Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)
On 24/7/2019 at 2:52 ΜΜ, astrah said:

Υ.Γ. Η απώλεια παραγωγής και εισοδήματος (30%) δεν σας έχει προβληματίσει τόσα χρόνια ?

Η μειωση εγινε σταδιακα τον τελευταιο χρονο και δεν ηταν τοσο αισθητη,ενω ο μηνας ιουνιος και ιουλιος ειναι που εγινε το"μπαμ".

Edited by miltos
  • Απαντήσεις 24
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)
1 ώρα πριν, maneni said:

Συγκεκριμένα βάση της κείμενης νομοθεσίας η επικοινωνία και η όλη διαδικασία (αποστολή, συννενόηση κλπ) με τον κατασκευαστή είναι ευθύνη του πελάτη ή του προμηθευτή?

Προφανώς δεν είμαι νομικός, οπότε κρατώ επιφύλαξη αν υπάρχει νομοθεσία, αλλά δεν μου έχει τύχει περίπτωση για άλλο προϊόν που να εμπλέκεται ο προμηθευτής στην επικοινωνία.

 

1 ώρα πριν, maneni said:

Επίσης γνωρίζεις πόσο είναι περίπου το κόστος για την προσκόμιση όλων των απαιτούμενων αποδεικτικών/πιστοποιητικών καθώς και το κόστος μεταφοράς και χαμένης παραγωγής (ανά πλαίσιο)?

Σε ποια μεταφορά αναφέρεσαι? Επιτόπιοι δειγματοληπτικοί έλεγχοι σε δείγμα 5-10% των πάνελ, ανά περίπτωση, είναι αρκετό για να επιβεβαιωθεί το πρόβλημα. Τιμές προφανώς δεν μπορώ να δώσω... 

 

1 ώρα πριν, maneni said:

Αν υποθέσουμε ότι έχουν ακολουθηθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες που ορίζει ο κατασκευαστής (άρα όλο αυτό το κόστος), ποιός μας εξασφαλίζει ότι θα υπάρξει η ανάλογη αποζημίωση?

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Ο ιδιοκτήτης/συντηρητής κτλ της εγκατάστασης αρχίζει να ενδιαφέρεται για το θέμα όταν έχει μειωμένη παραγωγή. Αν λοιπόν αποκλειστούν τα άλλα ενδεχόμενα και μένουν μόνο τα πάνελ, τότε προφανώς όποιος ενδιαφέρεται για την εγκατάσταση θα θέλει να μάθει τι είναι αυτό που έχουν τα πάνελ και υπο-παράγουν. Άρα έτσι ή αλλιώς ΛΟΓΙΚΑ θα πρέπει να γίνει έλεγχος. Οπότε:

  • Αν αποδειχθεί ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό, τότε η εμπειρία μου σε δεκάδες περιπτώσεις λέει ότι ο κατασκευαστής θα αντιδράσει (ΕΦΟΣΟΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ).
  • Αν αποδειχθεί ότι το πρόβλημα οφείλεται σε καιρικό φαινόμενο (πχ χαλάζι), τότε την ευθύνη φέρει η ασφαλιστική για την αποκατάσταση.

Εξασφάλιση με την έννοια που ρωτά ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει σε καμία επιχείρηση. Ο κανόνας λέει πως οι κατασκευάστριες εταιρίες δίδουν λύση.

 

1 ώρα πριν, maneni said:

Τι μπορεί να κάνει ο πελάτης όταν ο κατασκευαστής αλλάζει τους όρους (εκ των υστέρων) της αρχικής συμφωνίας/εγγύσης?

Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Η εγγύηση είναι αυτή που ίσχυε κατά την ημερομηνία τιμολόγησης των πάνελ.

Edited by astrah
Δημοσιεύτηκε
52 λεπτά πριν, Lampros7 said:

Η μειωση εγινε σταδιακα τον τελευταιο χρονο και δεν ηταν τοσο αισθητη,ενω ο μηνας ιουνιος και ιουλιος ειναι που εγινε το"μπαμ".

Άρα, δεν ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα και ζητάς τα "ρέστα" από την Renesola.

ΣΥΓΝΩΜΗ για την απάντηση, αλλά καλά κάνουν και δεν ασχολούνται με τέτοιου είδους ΜΗ ΣΟΒΑΡΑ αιτήματα...

Πρώτα θα πρέπει να μάθεις τι πρόβλημα έχεις και μετά να ζητήσεις αποζημίωση από αυτόν που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ οφείλει να την δώσει....!!!!  

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ηλεκτρολογος ειμαι,ολα πηγαινουν σωστα με τα παρκο,αυτο που θελω να κανω ειναι μονο τα τεστ pid και lid.

(πρόσθεσε τονισμό στο κείμενό σου. Pavlos 33)

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε

Μάστορα μας δουλεύεις?

Και τι δουλειά έχει η Renesola με τα τεστ που θες να κάνεις? Ξέρεις πως γίνονται και αν γίνονται αυτά τα τεστ που ζητάς?

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.