Engineer Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Επειτα από 14 θανάτους ποδηλατών στους δρόμους του Λονδίνου το 2013, ο Βρετανός αρχιτέκτονας Norman Foster παρουσίασε μια ευφάνταστη ιδέα που είναι συνώνυμη με τον ποδηλατικό παράδεισο. Πρόκειται για το SkyCycle, ένα δίκτυο δρόμων για ποδηλάτες πάνω από τους σιδηρόδρομους της πόλης έκτασης 220 χιλιομέτρων. Ο αερο-ποδηλατόδρομος που θα ακολουθεί τις διαδρομές των τρένων θα έχει πάνω από 200 σημεία εισόδου διάσπαρτα σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και κάθε διαδρομή θα μπορεί να φιλοξενεί μέχρι και 12.000 ποδηλάτες ανά ώρα, μειώνοντας το χρόνο που θέλει κάποιος για να γυρίσει την πόλη μέχρι και μισή ώρα. «Το SkyCycle αποτελεί την ιδανική λύση για την αποσυμφόρηση της πόλης καθώς και για την ασφαλεια των ποδηλατών» δήλωσε ο Φόστερ, ο οποίος είναι τακτικός ποδηλάτης. Εάν το πρότζεκτ εγκριθεί, οι διαδρομές θα μπορέσουν να τεθούν σε εφαρμογή μέσα σε 20 χρόνια, προσφέροντας ανακούφιση σε ένα δίκτυο μεταφορών αρκετά φορτωμένο που αναμένεται να χειροτερέψει αφού ο πληθυσμός την επόμενη δεκαετία θα αυξηθεί σύμφωνα με τους ειδικούς κατά 12%. Πηγή: Ο ποδηλατικός παράδεισος που μελετά το Λονδίνο – Το δίκτυο δρόμων μόνο για ποδηλάτες πάνω από τις γραμμές του τρένου [εικόνα] | iefimerida.gr http://www.iefimerid...9#ixzz2pWIP0ULV Δείτε μια παρουσίαση του project SkyCycle: Δείτε την σελίδα του project: http://www.exteriora.../SkyCycle2.html Click here to view the είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
loser Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 για να χαλαρωσουμε και λιγο εξυπνη ιδεα των αγγλων αρκει να μπορει να υλοποιηθει απο οικονομικη πλευρα , η ευρωπη αλλαζει και στρεφεται στην οικονομια διοτι δεχεται εντονο ανταγωνισμο πλεον απο αναδυομενες αγορες στην ασια που εξ ορισμου εχουν υιοθετησει διαφορετικο τροπο ζωης , απο την σπαταλη και παρακμαζουσα ευρωπη . Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasanto Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 ενταξει στι "ζωγραφιες" ολα ειναι ομορφα και ευκολα,το κοστος υλοποιησης το σκεφτηκε ο αρχιτεκτονας? δεν μπορω να καταλαβω πως καποιοι θελουν να αποκαλουνται τεχνοκρατες οταν δεν εχουν την παραμικρη επαφη με την πραγματικοτητα και με τις βασικες αρχες σχεδιασμου τεχνικων εργων. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Η χαρά του μακετίστα....Κάπως πρέπει να ζήσουν και αυτοί. Αντε να δούμε και ποδηλατοδρόμιο κάτω από την Μάγχη σύντομα.... Στην πράξη τι γίνεται..... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
imhotep Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 εμένα μ' αρέσει ο κάτω δεξιά στη φωτογραφία που είναι έξω από το κάγκελο (στην αριστερή -φυσικά, πού αλλού- πλευρά του δρόμου) .. θυμάμαι που οι δυτικογερμανοί ζήλευαν τους ανατολικούς "επειδή είχαν διατηρήσει την καθαρότητα της φυλής" οι εγγλέζοι τι ζήλεψαν; τους κινέζους; ... "παράδεισοι" σε μεγαλουπόλεις (που μεταξύ άλλων παλεύουν να διατηρήσουν τα νέφη αιθαλομίχλης σε χαμηλά επίπεδα) δεν υπάρχουν ούτε μπορούν να υπάρξουν. ωραία να κάνεις ποδήλατο να σου ανοίγουν τα πνευμόνια και να εισπνέεις το ανερχόμενο καυσαέριο. ... χαμηλή δόμηση και προσιτές "εξοχές" για περιπάτους ρεεεεεε ... να το κάνουμε και στην αθήνα. αφού δεν υπάρχουν επίγειοι χώροι τους κάνουμε σε όροφο (ή/και υπόγειο). όποιος ζητήσει και πράσινο να του πετάνε μαρούλια (κατά προτίμηση από ασπρόπυργο, οινόφυτα, πτολεμαϊδα ή σίνδο) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Μην αποκλείετε τίποτα. Αν το κάνουν, κατ' εμέ πιθανό, να δείτε μετά πόσο θα ανέβει ο τουρισμός, ο πληθυσμός κτλ. Γενικά αν γίνει είναι τρελή υπεραξία για το Λονδίνο, αποκλείεται να χάσουν. Σκέψου να μένεις π.χ. ζώνη 4 και σε 10 λεπτά να είσαι κέντρο Λονδίνου. Το κόστος είναι μεγάλο αλλά όχι τεράστιο αφού το φορτίο είναι ελάχιστο και δεν έχουν και σεισμούς. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Ναι ποιος ασχολείται με το ποδήλατο? Αντε τώρα στο βροχερό Λονδίνο να πας κουστουμάτος στη δουλειά με το ποδήλατο. Είπαμε να μειώνουμε το κόστος, αλλά άμα είναι έτσι να επαναφέρουμε και τα άλογα στους δρόμους... Γιατί να δαπανήσεις ένα τέτοιο ποσό, για να κάνουν λίγοι ποδηλατάδα με τα κολάν στο κέντρο της πόλης ορισμένοι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Δεν είναι για λίγους. Φοράς στολή, την βρίσκεις την λύση. Απλά όντως φαίνεται ανεφάρμοστο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 5 , 2014 Πολλοί από τους καθηγητές μας στο πανεπιστήμιο στο Λονδίνο ερχόταν με ποδήλατο, και όπως έλεγε συγκεκριμένα ένας, η βροχή δεν μας πειράζει καθόλου αλλά "we tend to get wet from the inside" λόγω ιδρώτα, γι αυτό άλλωστε υπήρχαν και ντους. Στη βροχή φορούσαν αδιάβροχο, απλά πράγματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 6 , 2014 ..........Είπαμε να μειώνουμε το κόστος, αλλά άμα είναι έτσι να επαναφέρουμε και τα άλογα στους δρόμους... Άστο, γιατί θα βλέπανε τους κοπρίτες τους εθνοπατέρες και θα αφήνιαζαν τα έρμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα