jova Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2014 εγώ κατάλαβα 250 + ΖΝΧ (λάτρα) για 150 245 σύνολο ..... + ΖΝΧ (λάτρα) για 245
jova Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2014 τοτε ειναι λογικο να μπαινει ο λεβ μπροστα για μενα η 14αρα πχ ως τωρα με καλα κουφωματα και σπιτι με ΚΘΚ - και σε δοκαρια - το πολυ 100 τμ αντε 120 τμ λογικό είναι ..άλωστε γιαυτό μπήκε ... σε 17 μέρες έχει κάψει περί τα 100 λιτρα πετρέλαιο + 1700 kwts (περιπου 100 κιλοβατ ημερησίως +πετρέλαιο) ..απλά βλέπω ότι απόσβεση δεν θα κάνω
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2014 του ποτε εινα ιτο σπιτι?
jova Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2014 του ποτε εινα ιτο σπιτι? η άδειά του είναι το 81 η κατασκευή του τελείωσε το 88 .
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2014 νομιζω δε μπορει να σηκωσει στα κρυα ολο το σπιτι αυθαιρετη διαπιστωση μου λειπουν δεδομενα πρεπει να ειναι παραλληλος ο λεβητας
jova Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 νομιζω δε μπορει να σηκωσει στα κρυα ολο το σπιτι αυθαιρετη διαπιστωση μου λειπουν δεδομενα πρεπει να ειναι παραλληλος ο λεβητας αυτό διαπιστώνετε και στην πράξη πια .. έπρεπε να είχαμε ξεκινήσει με αυτό σαν δεδομένο .. ξέρει κανείς αν ο διαχωριστής κυκλωμάτων για τις daikin είναι κάποιος συγκεκριμένος ; ..το ρωτάω αυτό γιατί στην αρχή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα και δεν ζεσταινόταν το σπίτι -πριν συνδεθεί ο λέβητας σαν βοήθεια- ειπώθηκε ότι χρειαζόταν να έμπαινε κάποιος συγκεκριμένος διαχωριστής ...(που δεν είχε μπει, ο συγκεκριμένος... αλλά κάποιος άλλος) .... στην πορεία υπήρξε σκέψη να γίνουν μετατροπές πάνω στον διαχωριστή ... αλλά τελικά μετά πήγαμε στον λέβητα ..
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 jova, τζάμπα παιδεύεσαι ψάχνοντας λύσεις εξ αποστάσεως. Το πρόβλημά σου 99% δεν οφείλεται στον διαχωριστή. Πάλεψέ το με τον μηχανικό που έχει αναλάβει την περίπτωσή σου ή εν τέλει, αν δε σε ικανοποιεί, βρες κάποιον άλλο.
jova Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2014 τις τελευταίες μέρες ο θερμοστάτης μονίμως στο 20 βαθμούς , 24Χ7 (με ενα επιπλέον φούτερ στέκεσαι ικανοποιητικά στο σπίτι) ... θερμοκρασίες εξωτερικες στην περιοχή απο 8-12 ... κατανάλωση 90-100 kwt το 24ωρο ...υπολογισμένα πρόχειρα ευρόπουλα περίπου 16-18 ημερισίως ...για θέρμανση 2 διαμερισμάτων 245 τμ σύνολο και ΖΝΧ και για τα δυο διαμερίσματα + λάτρα ηλεκτρικού ρεύματος για το 1 διαμερισμα 145 τμ. ...(το πετρέλαιο δεν παίρνει ακόμα λόγο υψηλών εξωτερικών θερμοκρασιών) ...να το αφήσω; τί λέτε; ή να το παλέψω για περαιτέρω μείωση στην κατανάλωση και πως;
dal_kos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2014 Περαιτέρω μείωση μπορείς να πετύχεις μόνο αν σου επιτρέπουν τα σωματα να κατεβασεις κι αλλο θερμοκρασίες προσαγωγής χωρίς να χάσεις εσωτερική θερμοκρασία χώρων. Ωστόσο μην περιμένεις τρελές διαφορές. Από κει και πέρα όσο χρειάζεται το σπίτι τόσο θα καις.. Οπότε πρέπει να δεις προς μόνωση μεριά.. Όπως σου είπε και ο antloukidis "Και για να το πώ πιό επιγραμματικά : άμα το τεπόζιτο του αυτοκινήτου είναι τρύπιο δεν ψάχνουμε για φτηνό βενζινάδικο"
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2014 σε επιπεδο τερματικων μετα και ζωνοποιηση αλλα ..... πρεπει να βρεις καλο χωραφι ή χειρουργο μπουλντοζα
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα