Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

και αυτοι που χουν παρει μεταπτ κ διδακτ τι θα κανουν θα παρουν νομπελ???!!!??? 8-)

σε γενικες συμφωνω μαζι σου

απλα το 3+1 ειναι θανατος γνωση και παιδια κονσερβα.. για μενα ετσι!!!

Edited by OTTO_engine
  • Απαντήσεις 232
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
απλα το 3+1 ειναι θανατος γνωση και παιδια κονσερβα.. για μενα ετσι!!!

 

 

Το 3+1 ειναι μια χαρα σε χωρες με εντατικες σπουδες που υπαρχει προγραμμα και οργανωση.Εδω εχουμε καταληψεις-απεργιες

που κρατανε πολλους μηνες, τα 3 χρονια για βασικο πτυχιο θα "ιεκ-οποιησουν" τα διπλωματα. Αποσπασματικες αλλαγες που

δουλευουν καλα σε αλλες χωρες με εντελως αλλη νοοτροπια και οργανωση μονο κακο κανουν.

Δημοσιεύτηκε

στην ιταλια ξερεις τι μας λεγαν? που ετρεχε απο πισω μας το νεο συστημα?

 

3 diploma + 2 laurea για κανε μτφρση

 

εχεις βιομηχανια και αναπτυξη για να στηριξεις τετοιο συστημα?

Δημοσιεύτηκε (edited)

και αυτοι που χουν παρει μεταπτ κ διδακτ τι θα κανουν θα παρουν νομπελ???!!!??? 8-)

σε γενικες συμφωνω μαζι σου

απλα το 3+1 ειναι θανατος γνωση και παιδια κονσερβα.. για μενα ετσι!!!

 

Αν γινόταν αυτό θα είχαμε γεμίσει διπλωματούχους νομπελούχους :mrgreen: .

 

Αν το πενταετές δίπλωμα δεν ισοδυναμούσε με master σε καμία χώρα που να είναι μέλος του ΕΧΑΕ τότε δεν θα υπήρχε θέμα. Τώρα όμως υπάρχει. Μην ξεχνάμε επίσης ότι στα ΑΕΙ των χωρών-μελών του ΕΧΑΕ υφίστανται τίτλοι Integrated Master εκτός από τους τίτλους Postgraduate Master. Για παράδειγμα στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 4ετές MEng των ΑΕΙ της Αγγλίας και το 5ετές MEng των ΑΕΙ της Σκωτίας είναι τίτλοι Integrated Master (τίτλος master 2ου κύκλου σπουδών χωρίς τη μεσολάβηση bachelor).

 

Προσωπικά εγώ πιστεύω ότι κάποια (όχι όλα) πενταετή προγράμματα σπουδών ελληνικών πολυτεχνείων/πολυτεχνικών σχολών πανεπιστημίων πληρούν τις προϋποθέσεις των σημερινών Integrated Master και θα ήταν απόλυτα λογικό να αποδοθεί σε αυτά ισοδυναμία με τον τίτλο Integrated Master. Εμείς σαν χώρα μπορούμε να το προτείνουμε αλλά πρέπει να το δεχθεί η αρμόδια ευρωπαϊκή επιτροπή αντιστοίχισης του ελληνικού εθνικού πλαισίου προσόντων με το ευρωπαϊκό.

 

Αξίζει να είμαστε επιφυλακτικοί και όχι ισοπεδωτικοί. Ενδεχομένως κάποια προγράμματα προπτυχιακών σπουδών να καταταχθούν στο επίπεδο 7, ενδεχομένως και κανένα. Η γνώμη μου είναι πως το εθνικό πλαίσιο προσόντων θα επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Edited by geoste
Δημοσιεύτηκε

Μα δεν νομίζω ότι εδώ αρνείται κανείς να πάει το 5ετές στο 7 . Στο θέμα των ΕΔ υπάρχει το πρόβλημα , αλλά και στο γενικό δίπλωμα .

 

Δηλαδή μπορεί το 6 να δίνει στα 4 χρόνια περιορισμένα γενικά  και το 7 απεριόριστα στο συγκεκριμμένο . Αν το πολυτεχνείο θεωρήσει την κατεύθυνση μάστερ να δίνει απεριόριστα σε αυτή .

 

Εννοείται ότι όποιος παίρνει μάστερ θα έχει τα αναλογα , αλλά να βρεθεί τρόπος να αποτιμηθεί και η εμπειρία .

 

Το διδακτορικό δεν δίνει σε κάποιο άλλο επάγγελμα περισσότερα δικαιώματα , πέραν του πρεστίζ που μπορεί να αξιοποιηθεί και βέβαια της ακαδημαικής καρριέρας .

Δημοσιεύτηκε (edited)

στη roche νομιζεις δεν εχουν διδακτορικους?

για καποιους δεν ειναι μονο πρεστιζ ( οπως για καποιους ειναι η σφραγιδα )

για καποιους περα απο ακαδημαικη καρριερα ειναι και φραγκα σε πολυεθνικες

Edited by OTTO_engine
Δημοσιεύτηκε

Δεν διαφωνώ . Αλλά επειδή εδώ μιλάγαμε γιά ΕΔ . Προφανώς μιά εταιρεία ζητάει άλλα προσόντα πέραν της σφραγίδας και επειδή εδώ μιλάμε κυρίως γιά τα οικοδομικά . :smile:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.