anavatis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2017 ευχαριστώ πάντως, τελικά από εκεί που στην αρχή δεν μας ένοιαζε τί συμπληρώναμε στη δήλωση σε λίγα χρόνια θα σκεφτόμαστε μόνο φορολογικά!
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2017 Συμπλήρωσα κάτι στο προηγούμενο #100, δες το.
anavatis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2017 Εεεεε ναι!!! Προσωπικά φροντίζω επειδή γενικότερα έχω επιστροφή και αν δεν έχω ρυθμίσεις κλπ να υποβάλλω τη δήλωση όσο νωρίτερα γίνεται (εντός των πρώτων 15 ημερών απο όταν ανοίγει το σύστημα) προκειμένου να μην πέσω σε δήλωση ΦΠΑ, πρακτικά το ΦΠΑ του Ιουλίου. Συνήθως εφόσον δεν υπάρχουν οφειλές ή δεν προκύψουν, χρονικά έχω δει τα παρακάτω. α) Υποβολή δήλωσης. β) Αμεσα η εκκαθάριση και εμφάνιση στο εκκαθαρσιτικό ότι η επιστροφή θα πιστωθεί μετά τον έλεγχο. γ) πριν το 2μηνο εμφανίζεται το νέο εκκθαριστικό που αναγράφει ότι η επιστροφή θα πιστωθεί την τάδε ημερομηνία (σε περίπου 5-10 ημέρες) Αν μέχρι την ημερομηνία που αναγράφει δεν προκύψει κάτι (ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, κλπ) γίνεται η πίστωση. κατάλαβα, η αλήθεια είναι ότι δεν τα υποβάλλω εγώ πλέον (το έκανα τα 2-3 πρώτα χρόνια) τώρα έδωσα τα πάντα στο λογιστή γιατί έκανα και λάθη, αργούσα και είχα και πρόστιμα από τα λίγα ψίχουλα που βγάζει συνήθως κάθε μηχανικός στην αρχή....είμαι και μόνο χρωστικός τα τελευταία χρόνια...αν γίνει όμως το σενάριο που περιέγραψα παραπάνω και προκύψει πιστωτικό τότε ναι θα προσέξω/επισημάνω στο λογιστή αυτές τις ημερομηνίες!
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2017 (edited) Λογικα το γνωριζει. Σε προσωπικο επιπεδο αυτο που εγραψα κανω και αυτο συμβαινει όλα τα τελευταία 15 χρονια! ειτε με μικρα ειτε με μεγαλα ποσα επιστροφών. Σταλθηκε μεσω tapatalk Edited Ιούνιος 17 , 2017 by georgegaleos
anavatis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2017 (edited) αυτό όμως για το οποίο είμαστε αυτή τη στιγμή στον αέρα και δεν μπορούμε να κάνουμε σίγουρους υπολογισμούς είναι οι εισφορές ΕΦΚΑ. αν θα υπάρξει κάποιο ανώτατο όριο με βάση ίσως το ύψος του ειδοσήματος...γιατί αν υποθέσουμε ότι έχουμε τον επαγγελματία που αναφέραμε ως παράδειγμα παραπάνω που βγάζει 20.000€ με φορολογητέο 16.000€ τότε οι εισφορές θα είναι 16.0000€ * ~38%= 6.080€ (βάζω μέσα και το 11% για τα αναδρομικά που λένε ότι θα αρχίσουμε να πληρώνουμε από τον άλλο μήνα)...το θεωρώ λίγο τραβηγμένο και περιμένω να μπει κάποιο όριο πχ έως 4-5000€... Edited Ιούνιος 17 , 2017 by anavatis
imhotep Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2017 (edited) διεγράφη και όποιος το είδε, το είδε... Edited Ιούνιος 25 , 2017 by imhotep
Panagiotis T. Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2017 Καλησπέρα, Έστω περίπτωση ελεύθερου επαγγελματία μηχανικού ο οποίος ασφαλιστικά βρίσκεται στην κλίμακα των μισθωτών (η εταιρεία με την οποία έχει σύμβαση του καλύπτει το ανάλογο ποσό ασφαλιστικών εισφορών του εργοδότη (21,38 %)). Η σύμβαση είναι 1800 ευρώ/μήνα κι ο μηχανικός διατηρεί ως επαγγελματική έδρα το σπίτι του. Αν λόγω επιχειρησιακών αναγκών της εταιρείας παρουσιαστεί ανάγκη μετακόμισης σε άλλη πόλη εντός Ελλάδος (προκειμένου να απασχοληθεί σε άλλο παράρτημα της εταιρείας) και κατ' επέκταση ενοικίασης σπιτιού, είναι συμφερότερη η μεταφορά έδρας και στην αντίστοιχη ΔΟΥ της νέας πόλης? Με υποθετικό ενοίκιο κοντά στα 200-250 ευρώ μηνιαίως (2.400 - 3.000 ευρώ ετησίως), το συγκεκριμένο ποσό θα μπορεί να παρουσιαστεί ως έξοδο και να μειώσει το φορολογητέο εισόδημα μόνο στην περίπτωση μεταφοράς της έδρας, σωστά? Υπάρχει κάποιος άλλος παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη? Ευχαριστώ.
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2017 (edited) Η θέση μου για το ερώτημά σου (λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν είμαι ειδικός (λογιστής, κλπ) επί του θέματος) είναι η παρακάτω: Στα βιβλία μπορείς να περάσεις όποιο έξοδο επιθυμείς. Η φορολογική του αναγνώριση βέβαια είναι (και) ζήτημα που συνδέεται και με τα πραγματικά περιστατικά δηλ. κατά πόσο το έξοδα αυτό χρησιμοποιείται για την άσκηση του επαγγέλματος. Τα κριτήρια εκπιπτόντων δαπανών είναι να: α) Πραγματοποιούνται προς το συμφέρον της επιχείρησης ή κατά τις συνήθεις εμπορικές συναλλαγές της β) Αντιστοιχούν σε πραγματική συναλλαγή και η αξία της συναλλαγής δεν κρίνεται κατώτερη ή ανώτερη της αγοραίας, στη βάση των στοιχείων που διαθέτει η φορολογική διοίκηση. γ) Εγγράφονται στα τηρούμενα βιβλία απεικόνισης ων συναλλαγών της περιόδου κατά την οποία πραγματοποιούνται και δ) αποδεικνύονται με κατάλληλα δικαιολογητικά τα ανωτέρω (α, β, και γ) . Ο κανόνας πρακτικά σύμφωνα με τον ν.4172/2013, είναι ότι όποια δαπάνη πληροί τα κριτήρια του άρθρου 22 και συγχρόνως δεν εμπίπτει στον περιοριστικό κατάλογο των μη εκπιπτόμενων δαπανών του άρθρου 23, εκπίπτει από τα ακαθάριστα έσοδα της επιχείρησης. Οπότε θεωρώ ότι δεν έχει νόημα να γίνει αλλαγή έδρας εφόσον πληρούνται τα ανωτέρω. Από την άλλη, αν υποχρεωτικά εμπίπτει και φορολογικά στο "μπλοκάκι", (και δεν τίθεται θέμα επιλογής δηλαδή ή εμπίπτει ή δεν εμπίπτει στο άρθρο 12 περ. στ' του ΚΦΕ) τότε όλες οι δαπάνες πλην των ασφαλιστικών εισφορών (άρα και η δαπάνη αυτή) υποχρεωτικά θα αναμορφωθεί και άρα δεν θα μειώσει το φορολογητέο. Edited Ιούλιος 4 , 2017 by georgegaleos 1
imhotep Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2017 καιιιιιιιιιιιι https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/35983
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 14 , 2017 Αν επιμένεις να πληρώσεις στο γκισέ και δεν θέλεις να τους πληρώσεις την όποια προμήθεια, τότε πρώτα κάνεις κατάθεση του ποσού στο λογαριασμό σου και στη συνέχεια λες στον ταμία να πληρώσει μέσω του λογαριασμού σου το ίδιο ποσό στην εφορία. Αυτός ο τρόπος δεν έχει απολύτως καμία προμήθεια.....
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα