και θα παίρνεις μια απάντηση από π.χ τον ΚΑΝΑ αλλά ξανατηλεφωνώντας και θέτοντας το ίδιο ερώτημα στον pantsel (του συστήματος και αυτός) θα παίρνεις άλλη απάντηση με άλλα πρόστιμα κλπ οπότε....μένεις πάλι στο χάος..δηλ από εκεί που ξεκίνησες 2 1
Arkaitz Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2014 Το Help Desk θα πρέπει να δίνει, κατά περίπτωση, συγκεκριμένες απαντήσεις, έγγραφες με υπογραφή και σφραγίδα. Αν περιοριστεί στην "τηλεφωνική συμβουλευτική" δεν βρίσκω τον λόγω υπάρξης του. Άσε τα επιπλέον, δημόσια, έξοδα...
nik Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2014 Οκ πρέπει να αποφασίσουμε και τι θέλουμε όμως και εμείς... 1) Θέλουμε επίσημα έγγραφα με σφραγίδες, ονοματεπώνυμα, και την βούλα του Πάπα.....τότε και θα περιμένουμε 1 εβδομάδα και θα κολλήσει το σύστημα από την καθυστέρηση. 2) Θέλουμε κάτι πιο απλό όπως οι απαντήσεις του ΤΕΕ με email (μάλλον αυτό θα γίνει) τότε θα κάνουμε την δουλειά μας πιο γρήγορα αλλά δεν θα είμαστε και 100% σίγουροι.
pantsel Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2014 Οκ πρέπει να αποφασίσουμε και τι θέλουμε όμως και εμείς.. σωστη κουβεντα,nik τελικα,δεν ξερουμε τι θελουμε
αστέριος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2014 Help desk για ψυχολογική υποστήριξη, πρόκειται να στελεχωθεί ???? :-)
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα