Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καθορίζεται διαδικασία για την ενιαία παράλληλη έκδοση όλων των αναγκαίων εγκρίσεων και αδειοδοτήσεων (Δασαρχείο - Αρχαιολογικές Υπηρεσίες - Οριοθετήσεις υδατορεμάτων - Γνωμοδοτήσεις Φορέων Διαχείρισης και άλλων οργάνων). Σε κάθε περίπτωση, για τα ακίνητα αυτά πριν την διαδικασία έναρξης έγκρισης της πολεοδομικής μελέτης του παρόντος νόμου ολοκληρώνεται η διαδικασία όλων των παράλληλων εγκρίσεων καθώς και η διαδικασία κτηματογράφησης, αν δεν έχει ολοκληρωθεί και κύρωσης του δασικού χάρτη αν δεν έχει αυτός κυρωθεί.

 

Η συνολική διαδικασία υπαγωγής των εκτάσεων στις διατάξεις του παρόντος άρθρου διεκπεραιώνεται ηλεκτρονικά στο πληροφοριακό σύστημα της ΕΚΧΑ Α.Ε.

 

Για την υπό σχεδιασμό περιοχή υποβάλλεται ηλεκτρονικά από όποιον έχει έννομο συμφέρον αίτηση για την υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος και την ενιαία έκδοση όλων των εγκρίσεων, συνυποβάλλοντας απόσπασμα χάρτη της οριοθετούμενης περιοχής και όλα τα απαραίτητα στοιχεία, με βάση την κείμενη νομοθεσία, για την έκδοση των πράξεων αυτών. Επίσης στην αίτηση δηλώνονται τα αρμόδια για την έγκριση όργανα καθώς και οι αρμόδιες υπηρεσίες των δήμων ή των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων που είναι υπεύθυνες για την παροχή στοιχείων και διευκρινήσεων.

 

Ο έλεγχος της πληρότητας της αίτησης και των δικαιολογητικών γίνεται εντός δέκα ημερών από την ηλεκτρονική υποβολή αυτής. Σε περίπτωση ελλείψεων ενημερώνεται άμεσα ο δικαιούχος προκειμένου να καλύψει αυτές το αργότερο εντός δέκα ημερών. Αν παρέλθει άπρακτη η ως άνω προθεσμία τότε η αίτηση απορρίπτεται και ενημερώνεται περί της απόρριψης.

 

Η διαδικασία της κτηματογράφησης και της κύρωσης του δασικού χάρτη όσο και της έκδοσης όλως ων απαραίτητων εγκρίσεων και γνωμοδοτήσεων ολοκληρώνεται εντός προθεσμίας ενός έτους από την υποβολή του αιτήματος και την υποβολή όλων των απαιτούμενων στοιχείων.

 

Οι απαιτούμενες εγκρίσεις καθώς και τα τεχνικά στοιχεία αυτών θα καταχωρούνται σε υπόβαθρο του Εθνικού Κτηματολογίου καθώς και στις βάσεις δεδομένων της ΕΚΧΑ Α.Ε. με ευθύνη της εκδούσας αρχής και θα λαμβάνονται υπόψη για τη σύνταξη και τη λειτουργία του Εθνικού Κτηματολογίου.

 

Πηγή: http://ered.gr/gr/ne...e.php?art=29956

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Η διαδικασία της κτηματογράφησης και της κύρωσης του δασικού χάρτη όσο και της έκδοσης όλως ων απαραίτητων εγκρίσεων και γνωμοδοτήσεων ολοκληρώνεται εντός προθεσμίας ενός έτους από την υποβολή του αιτήματος και την υποβολή όλων των απαιτούμενων στοιχείων.

 

 

 

Γιατι δεν το κανουν 10 ετη να ειναι και στρογγυλο??

  • Upvote 9
Δημοσιεύτηκε

ντεν καταλαβαίνει

για ποια ακίνητα και ποιες άδειες και ποιο άρθρο και ποιου νόμου μιλάει ο ποιητής;

Δημοσιεύτηκε

Αναφέρεται σε αυτό που είναι σε διαβούλευση από σήμερα το μεσημέρι: www.opengov.gr/minenv/?p=5488

Καμία σχέση δεν έχει με άδειες δόμησης αλλά αφορά στην ιδιωτική πολεοδόμηση.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Οι σχετικές εργασίες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της κτηματογράφησης και κύρωσης του δασικού χάρτη για την οριοθετούμενη περιοχή θα ολοκληρώνονται παράλληλα από την ΕΚΧΑ Α.Ε. ή θα ανατίθενται από αυτήν σε τρίτους δυνάμει σχετικών συμβάσεων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

 

 

εγώ πάλι γιατ'ι νομίζω ότι έχει να κάνει με το πρόβλημα που δημιούργησαν οι δασολόγοι στην συνολική κτηματογράφηση της χώρας

(προσφυγή στο στε λόγω έλλειψης δασικών χαρτών)

Δημοσιεύτηκε (edited)

Το βασικό αρχικό ενδιαφέρον είναι εδώ….

 

Άρθρο 03 – Όροι και Περιορισμοί περιοχής περιβαλλοντικής αναβάθμισης και ιδιωτικής πολεοδόμησης

1.Η εδαφική έκταση που καθορίζεται ως περιοχή περιβαλλοντικής αναβάθμισης και ιδιωτικής πολεοδόμησης πρέπει να είναι ενιαία και να έχει ελάχιστη επιφάνεια πενήντα (50) στρέμματα με την επιφύλαξη των περιοχών του άρθρου 2.Δεν θεωρείται ενιαία η έκταση που διακόπτεται από εγκεκριμένες εθνικές, επαρχιακές, δημοτικές ή κοινοτικές οδούς ή την ύπαρξη υδατορεμάτων. Δεν συνυπολογίζονται στην επιφάνεια της έκτασης που καθορίζεται ως περιοχή περιβαλλοντικής αναβάθμισης τα ρέματα (ζώνη εντός των οριογραμμών), οι εκτάσεις που απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν για οικιστικούς σκοπούς (τυχόν περικλειόμενα εντός της έκτασης δάση και δασικές εκτάσεις, αρχαιολογικοί χώροι, βιότοποι κλπ) και οι οποίες παραμένουν εκτός σχεδίου με την επιφύλαξη χωροθέτησης κοινοχρήστων και κοινοφελών χώρων κατά το άρθρο 2 του παρόντος.
2. Μη εγκεκριμένοι οδοί που τυχόν περιλαμβάνονται στην εδαφική έκταση που καθορίζεται ως περιοχή περιβαλλοντικής αναβάθμισης και ειδικότερα στο ποσοστό των κοινοχρήστων και κοινωφελών χώρων, δυναμένων να μετατοπίζονται κατά το σχήμα και τη θέση τους σύμφωνα με την πολεοδομική μελέτη, που θα εγκρίνεται με τις διατάξεις του παρόντος νόμου, εξασφαλίζοντας όμως τον αρχικό λειτουργικό σκοπό τους.
3.Σε περίπτωση που η συνολική επιφάνεια της υπό ρύθμισης έκτασης υπερβαίνει την έκταση των διακοσίων (200) στρεμμάτων, ακόμη και αν διακόπτεται από επαρχιακές, δημοτικές ή κοινοτικές οδούς, θεωρείται ως ενιαία για την διαδικασία της ρύθμισης εφόσον τα τμήματα που διαχωρίζονται και τελικώς πολεοδομούνται είναι μεγαλύτερα των σαράντα (40) στρεμμάτων το καθένα.
4. Σε περίπτωση που η συνολική επιφάνεια της υπό ρύθμισης έκτασης υπερβαίνει την έκταση των εκατό (100) στρεμμάτων, δύναται να θεωρείται ενιαία η έκταση ανεξαρτήτως ύπαρξης υδατορεμάτων τα οποία οριοθετούνται υποχρεωτικά κατά τις κείμενες διατάξεις παραλλήλως με την διαδικασία έγκρισης της πολεοδομικής μελέτης.
5. Οι περιορισμοί των ανωτέρω παραγράφων, για το ενιαίο και την ελάχιστη επιφάνεια της έκτασης, δεν εφαρμόζονται επί υφιστάμενων Οικοδομικών Συνεταιρισμών, οι εκτάσεις των οποίων περιλαμβάνονται εντός εγκεκριμένων ορίων Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων και αποτελούν τμήμα ή τμήματα Πολεοδομικής Ενότητας του σχεδίου αυτού εφόσον τα τμήματα που διακόπτονται είναι μεγαλύτερα των δέκα (10) στρεμμάτων.
6. Σε κάθε περίπτωση για την πολεοδομική μελέτη λαμβάνονται υπόψη οι κείμενες γενικές και ειδικές διατάξεις για τη δόμηση σε απόσταση από τον άξονα των οδών κατά το Π.Δ/γμα 209/98 όπως ισχύει καθώς και η έκδοση των περιβαλλοντικών αδειοδοτήσεων κατά τις κείμενες διατάξεις.
7. Σε περίπτωση όπου για την συγκεκριμένη έκταση έχουν εγγραφεί βάρη ή υποθήκες ή διεκδικήσεις δεν αποτελούν κώλυμα για την πρόοδο της διαδικασίας και σε κάθε περίπτωση πριν την τελική έγκριση απαιτείται η προσκόμιση όλων των απαραίτητων στοιχείων που αποδεικνύουν την συνδρομή των προϋποθέσεων της παρ.1 του παρόντος άρθρου.

 

 


 

 

 

Φυσικά όλο το νομοσχέδιο έχει εκατοντάδες υποπεριπτώσεις και δεν ξέρω αν θα καταφέρει να γίνει πράξη σε αρκετές περιοχές της Ελλάδας ή φανεί χρήσιμο μόνο σε λίγους που εκ των προτέρων έχουν τις προϋποθέσεις.

 

Φυσικά για να μη χαλάμε την επιτυχημένη συνταγή για να αδειοδοτηθεί μια περιοχή θα χρειαστεί περισσότερα από 200Kg σε χαρτιά και αιτήσεις, εγκρίσεις κλπ κλπ, κι ας έχει τίτλο "Ηλεκτρονικές διαδικασίες"

Edited by Didonis
Δημοσιεύτηκε

δηλαδη οι χρησεις δεν αντικαθιστανται με τις νεες που οριζει το νομοσχεδιο για μεμονωμενα γεωτεμαχια? ..πχ σε περιοχη ΓΠΣ που εχει χρηση γεωργικων δραστηριοτητων δεν προστιθεται πλεον και  η κατοικια για ενα γεωτεμαχιο 4.000 μ2? 

Δημοσιεύτηκε

Αυτή η '' ιδιωτική πολεοδόμηση '' μου '' μυρίζει '' εκμετάλλευση τουριστικών εκτάσεων φιλέτα, με συνοπτικές διαδικασίες στο όνομα της ανάπτυξης '' βεβαίως - βεβαίως ''.

  • Upvote 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.