Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Τα έχουμε ξαναπεί.....Τι εξετάσεις τώρα. Θα πάει κανείς στα 40 του και βάλε να κάθεται να δίνει εξετάσεις?. Εδώ ο κόσμος καίγεται, δεν παίζει σάλιο και θα καθόμαστε στα θρανία? Είπαμε όποιος δεν γνωρίζει δεν το κάνει... 

 

Καλά το άλλο για κατατακτήριες άμα είναι να δώσεις, να δώσεις για κάπου αλλού...από τη μία σχολή μηχανικού στην άλλη είναι σκέτη αυτοκτονία...

Μιλούσα σήμερα, με φίλη μου ΠΜ ΕΜΠ, 3 χρόνια άνεργη, τι κάνεις τις λέω...Διαβάζω....Για τι πράγμα? Κατατακτήριες στη νομική, δίνω Φεβρουάριο... :shock:  :shock:

  • Απαντήσεις 232
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ποιες εξετάσεις? Υπεραρκετές έχουμε δώσει μέχρι τώρα και αρκετό διάβασμα ρίχνουμε με τις συνεχείς αλλαγές της νομοθεσίας. Όχι άλλα θρανία και εξεταστικές.

 

Όσον αφορά στο θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων:

 

Είμαι υπέρ του διαχωρισμού: αρχιτέκτονες τα αρχιτεκτονικά, πολιτικοί τα στατικά κλπ κλπ αλλά ΟΧΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΟΚ και εξηγούμαι:

 

δεν μπορείς να λες σε κάποιον ο οποίος εξασκεί ΝΟΜΙΜΑ μια χ δραστηριότητα για χρόνια (πόσο μάλλον όταν αυτός είναι μιας μεγαλύτερης ηλικίας), έχει πληρώσει και ΧΡΕΩΘΕΙ για έναν χ εξοπλισμό λογισμικά κλπ, έχει αποκτήσει τη χ ΕΜΠΕΙΡΙΑ και έχει στηρίξει τη ΖΩΗ του σε αυτή ότι από αύριο θα πρέπει να αλλάξει επάγγελμα επειδή έτσι έκρινε ο y καθηγητής. 

 

Αν θες πες το εξής απευθυνόμενος στους νυν μαθητές γυμνασίου - λυκείου: όσοι δηλώσουν το 2016 στο μηχανογραφικό τους δελτίο τη σχολή αρχιτεκτόνων θα μπορούν αποκτώντας το πτυχίο τους να υπογράφουν μόνο αρχιτεκτονικά, όσοι των τοπογράφων μόνο τοπογραφικά κλπ κλπ. Έτσι θα ξέρει ο καθένας και θα μπορεί να οργανώσει τη ζωή του όπως ΑΥΤΟΣ θέλει και όχι όπως 'έτυχε' να κρίνει το 2013 ο y 'καθηγητής'. Με αυτόν τον τρόπο σε μερικά χρόνια (με τη σταδιακή αποχώρηση των πιο παλιών), προοδευτικά επιτυγχάνεις το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς να χρησιμοποιήσεις τη μέθοδο του κοινωνικού - επαγγελματικού σφαγείου.

Edited by cv94013
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Άρα οι πανεπιστήμονες σήμερα να παραμείνουν πανεπιστήμονες για πάντα και όλοι οι άλλοι να πάνε να... Και δε μου λες, πως θα μπορεί ένας νέος μηχανικός, που για να βγει μία άδεια θα πρέπει να συνεργαστεί με 3-4 ειδικότητες, να συναγωνιστεί εσένα τον πανεπιστήμονα που είσαι ολοκληρο μελετητικό γραφείο μόνος σου;

 

Ένα επάγγελμα δεν κλείνει μόνο με περιοριστικές διατάξεις αλλά και δια της πλαγίας όπως αυτό που προτείνεις. Έκαστος στο είδος του για όλους...

Δημοσιεύτηκε (edited)

Προτείνω την κατάργηση των Υπηρεσιων Δομησης. Μετα την επιτυχη εφαρμογη του θεσμου των ελεγκτων Δομησης, το Κρατος πρεπει να καταργησει τις Υπηρεσιες Δομησης και να τις αντικαταστησει απο τους ελεγκτες Αδειων Δομησης.

Οι ελευθεροι επαγγελματιες μηχανικοι, μεσω εξετασεων θα γινονται ελεγκτες Αδειων Δομησης (οσοι φυσικα δεν ειναι ηδη ελεγκτες Δομησης).

Οι μηχανικοι θα υποβαλλουν τον φακελο της αδειας Δομησης στον ελεγκτη Αδειων Δομησης ο οποιος θα καθοριζεται μετα απο κληρωση. Ο ελεγκτης Αδειων Δομησης (μηχανικος ελευθερος επαγγελματιας) θα ελεγχει τον φακελο και θα τον θεωρει.

Συνυπευθυνοι για την αδεια δομησης θα ειναι ο μηχανικος (ελευθερος επαγγελματιας) ο οποιος συνεταξε τις μελετες και ο ελεγκτης Αδειων Δομησης (ελευθερος επαγγελματιας) ο οποιος θεωρησε τον φακελο και εξεδωσε την Αδεια Δομησης.

Στην κατασκευη του εργου φυσικα, συνυπευθυνοι θα ειναι ο επιβλεποντας μηχανικος (ελευθερος επαγγελματιας) και ο ελεγκτης Δομησης (ελευθερος επαγγελματιας).

Για τον εντοπισμο αυθαιρεσιων θα δημιουργηθει η ΟΑΚ (ομαδα αυθαιρετων κατεδαφισεων) η οποια φυσικα θα αποτελειται απο μηχανικους (ελευθερους επαγγελματιες) οι οποιοι θα καταγραφουν αυθαιρετα κτισματα και θα φροντιζουν για την κατεδαφιση τους.

 

Επιπλεον οι ΔΟΥ θα καταργηθουν και θα αντικατασταθουν απο τους μηχανικους-φοροεισπρακτορες (ελευθεροι επαγγελματιες) οι οποιοι θα αναλαβουν να ενημερωνουν τους πολιτες για το ποσό το οποιο οφειλουν στο Δημοσιο. Εαν οι πολιτες καθυστερουν την αποπληρωμη του χρεους, τοτε οι μηχανικοι-φοροεισπρακτορες θα φροντισουν να δωσουν κινητρο στους πολιτες για να αποπληρωσουν το χρεος τους κανοντας τους μια προσφορα που δεν θα μπορουν να αρνηθουν.

 

Γιατι γκρινιαζουμε, ανοιγουν νεοι οριζοντες για τον κλαδο των μηχανικων

Edited by Paul_Mix
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε αυτά που λες οτι δεν συζητάμε τα έχουμε πει δεκάδες φορές. Όταν λέμε εξετάσεις για Ε.Δ μας λέτε "υποβαθμίζουμε το πτυχίο" (Δίπλωμα είναι btw)

 

Το να παίρνει ένας μηχανολόγος με ένα  υποχρεωτικό εξάμηνο ηλεκτροτεχνία (όπως όλοι σχεδόν οι μηχανικοί) και 1 μάθημα τυχόν επιλογής απεριοριστα ηλεκτρικά και έπειτα να νοικιάζει την σφραγίδα του σε συνάδελφο ηλεκτρολόγο  Τ.Ε υποβαθμίζει το πτυχίο ΝΑΙ ή ΟΧΙ? 

 

Αφού όλοι συμφωνούμε οτι η δύναμη του πολυτεχνείου είναι το πρόγραμμα σπουδών τους γιατί όλοι φοβάστε τις εξετάσεις? (έτσι θα μείνουν απέξω οι άσχετοι διπλωματούχοι, οι "κατώτεροι" τεχνολόγοι όπως υποστhρίζουν  μερικοί, οι υπόλοιπες σχολές διπλωματούχουν που διδασκόμαστε τα ίδια αλλά ΄με έναν μαγικό τρόπο εμείς  δεν τα μαθαίνουμε καλά, θα λυθούν προβλήματα επικαλύψεων πχ θες αρχιτέκτονα/δομικών έργων δικαιώματα στα στατικά? Πέρνα τις ΙΔΙΕΣ εξετάσεις με τον πολιτικό μηχανικό και πάρτα αν μπορεις,,  κοκ) 

 

Μήπως για να τα χωρέσουμε όλα ;όμως  κάναμε εκπτώσεις σε μερικά  και απλώς "τα περάσαμε" ? Οι εξετάσεις θα μας το αποδείξουν εύκολα.

Εγώ το "έχω δικαιώματα και στο Χ , δεν το γνωρίζω αλλα΄οκ δεν θα ασχοληθώ και ποτε" ΔΕΝ το δέχομαι γιατί έχω δει πολλούς να τα χρησιμοποιούν στην πράξη (νοικιάζοντς σφραγίδες για πράγματα που δεν μπορούν να ελέγξουν, δίνοντας αντιγραμμένες ή λάθος μελέτες κλπ, εκμεταλλευόμενοι οτι  δεν υπάρχει σοβαρός έλεγχος)

 

 

εσυ ζαχο ποσα εξαμηνα εχεις δλδ με αμιγως μηχ μαθηματα?

αληθεια ρωταω γιατι δε ξερω

Δημοσιεύτηκε (edited)

Βγαίνουμε εκτός θέματος,αρχικά φαντάζομαι οτι δεν μπερδεύεις τον περιβαλλοντολόγο με τον μηχανικό περιβάλλοντος όπως δεν μπερδεύεις αντίστοχια τον χημικό που σου έκανε σχολείο μάθημα με τον χημικό μηχανικό έτσι δεν είναι?

 

Τι ενοείς αμιγώς μηχ μαθήματα? "Μηχανολογικά" μαθήματα (εννοώ είναι πχ τα στοιχεία μηχανών, ΣΑΕ, τεχνολογία παραγωγής, φαινόμενα μεταφοράς κλπ )  η "μαθηματα μηχανικού" γενικά?Και αν εννοείς το δεύτερο πχ η γεωδαισία ή η υδρολογία είναι για σένα μάθημα μηχανικού?

 

Στο πρόγραμμα σπουδών  του  μηχανικού  περιβάλλοντος τόσο στην ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κοσμος ο κορμός του αποτελείται από έναν πυρήνα μαθημάτων υδραυλικού μηχανικού και χημικού μηχανικού

 

Τα μαθήματα φαίνονται εδώ http://www.enveng.tuc.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=483&lang=el#1ο

και ο οδηγός σπουδών είναι εδώ αν ενδιαφέρεσαι http://www.enveng.tuc.gr/pdf/proptixiaka/ENVENG2013-14v3.pdf

 

Το  τμήμα όπως και όλα τα τμήματα μηχανικών ακολουθεί το εξής 

( από ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ 8ης ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ  
(Α) ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ)

 

 

Ένα  Τμήμα  Μηχανικών  με  πενταετή  κύκλο  σπουδών  θα  πρέπει  να  πληροί  συγκεκριμένες 
προϋποθέσεις,  προκειμένου  να  απονέμει  διπλώματα  μηχανικών  και  να  οργανώνει 
μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών σε εξειδικευμένα θέματα μηχανικών. Αυτές είναι 
 
1. Ο τίτλος του διπλώματος να αντιστοιχεί σε ειδικότητα μηχανικού. 
2. Το Πρόγραμμα Σπουδών  θα πρέπει να έχει  τη  δομή που έχει καθιερωθεί  στην Ευρώπη 
για  τα  Τμήματα  Μηχανικών,  δηλαδή  τα  μαθήματα  θα  πρέπει  να  κατανέμονται  ως 
ακολούθως: (α) Επιστημονικές βάσεις (μαθηματικά, μηχανική, φυσική, χημεία) 30%, (β) 
Τεχνολογικές γνώσεις 30%, (γ) Βάσεις για μεθοδολογία λύσεων προβλημάτων ανάλυσης 
σύνθεσης  και  σχεδιασμού  συστημάτων  και  εφαρμογών  25%,  και (δ)  Ανάπτυξη  Ικανής 
προσωπικότητας και επιχειρηματικών ικανοτήτων 15%. 
3. Η  διάρκεια  των  σπουδών  θα  πρέπει  να  είναι  δέκα  εξαμήνων  και  να περιλαμβάνεται  η 
εκπόνηση  Διπλωματικής Εργασίας  σε  αντικείμενο  συναφές  με  τα  γνωστικά  αντικείμενα 
του Τμήματος

 

Θες να σου πω αναλυτικά ποια είναι τα μαθηματα μηχανικού? πχ υδραυλική μηχανική 1, υδραυλική μηχανικλη ΙΙ, , στατικη μηχανική 1, αντοχή υλικών, φυσικές διεργασίες κλπ?

αν  θέλεις γίνε λίγο πιο συγκεκριμενος γιατί δεν κατάλαβα τι ρωτάς

Edited by ZaXoYs
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

κλιματισμο, βιομ ψυξη θερμανση ατμοπαραγωγους, στροβηλομηχανες, βιομηχανικα ηλεκ, μεταφορα θτητας

αναλυση μηχ κατασκευων ( πεπερασμενα στοιχεια ), υπολογιστικη ρευστομηχ, μεκ, οχηματα,

θερμικη συμπεριφορα κτηριων, υδροδυναμικες μηχανες, δυναμικη κλπ κλπ κλπ κλπ που δε θυμαμαι επι της παρουσης

 

οχι δε μπερδευω τιποτης

 

απλα πολυ θα γουσταραμια σχολη ΜΕ

 

ΜΑΘ

ΦΥΣ

ΧΗΜ

ΜΕΚ

 

1χρονο και τελος

 

επειδη αυτα περι πανεπιστημονων τα ακουω βερεσε

 

α και για μενα μηχανικος σημαινει ΚΑΙ μοντελλοποιηση ετσι.....

και τι θελω να πω με αυτο

 

το οτι ειμαι μηχανικος δε σημαινει οτι ειμαι πολιτικος ή αρχ ή ΗΥ

 

τεσπα

 

και καθολου οφφ τοπικ

 

και βασικα τι εξετασεις θες βασικα δεν εχω καταλαβει

θες δλδ να εχεις ενα πτυχιο και για να κ#$%σεις να πρεπει να πας στο καθε κεκ

και στη καθε tuv για να πιστοποιησεις ΤΙ?????

Edited by OTTO_engine
Δημοσιεύτηκε (edited)

Όπως ανέφερα παραπάνω ένας μηχανικός περιβαλλοντος έχει έναν κορμό υδραυλικούς μηχανικού και χημικού μηχανικού

(γι αυτό και εμείς όπως και οι πολιτικοι μηχανκοί και οι τοπογράφοι  πχ δεν διδασκόμαστε υπολογιστική ρευστομηχανιή -CFD  αλλά  ρευστομηχανική και σε επόμενο εξαμηνο υδραυλικη Ι και ΙΙ

 

Τα μαθηματα που σχετίζονται με τον μηχανολόγο μηχανικό είναι ελάχιστα και κατα την γνώμη μου είναι η θερμοδυναμική, φαινομενα μεταφορας ( μεταφορά θερμότητας και μάζας) και τεχνικη φυσικών διεργασιών (κυρίως αντλίες κλπ, εγώ είχα πάρει και ένα μάθημα Συστήματα Αυτόματου Ελέγου αλλά ήταν επιλογής)

 

 

Αυτό που τόνισα σε παλιότερο πσοτ μου είναι οτι κι ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός & μηχανικός υπολογιστών  πλέον μπορεί να έχει ασχοληθεί με software engineering κλπ και να μην  έχει καν αυτό το background  και αυτός ο μηχανικός βρίσκεται να έχει απεριόριστα δικαιώματα σε ηλεκτρομηχανολογικά ενώ το background σε σχεση πχ με αυτά που μόλις μας παράθεσες είναι εντελώς διαφορετικό (όπως και το δικό μου)

 

Για την μοντελοποίηση συμφωνω και επαυξανω  προσωπικα΄είχα διδαχθεί Matlab / προσομοίωση (περιβαλλοντικων) συστημάτων και αριθμητικές μεθόδους στην περιβαλλοντική μηχανική καθώς και περιβαλλοντικά μοντέλα  μόνο και μόνο για την μοντελοποίηση/προσομοίωση προβλημάτων περιβαλλοντικής μηχανικής

 

Και εντελώς συμπτωματικά η διπλωματική μου ήταν στην προσομοίωση / μοντελοποίηση του φαινομένου της (ακουστικης) σπηλαίωσης (οι μηχανολόγοι ασχολούνται με την "υδροδυναμικη" σπηλαίωση)

 

edit

 

Θέλω σοβαρές εξετάσεςι απο το ΤΕΕ ανά κλάδο όπως τα παλιότερα 8ωρα αυτό υποτίθεται οτι κανει και τώρα τις εξετάσεις της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος

 

και σε ρωτάω δημοσίως ξανα εσύ σαν μηχανολόγος πιστεύεις οτι ένας ΗΜΜΥ που παέι software  engineering με μόνα  υποχρεωτικά "μηχανολογικά" μαθήματα ένα εξάμηνο  μεταφορά θερμότητας πχ (στο ΔΠΘ δεν έχουν ΚΑΝ  την μεταφορά θερμότητας υποχρεωτικό μάθημα..αν έχεις αντίρρηση πες μου να κανω copy paste ΟΛΑ τα υποχρεωτικά μαθήματα των ηλεκτρολόγων ΔΠΘ να μου βρεις ένα (1) αμιγώς μηχανολογικό..)πρέπει αυτοδίκαια να έχει τα  επαγγελματικά δικαιώματα του μηχανολόγου όπως εσύ?

 

Εγώ θεωρώ όχι και θέλω αυτός ο απόφοιτος να δώσει εξετάσεις για τα μηχανολογικά (και δεν στον απέκλεισα μάλιστα απλά δεν του έδωσα μηχανολογικά δικαιωματα a priori) για πες μας και εσύ την άποψη σου

Edited by ZaXoYs
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Να σας βάλω ένα κουίζ

 

Βρείτε ποιό τμήμα είναι .

 

Τμήμα με 3 κατευθύνσεις σε 5ετή σχολή που δεν είναι πολυτεχνική αν και στον τίτλο του αναφέρει και την λέξη Μηχανική

 

Διδάσκονται μεταξύ άλλων τα παρακάτω μαθήματα μηχανικού στις 3 κατευθύνσεις

 

ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ

 

ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ

ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ & ΤΗΛΕΠΙΣΚΟΠΙΣΗ

ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

 

 

 

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ

 

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

 

 

 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ  ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

 

ΜΗΧΑΝΙΚΗ-ΣΤΑΤΙΚΗ

ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ

ΑΡΧΕΣ ΕΔΑΦΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ – ΔΙΑΒΡΩΣΕΙΣ ΕΔΑΦΩΝ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ-ΣΤΡΑΓΓΙΣΕΙΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΡΕΥΣΤΟΜΗΧΑΝΙΚΗ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΕ Η /Υ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ

ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Γενική Υδραυλική

Υδραυλική Κλειστών Αγωγών

Φυσική Εδάφους – Αρδεύσεις

Υδρογεωλογία

Χαρτογράφηση Φυσικών Πόρων

Υδραυλική Ανοικτών Αγωγών

Συστήματα Αρδεύσεων – Στραγγίσεων

Περιβαλλοντική Φυσική του Εδάφους

Περιβαλλοντική Υδραυλική – Υδρολογία – Ποιότητα Νερών

Πειραματική Υδραυλική

Κατασκευή Υδραυλικών Έργων

 

Υδρολογία Επιφανειακών Υδάτων

Υδραυλική Υπογείων Υδάτων

Προστασία Επιφανειακών & Υπογείων Υδάτων

Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων

Σχεδιασμός κ. Διαχείριση Φυσικών Πόρων

Αντιπλημμυρικά Έργα

Εφαρμογές των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στους Υδατικούς Πόρους

Φυσικά Συστήματα Επεξεργασίας Υγρών Απόβλητων

Διαχείριση Υδατικών Πόρων

Εγγειοβελτιωτικά Έργα – Συλλογικά Αρδευτικά Δίκτυα

Στραγγίσεις

Διαχείριση & Εκσυγχρονισμός Εγγειοβελτιωτικών Έργων

 

ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ – ΛΙΠΑΣΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

ΓΕΝΕΣΗ , ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΕΔΑΦΩΝ –ΧΗΜΕΙΑ ΕΔΑΦΟΥΣ

ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΡΗΜΟΠΟΙΗΣΗ ΓΑΙΩΝ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ

ΟΡΥΚΤΑ ΤΗΣ ΑΡΓΙΛΟΥ ΤΩΝ ΕΔΑΦΩΝ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΣΤΑ ΕΔΑΦΗ

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΕΔΑΦΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥΣ

ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ & ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΔΑΦΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΔΑΦΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

 

 

 

 

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

 

ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕ Η/Υ

ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕ Η/Υ

ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ

ΘΕΡΜΙΚΕΣ-ΨΥΚΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

ΚΑΥΣΙΜΑ-ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΥΣΗΣ-ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ

ΣΤΡΟΒΙΛΟΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

 

 

 

 

 

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

 

ΑΝΤΛΙΕΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ – ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΩΝ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

ΔΙΑΓΝΩΣΗ-ΠΡΟΓΝΩΣΗ-ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ & ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

 

Edited by BAS
Δημοσιεύτηκε (edited)

καταρχας δε μιλησα για ΗΜΜΥ και αν τον ανεφερα ηταν απλος επειδη μου ρθε στο μυαλο

να γινουν 8ωρες ναι

αλλα για ποιους? πριν το 88 η μετα?

ποσοι τοπο το ριξαν μονο στη κατασκευη? θα κατσουν να δωσουν τωρα εξετασεις? και καλα ενα 30αρης για βαλε εναν 40αρη ομως? η 50αρη?

εγω σου ξαναλεω ειμαι υπερ του ανοιγματος ανα γκρουπ πχ μμ - πμ - ημ - χμ - ναυπ μ

και οχι φυσικα ανοιγμα στα τει αλλα οχι και οι ανθρωποι να μην εχουν ξεκαθαρα δικαιωματα και να αφηνονται στο ελεος του καθε αειτζη

αλλιως καντε τα τει με ισους ορους αει και καντε τα κολεγια τει να δωσω καταταχτηριες αυριο σε 3 σχολες ( αποψη )

 

δε μου πες σε ποια μαθηματα απο τα παραπανω ... θυμηθηκα σαε 1 κ 2

και μετρολογια ( δικος μου τιτλος δε θυμαμαι ακριβως ) ..... να δωσω εξετασεις

 

και υστερα επειδη αναφερεσε στους ΗΥ....

 

φυσικοι κανουν σοφτγουεαρ, μαθηματικοι σοφτγουεαρ, μηχ κανουν ηλεκτρολογοι κανουν πολ κανουν αρχ κανουν ( καποιοι ) το παιδι που παει να σπουδασει μηχανικος δικτυων ή προγραμματιστης μηπως ειναι πιο αδικημενο?

 

και τελικα δε μου ειπες...... θες ανοιγμα δικο σου η μειωση των διακιωματων των πολ σε σχεση με του περ?

 

εδω βασικα κλεινω και την προσωπικη κουβεντα αφου δω την απαντηση σου

Edited by OTTO_engine

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.