Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υποχρέωση εξαερισμού σε φροντιστήριο ξένων γλωσσών


empire

Recommended Posts

Καλησπέρα, και συγχαρητήρια για το φόρουμ. Είμαι νέος μηχανικός και θα ήθελα την βοήθειά σας.

 

Ένας φίλος μου θέλει να κατασκευάσει ένα κτήριο στο οποίο θα στεγάσει το φροντιστήριό του. Μου έδωσε λοιπόν την άδεια και τις μελέτες θέρμανσης και κλιματισμού-εξαερισμού και μου είπε να του δώδω μια προσφορά για την κατασκευή αυτών. Σύμφωνα με τις μελέτες, πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένα σύστημα VRV με καναλάτες εσωτερικές μονάδες σε συνδιασμό με σύστημα εξαερισμού. Έχω δύο ερωτήματα σχετικά με την εφαρμογή των μελετών:

1) είναι υποχρεωτικό να υπάρχει σύστημα εξαερισμού; Υπάρχει κάποια νομοθεσία για τα φροντιστήρια που επιβάλλει την ύπαρξη εξαερισμού; Πρέπει οποσδήποτε να κατασκευαστεί εφόσον είναι στην μελέτη;

 

2) Σχετικά με την μάρκα του εξοπλισμού που θα χρησιμοποιηθεί πρέπει να είναι αυτός που αναγράφεται στην μελέτη ή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιον άλλο (φθηνότερο) παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων   

Link to comment
Share on other sites

1). Ο αερισμός/εξαερισμός είναι υποχρεωτικός σε κτίρια του τριτογενούς τομέα. Υποθέτω πως η οικοδομική άδεια είναι μετά την υποχρέωση εφαρμογής του Κ.Εν.Α.Κ., οπότε αν προβλέπεται προσαγωγή νωπού αέρα σε ποσοστό ίσο ή μεγαλύτερο τού 60% θα προβλέπει στη μελέτη και εναλλάκτη ανάκτησης θερμότητας στο σύστημα τεχνητού αερισμού, ο οποίος να επιτυγχάνει ανάκτηση θερμότητας σε ποσοστό τουλάχιστον 50%.

 

2). Όχι, αρκεί ο εξοπλισμός που θα εγκατασταθεί να επιτυγχάνει τουλάχιστον αυτά που υπόσχεται η μελέτη.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό