George 34 Δημοσιεύτηκε February 9, 2014 at 05:01 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 9, 2014 at 05:01 μμ τι ειναι τα σταρωματα?
FouksMechMech Δημοσιεύτηκε February 9, 2014 at 05:11 μμ Δημοσιεύτηκε February 9, 2014 at 05:11 μμ Στάρωμα είναι όταν η σκυροδέτηση γίνεται τμηματικά. Όταν πρόκειται να σκυροδετηθούν στοιχεία μεγάλου πάχους, νομίζω από 50 ως 60 cm και πάνω, η σκυροδέτηση γίνεται σε 2 ή περισσότερες φάσεις. Γίνεται το πρώτο "στάρωμα", το πρώτο πέρασμα με γέμισμα περίπου 30 cm πάχος και την απαιτούμενη δόνηση, και μετά γυρνάνε πίσω και συμπληρώνουν τη σκυροδέτηση πριν πήξει όμως ώστε να υπάρχει η απαιτούμενη "συνάφεια" από στρώση σε στρώση. Δεν ξέρω αν τα λέω και πολύ σωστά, ένας Π.Μ. θα στα πει καλύτερα.
ponireas Δημοσιεύτηκε February 9, 2014 at 05:45 μμ Δημοσιεύτηκε February 9, 2014 at 05:45 μμ Το στάρωμα απαγορεύεται σε πλάκες συνήθους πάχους !!!
FouksMechMech Δημοσιεύτηκε February 9, 2014 at 06:17 μμ Δημοσιεύτηκε February 9, 2014 at 06:17 μμ Ok, όταν λοιπόν σκυροδετούμε μια συνήθη πλάκα, με δοκούς συνολικού (μαζί με το πάχος της πλάκας) ύψους 60 cm, η σκυροδέτηση γίνεται σε μια μονοκόματη φάση? Δηλαδή, τα δοκάρια σκυροδετούνται μια κι έξω?
ponireas Δημοσιεύτηκε February 9, 2014 at 06:32 μμ Δημοσιεύτηκε February 9, 2014 at 06:32 μμ Ναι !!! αυτό θα ήταν το καλύτερο σε συνθήκες εργαστηρίου. Όμως επειδή αυτό είναι πρακτικά αδύνατο, ο κανονισμός σκυροδέματος δεν επιτρέπει το στάρωμα πλακών με πάχος μικρότερο των ... εκατοστών. Οτάν θα έχω πρόχειρο των κανονισμό θα σας το αναφέρω.
JohnBakas Δημοσιεύτηκε March 9, 2014 at 11:47 πμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2014 at 11:47 πμ Διάβασα προσεκτικά το παρόν θέμα,μαζί με τα σχόλια που ακολούθησαν και θα ήθελα να αναφέρω και εγώ με την σειρά μου ένα έγκλημα που συμβαίνει σε κάποια από τα μικρά νησιά του Αιγαίου,σε περιοχές της άγονης γραμμής,όπου δεν γίνονται ούτε οι στοιχειώδεις έλεγχοι!Εύχομαι μόνον το σχόλιο μου να σχετίζεται με το θέμα. Αν δεν κάνω λάθος,ο κύριος George 34 θέλει γνώμες για το κατα πόσο επηρεάζεται η αντοχή των κτιρίων όταν περνούν διάφοροι σωλήνες,ηλεκτρολογικοί διαμέσου πλακών και κολώνων!Είδα και τις συνημένες φωτογραφίες και σας λεώ μόνον αυτό!Σε νησιά της άγονης γραμμής του Αιγαίου,οι ηλεκτρολόγοι περνούν όλους σχεδόν τους σωλήνες της εγκατάστασης,εντός του ξυλότυπου διαμέσω πλακών, κολώνων και δοκαριών,για να μην πολυσκάβουν με τα κομπρεσέρ μετά την εγκατάσταση των τούβλων.Ερωτώ λοιπόν,αυτό δεν συνιστά έγκλημα,η οικοδομή δεν αδυνατίζει επικίνδυνα μιά και πρόκειται για δεκάδες σωλήνες;Ο πατέρας μου συνταξιούχος πλέον, που ήταν πολιτικός υπομηχανικός,μου είπε ότι κάτι τέτοιο δεν θα το επέτρεπε με τίποτε και δεν μπορεί να καταλάβει για ποίο λόγο όμως επιτρέπουν τέτοια μεμπτά οι μηχανικοί στα νησιά αυτά!
ponireas Δημοσιεύτηκε March 9, 2014 at 12:23 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2014 at 12:23 μμ Γιατί; γίνεται επίβλεψη ; είναί εκεί για να τα δουν ;
Brasco Δημοσιεύτηκε March 9, 2014 at 04:09 μμ Δημοσιεύτηκε March 9, 2014 at 04:09 μμ Έχουν τόσες πολλές δουλειές που δεν προλαβαίνουν σε ποια να πρωτοπάνε?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα