ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2014 (edited) Συνάδελφε αναφερεσαι σε τμήμα γεωπόνων Στην ουσία αυτο που μας παραθέτεις είναι Agricultural_engineering https://en.wikipedia.org/wiki/Agricultural_engineering "Agricultural engineering is the engineering discipline that applies engineering science and technology to agricultural production and processing. Agricultural engineering combines the disciplines of animal biology, plant biology, and mechanical, civil, electrical andchemical engineering principles with a knowledge of agricultural principles." Θυμίζω οτι στην Ελλάδα για κάτι αντίστοιχο (όχι ακριβώς αλλά σε ένα κομματι) ιδρύθηκε και το τμήμα Αγρονόμων και Τοπογράφων μηχανικών).άλλο εν μετά προσανατολίστηκε αλλού. Επειδή έχει τύχει καιείχα μια συζήτηση με 2-3 καθηγητές του γεωπονικού πανειστημίου απλά να αναφέρω οτι και αυτοί είναι λίγο "παγιδευμένοι" καθώς θέλουν μεν να έχουν πχ τμήμα "Agricultural engineering" αλλά θελουν και ταυτόχρονα να έχουν μια κοινή ραχοκοκκαλιά"κλασικού" γεωπόνου ώστε να έχουν όλες οι σχολές του γεωπονικού τα ίδια δικαιωματα. Είναι σαφές οτι δεν χωράνε και τα δύο αυτά ταυτόχρονα (παροτι οι σπουδές μας είναι 5 έτη ακόμα), αλλά πάλι βγαίνουμε εκτος θέματος. edit: ΟΤΤΟ 8ωρες ανα τομέα (υδραυλικά / μηχανολογικά/ ηλεκτρολογικά/στατικά) κλπ Αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι οτι δεν θέλω να μειωθούν ντε και καλά των άλλων θέλω τα ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ των άλλων έξω από τον κλαδων τους να μειωθούν ή όλοι θα τα κάνουν όλα πχ εγώ πχ και ο αρχιτέκτονας με ένα εξάμηνο τοπογραφία θα κάνουμε τον τοπογράφο όπως ο ηλεκτρολόγος με 1 μάθημα μηχανολογικά κάνει τον μηχανολόγο ή όλοι θα πρέπει να αποδειξουμε την επάρκεια μας Δεν μπορεί να υπάρχυν δύο μέτρα και δύο σταθμά Όποιος πχ ηλεκτρολόγος περάσει τις ίδιες σοβαρές εξετάσεις με εσενα που είσαι μηχανολόγος δεν έχω κανένα πρόβλημα να υπογράφει μηχανολογικά, το ίδιο περιβαλλοντικά κλπ Αν μπορεί ένας αρχιτέκτονας ας περάσει στατικά αν θέλει να υπογράφει στατικά κλπ έτσι είναι το σύστημα και στην Αμερική.(για στατικά μάλιστα έχει δύο (2) εξετάσεις Έχουν κάτι να φοβηθούν αυτοί που ξέρουν άραγε? Αρκετοί δεν υποστηρίζουν στο πολυτεχνείο μάθαμε να σκεφτόμαστε αν τύχει κάτι έξω απο το αντικείμενο μου θα διαβάσω και θα το κάνω? ε ορίστε διάβασε και κάντο ! Για τους ήδη υπάρχοντες μπορεί να βρεθεί μια συμβιβαστική λύση με την εμπειρία,, πάντα έτσι γίνεται σε αυτέε τις μεταβολές προφανώς δεν υποστηρίζει κανείς να κάτσει ένας πενηντάρης + να δώσει εξετάσεις Οι ηλεκτρολόγοι είναι απλώς ένα παράδειγμα για να δείξω οτι η εξέλιξη της σχολής τους έχει απομακρύνει εντελώς από τους μηχανολόγους. Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν για σχεδόν όλες τις ειδικότητες Αντιγράφω το Αμερικάνικο σύστημα για να ασκήσεις το επάγγελμα. Requirements for licensing vary, but generally are as follows:[5] Graduate from an Accreditation Board for Engineering and Technology (ABET)-accredited four-year college or university program with a degree in engineering (e.g., bachelor of engineering, bachelor of science in engineering, master of science in engineering, master of engineering) or, in some states, graduate from an ABET-accredited four-year college or university program with a degree in engineering technology. Complete a standard Fundamentals of Engineering (FE) written examination, which tests applicants on breadth of understanding of basic engineering principles and, optionally, some elements of an engineering speciality. Completion of the first two steps typically qualifies applicants for certification in the U.S. as an engineer in training(EIT), sometimes also called an engineer intern (EI).[6] Accumulate a certain amount of engineering experience: in most states the requirement is four years, but it is lower in some. For engineering technology graduates, the required number of years may be higher. Complete a written Principles and Practice in Engineering (PE) examination, which tests the applicant's knowledge and skills in their chosen engineering discipline (civil, electrical, industrial, mechanical, etc.), as well as engineering ethics. For standardization, FE and PE exams are written and graded by a central organization, the National Council of Examiners for Engineering and Surveying (NCEES). However, each state's board of professional engineers individually sets the requirements to take the tests, as well as the passing score. For example, applicants in some states must provide professional references from several PEs before they can take the PE test. There is a fairly large range in exam pass rates for FE and PE exams, but the pass rate for repeat test takers is significantly lower.[7] All 50 states and the District of Columbia have engineering boards that are represented on the National Council of Examiners for Engineering and Surveying (NCEES), which administers both the FE and PE examinations.[8] Το αντίστοιχο NCEES για εμάς προτείνω να είναι το ΤΕΕ. Τόσο απλά! http://ncees.org/ το έκανε παλιότερα με τα 8ωρα και το άλλαξε λόγω της μεγάλης αποτυχίας των αποφοίτων εξωτερικού και φτάσαμε στο σημερινό "θέατρο" των προφορικών εξετάσεων...τώρα άραγε φοβούνται και οι απόφοιτοι εσωτερικού? Edited Φεβρουάριος 8 , 2014 by ZaXoYs 1
BAS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2014 Είναι το τμήμα Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων και Γεωργικής Μηχανικής του ΓΠΑ , όπως σωστά είπες και εκεί έχουν διαφωνίες . Επειδή πρέπει να φύγω , τα λέμε αύριο .
BAS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 Ζάχους έχεις πάρα πολλά κοινά μαθήματα με το τμήμα ΑΦΠ & ΓΜ του ΓΠΑ . Το θέμα είναι ότι γενικά όλο το σύστημα βασίζεται στα γενικά διπλώματα . Ετσι οι πολιτικοί μηχανικοί κάνουν τους μηχανικούς περιβάλλοντος χωρίς σχεδόν κανένα μάθημα περιβάλλοντος και όλα τα άλλα που αναφέρεις , ενώ οι γεωπόνοι παίρνουν επίσης γενικό δίπλωμα ανεξάρτητα κατεύθυνσης . Στο ΓΠΑ υπήρξε συζήτηση να αποκοπεί το παραπάνω τμήμα και να γίνει τμήμα Μηχανικής Βιοσυστημάτων , αλλά σε μιά χώρα που δουλεύουν τα γενικά διπλώματα η πρόταση δεν πέρασε και είναι λογικό . Πέρσι πάντως το ΓΠΑ χωρίστηκε σε 2 σχολές και τα τμήματα βιοτεχνολογίας , τροφίμων και οικονομίας , ίσως γίνουν μη γεωπονικά . Αρα τελικά το θέμα έρχεται στην διάσπαση του πενταετούς πτυχίου σε 3+2 η 4+1 . Ετσι οι ειδικεύσεις θα έχουν μεγαλύτερη λογική . Τι θα γίνει με τους παλιούς ? Προφανώς εξετάσεις δεν παίζουν , αλλά μπορεί ο καθένας να βάλει ένα βιογραφικό και με την εμπειρία να έχει κάποιες ειδικεύσεις , ενώ θα πρέπει να οριστεί ένα βασικό επίπεδο στο οποίο θα έχουν πρόσβαση όλοι . Τελικά το θέμα γιά να λυθεί πρέπει να γίνουν μεγάλες αλλαγές έτσι ώστε να υπἀρξει συναίνεση ..
stayros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 (edited) εγω σου ξαναλεω ειμαι υπερ του ανοιγματος ανα γκρουπ πχ μμ - πμ - ημ - χμ - ναυπ μ και οχι φυσικα ανοιγμα στα τει αλλα οχι και οι ανθρωποι να μην εχουν ξεκαθαρα δικαιωματα και να αφηνονται στο ελεος του καθε αειτζη αλλιως καντε τα τει με ισους ορους αει και καντε τα κολεγια τει να δωσω καταταχτηριες αυριο σε 3 σχολες ( αποψη ) Άρα λοιπόν το επάγγελμα να είναι ανοιχτό στους απόφοιτους των ΤΕΙ εξωτερικού, στους απόφοιτους του τελευταίου ξεφτυλισμένου πανεπιστημίου της Βουλγαρίας, στους απόφοιτους με αγορασμένα πτυχία των κωλεγίων της Ομονοίας, αλλά όχι στους απόφοιτους ΤΕΙ Ελλάδας. Φοβερό αίσθημα δικαίου... Edited Φεβρουάριος 9 , 2014 by stayros
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 (edited) Άρα λοιπόν το επάγγελμα να είναι ανοιχτό στους απόφοιτους των ΤΕΙ εξωτερικού, στους απόφοιτους του τελευταίου ξεφτυλισμένου πανεπιστημίου της Βουλγαρίας, στους απόφοιτους των κωλεγίων της Ομονοίας, αλλά όχι στους απόφοιτους ΤΕΙ Ελλάδας. Φοβερό αίσθημα δικαίου. Να το χαίρεσαι... καταλαβες παντελως λαθος οχι σε εξισωση ναι σε δικαιωματα τι δε καταλαβαινεις Edited Φεβρουάριος 9 , 2014 by OTTO_engine
Earl Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 (edited) Εντός του Φεβρουαρίου κατατίθεται το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων στην ΕΕ. Πως είναι δυνατόν να μην υπάρχει εξίσωση όταν τα ΤΕΙ, και τα Πανεπιστήμια θα είναι στην 6η βαθμίδα; Από την άλλη, όταν ένας πτυχιούχος ΤΕ με μεταπτυχιακό θα είναι στην 7η, πως είναι δυνατών να υπάρχει εξίσωση με έναν διπλωματούχο πολυτεχνικής σχολής (δίχως μεταπτυχιακό) που θα είναι στην 6η; Αδικία για τους ΠΕ και για τα 5ετή προγράμματα σπουδών;; ΝΑΙ. Γι' αυτό τα γραφόμενα του BAS παραπάνω νομίζω ότι έχουν λογική και με βρίσκουν σύμφωνο. Πολυτεχνεία 3+2. Πτυχίο στα 3 πρώτα έτη (6η βαθμίδα), εξετάσεις, Μεταπτυχιακό στα δύο τελευταία (7η βαθμίδα). Και είμαστε όλοι λίγο-πολύ χαρούμενοι άνεργοι. ΕΔ βάση σοβαρών και αδιάβλητων εξετάσεων (..στην Ελλάδα..) ή εμπειρίας. Δεν είναι δικαιολογία το ότι οι μεγαλύτερης ηλικίας Μηχανικοί δεν μπορούν να διαβάσουν και να τρέχουν σε εξετάσεις. Αυτά είναι αστεία για κάποιον που θέλει να λέγεται επιστήμονας, τεχνοκράτης, και Μηχανικός. Αν δεν μπορούν, να ανοίξουν τον δρόμο για αυτούς που μπορούν... Troika's Vault. Edited Φεβρουάριος 9 , 2014 by Earl 1
hkamp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 (edited) .......Όποιος πχ ηλεκτρολόγος περάσει τις ίδιες σοβαρές εξετάσεις με εσενα που είσαι μηχανολόγος δεν έχω κανένα πρόβλημα να υπογράφει μηχανολογικά, το ίδιο περιβαλλοντικά κλπ....................Οι ηλεκτρολόγοι είναι απλώς ένα παράδειγμα για να δείξω οτι η εξέλιξη της σχολής τους έχει απομακρύνει εντελώς από τους μηχανολόγους. Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν για σχεδόν όλες τις ειδικότητες.......... Αν ένας μηχανολόγος μηχανικός μου έλεγε ότι δεν μπορεί να εκπονήσει μελέτη ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, δε θα έλεγα ότι έχει πρόβλημα γνωστικού υπόβαθρου αλλά πρόβλημα νοητικής υστέρησης. Δεν ξέρω τι εικόνα έχεις για τα μαθήματα που διδάσκονται στις πολυτεχνικές σχολές ηλεκτρολόγων και μηχανολόγων αλλά μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει. Π.χ. οι νόμοι του Kirchhoff δεν αφορούν μόνο ηλεκτρικά κυκλώματα και για να τους κατανοήσεις δε χρειάζεται να είσαι ηλεκτρολόγος ή μηχανολόγος. Μηχανικός χρειάζεται να είσαι. Αν νομίζεις ότι στις σχολές αυτές διδάσκεται η εκπόνηση μελετών κλιματισμού, ισχυρά - ασθενή ρεύματα κλπ, κάνεις λάθος. Ισως σε κανένα μάθημα επιλογής να γίνεται αναφορά σε αυτά. Επίσης δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί η όλη κουβέντα περιστρέφεται για το ποιος θα υπογράψει τις μελέτες. Για το ποιος μπορεί να εκπονήσει τις μελέτες έπρεπε να γίνεται. Και εκεί δε χρειάζονται επιστημονικές επιτροπές δικηγόρων, ΕΔ ή οτιδήποτε. Αν ήταν υποχρεωτική η ασφάλιση ώστε να ξέρει ο καθένας τι τον περιμένει αν δεν μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά, από μόνος του θα ήξερε τι μπορεί να υπογράψει και τι όχι. Edited Φεβρουάριος 9 , 2014 by hkamp 1
stayros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 @ΟΤΤΟ η εξίσωση όμως έχει γίνει ήδη για για απόφοιτους από Βουλγαρίες, απο ΤΕΙ εξωτερικού και από κωλέγια Ομόνοιας. Τα ΤΕΙ σε πείραξαν; Αν στην Ελλάδα είχαμε απόφοιτους Πολυτεχνείων και ΤΕΙ μόνο, τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο απλά. Η μόνη λύση πλέον είναι η συνολική αναμόρφωση του τρόπου απόδοσης των επαγγελματικών δικαιωμάτων. 1
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2014 το "ω" σιγουρα δεν ειναι ορθογραφικο λαθος!!!!! 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα