letom Δημοσιεύτηκε March 28, 2014 at 07:58 πμ Δημοσιεύτηκε March 28, 2014 at 07:58 πμ http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=234&catid=211&artid=11636 Η είδηση έρχεται από τη Μεσογείων και Τρικάλων, αλλά αφορά και την επάνδρωση των helpdesk σε όλα τα τμήματα. Εχει ολοκληρωθεί η επιλογή των συναδέλφων μηχανικών που θα επανδρώσουν το helpdesk, δηλαδή την ομάδα που θα δίνει απαντήσεις σε θέματα του Νόμου 4178/13. Σύμφωνα με πολύ έγκυρες πληροφορίες εντός δεκαημέρου θα είναι έτοιμο το τμήμα να δίνει βοήθεια στον 1ο όροφο στο κτήριο ΥΠΕΚΑ Μεσογείων και Τρικάλων στην Αθήνα. Επίσης σε θέματα ηλεκτρονικής πλατφόρμας οδηγίες αόμη δίνονται από το ΤΕΕ και τα περιφερειακά του, με απόλυτη συνέπεια προς τους συναδέλφους που χειρίζονται υποθέσεις 4178/13 ή πρώην 4014/11.
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε March 28, 2014 at 08:59 πμ Δημοσιεύτηκε March 28, 2014 at 08:59 πμ Οπωσδήποτε.........
da-mi Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 01:38 μμ Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 01:38 μμ Σήμερα έλαβα αυτό το mail: HelpDeskDOKK DOKK <[email protected]> Σας ενημερώνουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας σε σχέση με τα ερωτήματά σας και για πληροφορίες σχετικά με τον Νόμο 4178/2013 μπορείτε να καλείτε στο τετραψήφιο νούμερο 1522.Με εκτίμηση,το τμήμα Help Desk - ΔΟΚΚ
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 02:19 μμ Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 02:19 μμ Λες να ξεκίνησε καλοκαιριάτικα;;;;;
ioannat Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 02:34 μμ Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 02:34 μμ Εδω κι ενα μηνα εχει ξεκινησει, και ειναι και πολυ προθυμοι να σε εξυπηρετησουν........Κρατησαν το τηλεφωνο μου και με πηραν πισω την ιδια μερα, για μου απαντησουν σε θεματα που δεν μπορουσαν να δωσουν απαντηση οσο ημουν εκει....
nik Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 02:41 μμ Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 02:41 μμ (edited) Εεεε....και εσύ αν είχες μπει με βύσμα στην ΔΟΚΚ, μέσα στην χειροτερη κρίση που δεν υπάρχει δουλειά έξω για δείγμα, κωλοτούμπες θα έκανες για να εξυπηρετήσεις...!!! Τους έχει ψαρώσει και ο Αλεξιάδης μάλλον....κάτσε να παλιώσουν λίγο. Edited May 15, 2014 at 02:42 μμ by nik
ioannat Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 02:50 μμ Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 02:50 μμ Αν μας εχουν λυσει τις αποριες μεχρι να "παλιωσουν" χαλάλι τους!!!!!!!!!!!!!!!
nik Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 02:55 μμ Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 02:55 μμ Όχι δεν είναι χαλάλι τους ! Μπορεί εσένα να σου αρέσει και να σου φαίνεται "τρέντυ" να στέλνεις ένα εμαιλ και να σου απαντάνε αμέσως αλλά εμένα αυτό το πράγμα που βάζει ο κάθε ΓΓ όποιους γουστάρει μέσα στα υπουργεία με αηδιάζει, δεν με ενοχλεί απλά. Σου ξαναλέω αν μου πληρώσεις σταθερό μισθό στην ΔΟΚΚ σου έρχομαι κατοίκον και σου φτιάχνω τα αυθαίρετα. Μην ψαρώνεις με την ψευτοευγένεια λοιπόν. Και τις απορίες μου μια χαρά τις λύνω και στο παρόν φόρουμ. Δεν χρειαζόταν να πληρώνω τα βύσματα του καθενός για να μου παριστάνουν το χελπ - ντεσκ...Θα δείτε που πιο πολύ ιδιώτες θα παίρνουν τηλέφωνο στο τέλος...! 3
Inzaghi Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 03:19 μμ Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 03:19 μμ Ως κριτήριο είχαν και την καλή φωνή? Πολύ γυναίκα βλέπω.. Μ αρεσει πολυ αυτη η... επανδρωση του help desk με γυναικες...
pantsel Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 03:43 μμ Δημοσιεύτηκε May 15, 2014 at 03:43 μμ Σήμερα έλαβα αυτό το mail: HelpDeskDOKK DOKK <[email protected]> Σας ενημερώνουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας σε σχέση με τα ερωτήματά σας και για πληροφορίες σχετικά με τον Νόμο 4178/2013 μπορείτε να καλείτε στο τετραψήφιο νούμερο 1522. Με εκτίμηση, το τμήμα Help Desk - ΔΟΚΚ τι χρεωση εχει? 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα