ioangkoy Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 Καλησπέρα συνάδελφοι, πρώτη φορά στέλνω,, καθότι καινούργιος τοπογράφος έχω την απορία: πρέπει να δώσω οικονομική προσφορά (στον εργολάβο πήρε το έργο) για την χάραξη 2 πλατειών(κράσπεδα, παρτέρια, πλάκες πεζ. κτλ) καθώς θα γίνει αναπλαση αυτών και του πεζόδρομου που τις ενώνει.. η μία πλατεία Ε=2500 τ.μ. και η άλλη Ε=1000 τ.μ. και ο δρόμος που τις ενώνει έχει μήκος γύρω στα 400μ. Το ερώτημα είναι στις μέρες μας τί τιμή να δώσω για την χάραξη+παραλαβή φυσ.εδάφους? Ευχαριστώ προκαταβολικά διότι το σκεπτικό και η βοήθειά σας θα είναι πολύτιμη
Kane Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 (edited) Χμμ...πρόσεξε ποιό ειναι το κόλπο. Μπορείς να δώσεις φθηνή τιμή, αλλά να πας να οριοθετήσεις τα πάντα και να εξαφανιστείς (που δε το βλέπω). Αλλιως, αν σε απασχολεί μια στο τόσο, πχ έλα αύριο οριοθετησε 2 παρτέρια. Ελα μεθαυριο οριοθέτησε 2 ευθυγραμμίες για κράσπεδα κτλ κτλ κτλ, η τιμή ανεβαίνει...λογικό νομίζω. Eπίσης θα οριοθετήσεις με τοταλ, με GPS; εχει διαφορά επίσης! Δωσε περισσότερες ινφο. Πχ σου χει δώσει καμμια οριζοντιογραφία απ'τη μελέτη; πόσα σημεία λεπτομερειών θεωρείς πως θα οριοθετήσεις; 50-100-1000; Edited Ιανουάριος 13 , 2014 by Kane
ioangkoy Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 υπάρχει οριζοντιογραφία απο την μελέτη κ αναλυτικά σχέδια σε dwg. Τα σημεία που πρέπει να χαραχθούν είναι αρκετά, θέλει αρκετες λεπτομερειες. Θεωρώ γύρω στα 300..
Kane Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 Βρήκα κάπου απο μια μελέτη αναδασμού τον εξής τύπου: Σημεία λεπτομερειών Χ 9.00ευρώ Χ τκ (1.259 για το 2013) = 300*9*1.259= 3400ε. Πανω στο ποσό, τίναξε και μια γεναία εκπτωση... Επαναλαμβάνω ομως. Πως θα γίνοντια οι οριοθετήσεις; μπαμ και κατω; ή τμηματικά; αν ναι πόσο τμηματικα; Θα δώσει και ρεπερς για τις εκσκαφές,επιχώσεις του; Με τοταλ ή τζουπουσού;
ioangkoy Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 -οι οριοθετήσεις σκέφτομαι τμηματικά.. πχ ελα δώσε κρασπ να ξεκινησω....συνεχισε την χάραξη με παρτέρια...μόλις τελειώσει το ένα να πάει στο άλλο. -θα δώσω και ρεπέρς ναι. -με τόταλ. σωστός ο υπολογισμός και ο λογισμός σου με τα σημεία. στο θέμα που κολλάω είναι η καθαρή μου αμοιβή.. και αντε έκλεισα 2500-3000 καθαρα, το έργο πρέπει να τελειώσει σε 1ετος μην κουβαλιέμαι κάθε λίγο ελα δώσ μου αυτό κ εκείνο...μέρα παρά μέρα.. αυτό που είπες στο πρωτο σου μνμ. τιμή μπάμ και κάτω? τιμή τμηματικά? πάντως σε τέτειες σοβαρές δουλειές οι εργολάβοι θα πρέπει να μην τσιγκουνεύονται την χάραξη με τοπογράφο. λύνει τα χερια του εργοδηγού και πρέπει να τον έχει απο κοντά ανα πάσα στιγμή πχ. έλα χάραξε ξανά γιατί χάσαμε τις εξασφ...έλα δώσε και ένα καρφί εδώ κτλ. τι να πώ είμαι πολύ προβληματισμένος δεν έτυχε να δώσω προσφορά σε τέτοιο έργο.
DIMITRIS80 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2014 Καλή επιτυχία συνάδελφε στην δουλειά και καλή αρχή. Πρώτον, θέωρησε απίθανο να δώσεις τα σημεία μια φορά και να ξενοιάσεις, σίγουρα πολλά από αυτά θα χαθούν κατά την κατασκευή και θα πρέπει να τα χαράξεις και να τα ξαναχαράξεις...Οπότε κατόπιν συνεννόησης με τον εργολάβο θεωρώ πως πρέπει να χαράζεις ανά μέρα εργασίας τα σημεία για τα τεχνικά που πρόκειται να υλοποιηθούν. Για να καλύπτεσαι από άποψη εξόδων μετακίνησης, βοηθών και όποιων άλλων εξόδων προκύπτουν ανά μέρα εργασίας, μπορείς να συμφωνήσεις μια αμοιβή του τύπου Ν ευρώ + α ευρώ/ σήμειο για τα πρώτα 10 σημεία + β ευρώ για τα επόμενα 20 σημεία + γ ευρώ για όλα τα υπόλοιπα σημεία, ώστε να εξασφαλίσεις πως ο εργολάβος δεν θα σε τραβολογάει άδικα για να χαράξεις 3-4 σημεία που κάποιο συνεργείο κατά λάθος του κατέστρεψε. Επί του πρακτικού του ζητήματος , φρόντισε να ιδρύσεις ένα καλό δίκτυο και να εξασφαλίσεις τις στάσεις σου κατα το δυνατόν για να μπορείς να χαράζεις έυκολα ακόμα και μετά από πολύ καιρό και εν μέσω εργασιών. Καλή δουλειά!
vk2626 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2014 Πέρα από το τεχνικό κομμάτι αυτό που θα σου προτείνω εγώ είναι ιδιωτικό συμφωνητικό για τα πάντα! Και πριν βάλεις μισό καρφί... Ακόμη αν είναι για προσφορά, σημαίνει ότι υπάρχει κι ανταγωνισμός...Σωστά? Πρέπει να δεις με τι κοστολόγιο δουλεύει κι ανταγωνισμός. Σε τέτοια έργα ίσως να βολεύει και η ωριαία απασχόληση... Γιατί πες ότι τυγχάνει μια αβαρία στη μέση εκεί όπου δουλεύεις, σου χαλάνε μια στάση, δεν βρίσκεις βοηθό για κοντάρι ή για πασσάλωμα, τι κάνεις? (και θα συμβούν όλα αυτά πίστεψέ με) Πως θα πληρωθείς τη σταλία. Όχι πάντως με το σημείο. Εξέτασε και τη περίπτωση 8ώρο "α" ποσό , 4ώρο 0.75x"α". Για οτιδήποτε άλλο ελάχιστη χρέωση 0.5(ή ότι εσύ νομίζεις) x "α". Έτσι θα σου μαζεύουν δουλειά και θα φροντίζουν να μην σε πηγαινοφέρνουν άσκοπα. Το πιο ΒΑΣΙΚΟ όμως είναι το 1ο. ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ για την παραμικρή λεπτομέρεια.
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2014 συνάδελφε ioangkoy η υποστήριξη κατασκευής δεν είναι μιά απλή τοπογραφική εργασία μετράω-σχεδιάζω-παραδίδω εκτός όλων όσων αναφέρουν οι συνάδελφοι θα χρειασθεί να ιδρύσεις και να μετρήσεις δίκτυα αναφοράς,να παρακολουθείς την πορεία-εξελιξη του έργου όποια και να είναι η αμοιβή δεν μπορεί για 1 χρόνο να ασχοληθείς αποκλειστικά με το έργο αυτό,πρέπει να προγραμματίζεις την δουλειά αυτή και όποιες άλλες έχεις επιπλέον ξεκαθάρισε εκτός απο χαράξεις τι άλλα στοιχεία θα απαιτήσει ο κατασκευαστής απο σένα,πχ επιμετρητικά στοιχεία,σχέδια "ως κατασκεάσθη" αυτά είναι επιπλέον δουλειά με αρκετή λεπτομέρεια,απαιτούνται ωρες εργασίας σε πεδίο και γραφείο. Τα πάντα να ξεκαθαρίζονται στο ιδιωτικό συμφωνητικό τόσο το τεχνικό όσο και το οικονομικό (πότε πληρώνεσαι,κρατήσεις κλπ) 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα