SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2014 Πάντως αν μπορεί να κάνει την αυτοψία ένας φοροτεχνικός τότε γιατί όχι κι ένας ζαχαροπλάστης η ένας γεωπόνος.........είναι όλοι χρήσιμα της κοινωνίας μέλη. 1
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2014 (edited) Γιατί βρε συνάδελφοι, ο φοροτεχνικός δεν είναι μηχανικός; Και τι εννοείς με το "τα βγάζει όλα αυθαίρετα"; πως τα βγάζει αν δεν είναι; δώσε ένα παράδειγμα...και πες μας την ηλικια του... Edited Ιανουάριος 21 , 2014 by Faethon11
sdim Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Αν δεν είναι μηχανικός τότε δεν μπορεί να κάνει αυτοψία. Εκτός από την ΕΥΕΔ πρέπει να ενημερώσεις και το ΤΕΕ καθώς είναι ο αρμόδιος φορέας για τα επαγγελματικά μας δικαιώματά. Ιδιαίτερα οι Π/Μ και Α/Μ θίγονται περισσότερο απ'όλους καθώς τα αρχιτεκτονικά κυρίως φαίνονται στον έλεγχο. Τα Η/Μ είναι επί το πλείστον εντοιχισμένα ή υπόγεια οπότε δεν φαίνονται.
Panos_ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Γιατί βρε συνάδελφοι, ο φοροτεχνικός δεν είναι μηχανικός; Και τι εννοείς με το "τα βγάζει όλα αυθαίρετα"; πως τα βγάζει αν δεν είναι; δώσε ένα παράδειγμα...και πες μας την ηλικια του... Κάποια στιγμή σκέφτομαι να εκδόσω ένα βιβλίο για τους "φοροτεχνικούς" της πολεοδομίας (ούτε μηχανικοί ούτε φοροτεχνικοί είναι).... Οι αυτοψίες από τις πολεδομίες πρέπει να καταργηθούν πλήρως! Υ.Γ.: Σιγά να μην τα βγάζουν όλα αυθαίρετα.... Πλάκα με κάνεις????
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Φαεθον, συνηθως ΔΕΝ ειναι μηχανικοι. Καποια σχεση με λογιστικα εχουν, τιποτα παραπανω. 1
nik Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Γιατί βρε συνάδελφοι, ο φοροτεχνικός δεν είναι μηχανικός; Της πολεοδομίας ? Όχι φυσικά. Και μάλιστα παίζει να μην έχουν σχέση ούτε μη οικονομικά. Απλοί υπάλληλοι του δήμου που βρέθηκαν σε αυτή την θέση. Μπορεί να ήταν στο πρωτόκολλο πιο πριν... 1
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 γ) Εάν κατά την εκσκαφή προκύψει η ανάγκη για τη λήψη άμεσων έκτακτων μέτρων ασφαλείας (π.χ. αντιστηρίξεις, θεμελιώσεις, ντουλάπια κ.λπ.), αυτά λαμβάνονται άμεσα και ο αρχικός έλεγχος διενεργείται όταν ολοκληρωθεί ο ξυλότυπος της γενικής θεμελίωσης και η τοποθέτηση των οπλισμών της. Εδώ τι εννοεί; ότι μπορείς να σκυροδετήσεις τμηματικά τις αντιστηρίξεις (ντουλάπια) και όταν σιδερώσεις τη θεμελίωση να καλέσεις ελεγκτή;
loser Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 (edited) υπαρχει ενα εξοργιστικο αρθρο στο capital για τους ελενχτες δομησης μην το χασετε . Γωνια το "μαγαζακι " των μηχανικων !!!!!!! Edited Ιανουάριος 22 , 2014 by loser
imhotep Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 βάλε μας ένα link ρε looser να μην ψάχνουμε. βαριόμαστε από την απραξία κιόλας....
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2014 Καμία σχέση με τα λογιστικά, στο 99,9% των περιπτώσεων. Την ''τέχνη των φορολογικών της άδειας'' την μάθανε πάνω στην καμπούρα των μηχανικών. 'Οπως αναφέρθηκε, στις περισσότερες περιπτώσεις είναι απλοί υπάλληλοι, όχι μηχανικοί, που ''βρέθηκαν'' σε αυτή την θέση. Και επειδή η θέση του συγκεκριμένου οικοπέδου είχε απεριόριστη θέα προς την θάλασσα, ήταν συνήθως περιζήτητη και αντικείμενο ενδο-υπηρεσιακής συνδιαλλαγής, ποιός/ά θα την 'πιάσει''. Προκειμένου να συγκρατηθεί η ''αντικειμενική'' αξία της θέσης σε λογικά και ασφαλή επίπεδα για την δημόσια υπηρεσία, βρέθηκε και η χρυσή τομή της εκ περιτροπής κατάληψης της συγκεκριμένης θέσης από τους μυημένους στην ψαροφαγία υπαλλήλους. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα