basilistoro Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 αν δεν ανέβει η πλάκα θα εξέχει όμως το κούφωμα από το δάπεδο που δεν είναι σωστό... Δεν είναι υποχρεωτικό αυτό........Επίσης,αν ανέβει η στάθμη της πλάκας όσο λες,στο ανοιγόμενο θα έχεις πρόβλημα...ΔΕΝ θα ανοίγει....Μην τρως τον παπά......Τζάμπα λεφτά είναι....Άκου με,αν είναι ο μόνος λόγος αυτός που πρέπει να ανέβει η στάθμη τότε είναι λάθος....Τώρα αν ο υδραυλικός θέλει να κλείσει το σιφώνι τότε άλλο θέμα....Αλλά για το λόγο των κουφωμάτων τότε δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα.... 1
FouksMechMech Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Δηλαδή Βασίλη τι προτείνεις? Να περισσεύουν από το τελικό δάπεδο και οι οδηγοί των συρόμενων ? Γιατί τα ανοιγόμενα, έτσι κι αλλιώς "κάθονται" πάνω στην ποδιά. Αλλιώς δεν ανοίγουν. Υπάρχει περίπτωση να ΜΗ ρίξει εξισωτική στρώση που θα καλύψει ηλεκτρολόγο/υδραυλικό? Είναι δυνατόν να γίνουν όλα χωνευτά μέσα στην πλάκα ? Ο υδραυλικός δε θα βρει κανένα σίδερο? 'Η κόβουμε ότι βρούμε μα "σιγά μην πέσει η οικοδομή"? Και η πλάκα του δε "χάνει" καθόλου? Είναι "αλφαδιά" ? Και που θα κολήσει τα πλακάκια? Κατευθείαν στην πλάκα?
basilistoro Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 (edited) Βέβαια,δεν έχει κάποιο ρόλο να καλύψει τους οδηγούς....Αυτό λέω,αν αυτό που έχει τώρα είναι η τελική στάθμη και μπορεί πάνω να βάλει το πλακάκι τότε δεν χρειάζεται να κάνει επίστρωση...Αν όμως δεν είναι τελική στάθμη,που ανεξαρτήτως πρέπει να ρίξει πλάκα επίστρωσης τότε θα ήταν καλό να γίνει ''χωνευτό'' ο οδηγός....Αλλά ο φίλος λέει ότι ο αλουμινάς τον είπε ότι πρέπει να ρίξει επιπλέον στάθμη....Αυτό δεν μ'αρέσει....Και φυσικά πρέπει ο υδραυλικός να έχει χώρο ώστε να δουλέψει.... Edited Δεκέμβριος 24 , 2013 by terry
georgecv Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 (edited) Να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά 1) Τα απλά συρόμενα κουφώματα αλουμινίου στις επώνυμες ελληνικές εταιρείες είναι μεταξύ 2,3 και 3,2 ανάλογα την σειρά 2) Τα οικονομικά θερμοδιακοπτώμενα έχουν ύψος οδηγού μεταξύ 4,3 και 5,0 3) Τα ακριβα θερμοδιακοπτώμενα έχουν ύψος οδηγού 5,5-6,0. Κατά συνέπεια κάποιος από τους επιβλέποντες δεν γνωρίζει την δουλειά του ή ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να κάνει τον εργολάβο με τα γνωστά αποτελέσματα. ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΑΝ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΞΕΧΕΙ 2,5 ΕΚ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΚΟΝΤΑΦΤΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ Edited Δεκέμβριος 24 , 2013 by georgecv
basilistoro Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 (edited) Εγώ λέω το εξής...έχω ένα σπίτι έτοιμο.περασμένα μάρμαρα..και θέλω να βάλω κουφώματα....τι θα με πεις,να ανεβάσω την στάθμη ώστε να μην εξέχουν οι οδηγοί?Ρε θα τρελαθούμε?Δεν σκοντάφτει κανείς φίλε μου....Επίσης ένα καλό και ακριβό θερμοδιακοπτώμενο συρόμενο έχει ύψος οδηγού 46,60μμ.......Της σειράς S100......Και η απλή σειρά έχει ύψος 36,40μμ της σειράς Μ9400.... Edited Δεκέμβριος 24 , 2013 by terry
terry Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Απλα δεν μπηκες καν στο κοπο να διαβασεις το πρωτο ποστ. Στο θεμα μας. Δεν εχει πεσει τιποτα στο δαπεδο. Ειναι το μπετον!!!
basilistoro Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 (edited) Το έχω διαβάσει,και το έχω καταλάβει πολύ καλά.......Αυτό λέω,εφόσον δεν έχει πέσει τίποτα στο δάπεδο καλό είναι τώρα να καλυφθούν οι οδηγοί....Αλλά αντιλέγω στα σχόλια τα άλλα που λένε ότι θα σκοντάφτουν και τέτοια..Για αυτό έθεσα το ερώτημα αν είναι έτοιμο με τα μάρμαρα τότε τι θα κάνουν? Edited Δεκέμβριος 24 , 2013 by terry
FouksMechMech Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Όπου υπάρχει ανοιγόμενο δεν μπορείς να γλιτώσεις το σκαλοπατάκι γιατί αν χωνέψεις την κάσα, τότε απλώς δε θα ανοίγει. Στα επάλληλα/συρόμενα, καλό είναι ο οδηγός να μπαίνει με διπλό μάρμαρο ώστε να μη σκοντάφτεις. Π.χ. αν είναι βεράντα με συχνή πρόσβαση, είναι λάθος να περισσεύει. Πως να το κάνουμε? Το σωστό είναι να χωνευτεί. ΤΕΛΟΣ. Και αφού είναι ακόμα πλάκα μπετόν, το υπόστρωμα ΔΕΝ ΤΟ ΓΛΥΤΩΝΕΙ. Αν θέλει ας το καταλάβει. Διαφορετικά, κάνετε όλοι πειράματα στου κασίδη το κεφάλι. Αλλά αφού ο ιδιοτήτης πληρώνει όποιον νά' ναι...ας πρόσεχε. Στα "βαριά" συρόμενα, ο οδηγός μπορεί να φτάσει έως και 6 cm (M300 της alumil Που έχω σπίτι μου). Προφανώς και σε ένα σπίτι με τελειωμένα πατώματα, δεν ξαναρίχνεις υποστρώματα. Αλλα επίσης είναι λάθος να περισεύουν οι οδηγοί των συρόμενων
georgecv Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2013 Το S100 έχει αντικατασταθεί από το S350 και είναι της ίδιας κατηγορίας με το europa 5000 και το E36.Δηλαδή οικονομικές σειρές για πελάτες με μειωμένο μπατζετ ή για στενά χωνευτά και προορίζονται κυρίως για αντικαταστάσεις παλαιών κουφωμάτων.
anavatis Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 25 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 25 , 2013 (edited) Φίλε anavatis μετά από το δοκίμιο που έγραψες προσπαθώντας να απαντήσεις στον didonis φαίνεται ότι δεν έχεις ασχοληθεί ιδιαίτερα με την κατασκευή των κτιριακών έργων αλλιώς δεν θα έκανες τέτοιες ερωτήσεις. Υ.Γ.1 Μόλις τώρα είδα ότι τα συνεργεία γνωρίζουν οικοδομική οπότε δεν είναι απαραίτητο να ξέρουμε και εμείς. Υ.Γ.2 Συμφωνώ απόλυτα με το didonis και τις συμβουλές του Δεν προσπάθησα, Απάντησα. Είναι μέρος της δουλειάς μου. Υ.Γ.1 τα συνεργεία στα αρχιτεκτονικά έργα δεν είναι τα συνεργεία της γειτονιάς. Υ.Γ.2 έχεις το δικαίωμα σε αυτό το φόρουμ να συμφωνείς και να διαφωνείς με ο,τιδήποτε. Με τον didonis εχω συμφωνήσει σε πολλά αλλά και διαφωνώ στις απόλυτες απαντήσεις του κάποιες φορές. Edited Δεκέμβριος 25 , 2013 by anavatis
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα