archousia Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 ... Δεν ξέρω που πήγαιναν οι τελείες... αλλά faethon εσύ μπορείς να υπερασπίζεσαι το ΤΕΕ... σε λίγο οι ΠΜ θα μπορείτε να κάνετε και εγχειρήσεις έτσι όπως πάτε...
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Κάνεις ένα συνηθισμένο λάθος. Οι πανελλήνιες δεν ήταν ποτέ αξιοκρατικές. Είναι όμως (σχετικά) αδιάβλητες, που είναι κατόρθωμα για ένα κράτος σαν το δικό μας. Εκτός αν θεωρείς αξιοκρατία να περάσει σε τμήμα Πληροφορικής κοπέλα που νόμιζε πως το pc άνοιγε από την οθόνη σαν τηλεόραση (true story)! Εν πάση περιπτώσει στην ΕΕ με το πλαίσιο προσόντων, η εμπειρία θεωρείται καθοριστικός παράγοντας για την μετάβαση σε ανώτερο επίπεδο. Και είναι απολύτως φυσιολογικό. Εκτός και αν νομίζει κανείς πως με το που βγεις από το πολυτεχνείο ξέρεις τα πάντα όλα και δε χρειάζεσαι την εμπειρία σε τίποτα.
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Πουθενά δεν πήγαιναν, απλά ήθελα να παρακολουθήσω το θέμα για να γράψω αργότερα......
zio7 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 (edited) αγορά εργασίας φίλε μου....είσαι καλός?Επιβιώνεις.Δεν είσαι?Στον ΟΑΕΔ Και γιατί να δίνουμε πανελλήνιες? και γιατί να σπουδάζουμε? Ειδικά στην Ελλάδα που όλου ξέρουμε ότι την σχολή θα τι τελειώσεις είτε με τον έναν τρόπο είτε με τον άλλον? Ας δηλώνουμε ότι θέλουμε και ας μας κρίνει η αγορά εργασίας!!! Σαφώς και υπήρχαν παιδιά που δεν γράφανε καλά λόγω άγχους, κακής μέρας κλπ. στις δέσμες όμως κρατούσες όποια μαθήματα έγραψες καλά και ξαναέδινες. Προσωπικά με 11 στην έκθεση πέρασα... Εσύ όταν επέλεγες σχολή δεν ήξερες ότι άλλο είναι Μηχανικός πολυτεχνείου και άλλο ΤΕΙ για την Ελλάδα? Τα κολέγια και τα ΙΕΚ να εξισωθούν με το Πολυτεχνείο και το ΤΕΙ? Να τους κρίνει και αυτούς η αγορά εργασίας? Edited Ιανουάριος 16 , 2014 by zio7 2
antboton Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Συμφωνώ ότι πρέπει να μπει και η εμπειρία στην εξίσωση, αυτό με τον υπολογιστή θεωρώ ότι πρόκειται περί μεμονωμένου περιστατικού
archousia Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Κάνεις ένα συνηθισμένο λάθος. Οι πανελλήνιες δεν ήταν ποτέ αξιοκρατικές. Είναι όμως (σχετικά) αδιάβλητες, που είναι κατόρθωμα για ένα κράτος σαν το δικό μας. Εκτός αν θεωρείς αξιοκρατία να περάσει σε τμήμα Πληροφορικής κοπέλα που νόμιζε πως το pc άνοιγε από την οθόνη σαν τηλεόραση (true story)! Εν πάση περιπτώσει στην ΕΕ με το πλαίσιο προσόντων, η εμπειρία θεωρείται καθοριστικός παράγοντας για την μετάβαση σε ανώτερο επίπεδο. Και είναι απολύτως φυσιολογικό. Εκτός και αν νομίζει κανείς πως με το που βγεις από το πολυτεχνείο ξέρεις τα πάντα όλα και δε χρειάζεσαι την εμπειρία σε τίποτα. Στη δική μας εποχή και το να ξέρεις τι ήταν πληροφορική ήταν κατόρθωμα... Στη σχολή μπαίνεις για να μάθεις... όχι για να επιβεβαιώσεις ότι ξέρεις...
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 (edited) Όχι και τόσο μεμονωμένο αν σκεφτείς πριν 20 χρόνια πόσοι άσχετοι με την πληροφορική έμπαιναν στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ επειδή έγραφαν καλύτερα πχ χημεία, ενώ παιδιά που είχαν ήξεραν ακόμα και να προγραμματίζουν, έστω και σε απλοϊκό επίπεδο, δε τα κατάφεραν., @archousia Όντως το παράδειγμα μου είναι προ 20ετίας όπου τότε το να ξέρεις από υπολογιστές ήταν κάτι ιδιαίτερο και πάλι δεν πέρασαν σε τμήμα πληροφορικής παιδιά που γνώριζαν το αντικείμενο. Αν οι πανελλήνιες ήταν αξιοκρατικές, στα τμήματα πληροφορικής θα έμπαιναν όσοι ήταν καλύτερoi στη πληροφορική και όχι αυτή που πήγε να ανάψει to pc από το monitor... Edited Ιανουάριος 16 , 2014 by stayros
archousia Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 (edited) Ας ξαναπροσπαθούσαν ίσως...?stayro στην πληροφορική δε χρειάζεται μόνο προγραμματισμός... ως ΗΜ εσύ θα ξέρεις καλύτερα...Το θέμα είναι ότι στις εξετάσεις... όλοι με τους ίδιους κανόνες παίξαμε... Άλλοι πέτυχαν άλλοι όχι...Δεν υπάρχει αδικία σε αυτό όπως και να το δεις...Μπορεί να μην είχε κάποιος κλίση στα μαθηματικά, άλλος δε θα είχε στην έκθεση... τι να κάνουμε τώρα?Ίσες ευκαιρίες για όλους ήταν... Άλλοι έπιασαν το στόχο τους άλλοι όχι... thats life...Τι σημαίνει ξέρω προγραμματισμό... πάω πληροφορική, ξέρω σχέδιο πάω αρχιτεκτονική...Στις σχολές κάνεις και άλλα μαθήματα για να μπορείς να έχεις "ανοιχτό το μυαλό"...ΕΙΔΙΚΑ στην τεχνολογία... που μπορεί να ασχοληθείς με τα πάντα... Edited Ιανουάριος 16 , 2014 by terry 1
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 (edited) Κοίτα όντως στην πληροφορική δεν είναι μόνο προγραμματισμός αλλά τι χρειάζεσαι τελικά; Τα μαθηματικά να τα δεχτώ ως απαραίτητα για την πληροφορική, άντε πες και την έκθεση που δίνει μία γενική εικόνα. Αλλά η χημεία; Η φυσική; Είναι απαραίτητα; Ασφαλώς όχι. Και όμως σε αυτά κρίθηκαν για να περάσουν πληροφορική. Δεν κρίθηκαν όμως σε μαθήματα όπως προγραμματισμός ή αρχιτεκτονική υπολογιστών. Έτσι πέρασαν παντελώς άσχετοι και κόπηκαν άτομα που αγαπούσαν το αντικείμενο. Δεν ήταν λοιπόν ποτέ αξιοκρατικό σύστημα οι πανελλήνιες και ούτε θα γίνουν. Απλά από το ολότελα καλή και η Παναγιώτενα... Edited Ιανουάριος 16 , 2014 by stayros
archousia Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2014 Τι να σου πω...έχω τελείως διαφορετική άποψη ειδικά για το θέμα της διεπιστημονικότητας της πληροφορικής.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα