Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

astrah : θα πήγαινα να εξετάσω μερικές μέρες το έργο και οι μετρήσεις εύκολα δείχνουν αν κάτι πάει στραβά όντως. Οπότε φυσικά σε οποιοδήποτε έργο έχει χρειαστεί έχει κληθεί ο προμηθευτής, κατόπιν αποστολής συγκεκριμένου claim με μετρήσεις και φωτογραφίες και έχει κάνει τις απαραίτητες βελτιώσεις ή αντικαταστάσεις. Είναι βασικό κριτήριο το after sales για όποιον συνεργάζεσαι και όχι ένας ξερός τιμοκατάλογος ή ένα ξερό όνομα

  • 5 years later...
  • Απαντήσεις 24
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε
On 30/1/2014 at 4:19 ΜΜ, astrah said:

επί του πρακτέου.... εγώ θα ενημέρωνα τον Έλληνα εισαγωγέα (ή αντίστοιχα αυτόν που τα αγόρασα) πως πρόκειται να προβώ σε μετρήσεις των πάνελ από "τρίτο" ανεξάρτητο πιστοποιημένο εργαστήριο βάσει του ΕΝ60891, και αν πράγματι τα πάνελ είναι ελλαττωματικά, θα κινήσω νομική διαδικασία απαιτώντας αντικατάσταση των πάνελ, αποζημίωση τόσο για το κόστος των μετρήσεων όσο και για τα διαφυγώντα κέρδη, εντόκως φυσικά!!!!

 

με άλλα λόγια "στριμώχνοντάς" τους με στοιχεία-αποδείξεις, θεωρώ ότι είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αντιδράσουν διαφορετικά......

Καλησπερα στους συναδελφους,εχω παρκο φ/β εδω και καποια χρονια και η αποδοση τους εχει πεσει κατα 30%,τα πανελ ειναι Renesola,εχω μιλησει με τον προμηθευτη κτλπ και ακρη δεν βγαζω γτ λεει οτι η εταιρια ή το εργοστασιο εχει κλεισει,τι μπορουμε να κανουμε σε αυτη την περιπτωση??

Δημοσιεύτηκε

Χάνετε χρόνο ασχολούμενοι με τους προμηθευτές, οι οποίοι δεν είναι κάτι παραπάνω από έμποροι...

Η Renesola ζητά πιστοποιημένη μέτρηση ισχύος και τεστ ηλεκτροφωταύγειας για να προχωρήσει σε αντιμετώπιση του προβλήματος.

Η Renesola υφίσταται ως εταιρία...

Δημοσιεύτηκε (edited)

Οποτε να κανω τις μετρησεις και να εποικινονησω με την ιδια την Renesola(τουρκια),υπαρχει καποιος ο οποιος αντιμετωπισε το ιδιο προβλημα και εβγαλε ακρη.Με οποια εταιρια εγκαταστασης φ/β εχω μιλησει λεει οτι εχει σταματησει η Renesola απο Ελλαδα.

Edited by miltos
Δημοσιεύτηκε (edited)

Τους εχω παρει τηλεφωνο και μου ειπαν οτι εχουν σταματησει να προμηθευουν Renesola επειδη εκλεισε το εργοστασιο απο οπου προμηθευονταν,εστειλα email στην Renesola(τουρκια) τωρα περιμενω απαντησει μηπως καταφερω τιποτα.

Edited by miltos
Δημοσιεύτηκε

δυστυχώς έχει στηθεί ένα σύστημα όπου ο προμηθευτής δεν έχει ευθύνη και οι εταιρείες (που βρίσκονται όλες στο εξωτερικό) είναι ουσιαστικά στο απυρόβλητο.

Κανονικά τα ελλατωματικά προϊόντα αποστέλλονται στον προμηθευτή και αυτός αναλαμβάνει τα περαιτέρω. Αυτοί όμως έχουν κάνει μια μετακύληση εγγύησης στον κατασκευαστή οπότε  αποποιούνται οποιασδήποτε ευθύνης.

Στο τέλος επαφίεσαι στην καλή θέληση καθώς το κόστος για πιστοποίηση απόδοσης, μεταφοράς (και τυχόν νομικών διεκδηκήσεων) είναι απαγερευτικό.

Πάντως εγω βλέπω ότι και οι αγοραστές έχουν τη μερίδιο ευθύνης τους καθώς το μαγαλύτερο κριτήριο (αν όχι το μοναδικό) είναι η τιμή αγοράς.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια ΣΩΣΤΗ βάση:

Παρατηρήσεις:

  • Οι εισαγωγείς - μεταπωλητές εμπορεύονται προϊόντα και ΔΕΝ είναι παραγωγοί προϊόντων.
  • Εγγύηση δίδει ο παραγωγός του προϊόντος εκτός και αν αναφέρεται ΡΗΤΑ στην εγγύηση (βλέπε πχ σε αυτοκίνητα που οι επίσημες εγχώριες αντιπροσωπίες λόγω ανταγωνισμού έδιναν δίνουν έξτρα εγγύηση 2 ετών κτλ).
  • Σε ό,τι αφορά τα φ/β ΔΕΝ γνωρίζω κανέναν εισαγωγέα -  έμπορο - μεταπωλητή που να έδιδε/δίδει έξτρα εγγύηση.

 

Επί της διαδικασίας:

  1. Αν υπάρχει η εταιρία και δεν έχει χρεοκοπήσει, ανατρέχουμε στην εγγύηση που ίσχυε την περίοδο που την ημερομηνία αγοράς των πάνελ  (βάσει τιμολογίου).
  2. Εκεί αναφέρεται το είδος των εγγυήσεων που δίδονται (απόδοσης, υλικού κτλ) και πως μπορούν να διεκδικηθούν.
  3. Υπάρχουν εταιρίες που κάλυπταν και το προϊόν και τους ελέγχους και την μεταφορά και την εγκατάσταση, αλλά ήταν/είναι η εξαίρεση . Οι περισσότερες έδιδαν/δίνουν κάλυψη μόνο προϊόντος γι' αυτό και ήταν/είναι ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ οικονομικότερες. Ο επενδυτής ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να έχει διαβάσει την εγγύηση κατά την επιλογή των πάνελ.
  4. Όλες οι κατασκευάστριες εταιρίες εγγυώνται την ισχύ στην 10ετία και στην 20ετία.
  5. Για να γίνει αίτημα (claim) απαιτούν όλες οι κατασκευάστριες εταιρίες ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΕΣ μετρήσεις ισχύος που είναι και η βασική εγγύηση.
  6. Επίσης, για να αποφύγουν περιπτώσεις μειωμένης ισχύος λόγω μικρο-ρωγμών λόγω χαλαζιού (που είναι εξαίρεση στις εγγυήσεις) ζητούν και τεστ ηλεκτροφωταύγειας.
  7. Αν προσκομιστούν αυτά τότε το claim έχει αποτέλεσμα.
  8. Αν δεν υπάρχει η εταιρία, δυστυχώς τα πράγματα είναι από δύσκολα έως αδύνατα, ανά περίπτωση.

 

Επί του συγκεκριμένου:

Σε ό,τι αφορά την Renesola, η εταιρία υπάρχει μέχρι και σήμερα  που μιλάμε (24/07/2019) και αντιδρά θετικά στα δίκαια - τεκμηριωμένα αιτήματα (claims). Υπάρχει email της Renesola σχετικά με τα claims. Αν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία αντιμετωπίζεται το πρόβλημα. Αν δεν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία ΜΗΝ περιμένετε ανταπόκριση. Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό πως μιλάμε για θέματα αρκετών χιλιάδων €, τα οποία καμία εταιρία δεν μοιράζει έτσι, επειδή κάποιος έστειλε ένα email.

Ας γίνουμε επιτέλους ΣΟΒΑΡΟΙ ως επενδυτές, μηχανικοί, συντηρητές κ.τ.λ., να διαβάζουμε τις εγγυήσεις και να ακολουθούμε τις διαδικασίες.

Το κόστος της πιστοποίησης των προβλημάτων ΔΕΝ είναι απαγορευτικό.

Δωρεάν παροχές ΔΕΝ υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο.

Τέλος, καλό είναι να μην αναλαμβάνουμε διαδικασίες τις οποίες δεν γνωρίζουμε και από ό,τι φαίνεται δεν έχουμε και όρεξη να μάθουμε!!!

 

 

Υ.Γ. Η απώλεια παραγωγής και εισοδήματος (30%) δεν σας έχει προβληματίσει τόσα χρόνια ?

Edited by astrah
  • Like 1
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

έχω κάποιες ενστάσεις. Συγκεκριμένα βάση της κείμενης νομοθεσίας η επικοινωνία και η όλη διαδικασία (αποστολή, συννενόηση κλπ) με τον κατασκευαστή είναι ευθύνη του πελάτη ή του προμηθευτή?

Επίσης γνωρίζεις πόσο είναι περίπου το κόστος για την προσκόμιση όλων των απαιτούμενων αποδεικτικών/πιστοποιητικών καθώς και το κόστος μεταφοράς και χαμένης παραγωγής (ανά πλαίσιο)?

Αν υποθέσουμε ότι έχουν ακολουθηθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες που ορίζει ο κατασκευαστής (άρα όλο αυτό το κόστος), ποιός μας εξασφαλίζει ότι θα υπάρξει η ανάλογη αποζημίωση?

Τι μπορεί να κάνει ο πελάτης όταν ο κατασκευαστής αλλάζει τους όρους (εκ των υστέρων) της αρχικής συμφωνίας/εγγύσης?

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.