sundance Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2008 απλα,μεστα και περιεκτικα. με βαση τι χρησιμοποιειται στην πραξη και οχι θεωρητικα οπως στις διαφορες λεπτομερειες βιβλιων. στρωσεις από κατω προς τα πανω ΔΩΜΑ ΒΑΤΟ 1. ασφαλτικο γαλακτωμα (?) 2. θερμομονωση 3. ελαφρο μπετον για διαμορφωση ρυσεων 4. στεγανωση (μπαινει εδώ ή αναμεσα στα 2 και 3?) 5. τσιμεντοκονια 6. δαπεδο ΠΛΑΚΑ ΕΔΑΦΟΥΣ 1. ναυλον 2. γκρο μπετον 3. τσιμεκτοκονια εξομαλυνσης 4. ασφαλτικο γαλακτωμα (?) 5. θερμομονωση 6. --εδώ πρεπει να μεσολαβει στεγανωση?-- 7. τσιμεντοκονια 8. δαπεδο ΣΤΕΓΗ ΘΕΡΜΗ- ΣΤΕΓΗ ΨΥΧΡΗ 1.θερμομονωση 2.μεβρανη σχολια,παρατηρησεις και αλλες περιπτωσεις.
eupalinos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2008 Τζιιιζ, Λουίζ! Αυτό δεν έιναι ερώτημα φιλαράκι, αλλά...εξετάσεις!!
sundance Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20 , 2008 ή κανουμε μια πληρη αναλυση ή δεν κανουμε τιποτα... -------------- 1.στο εγχειριδιο της Macon καπου γραφει οτι δεν πρεπει να μπαινει το ασφαλτοπανο πανω στη θερμομονωση.ισχυει κατι τετοιο?τοτε τι πρεπει να μεσολαβει? 2.η κονια των ρυσεων πρεπει παντα (κανονικη και ανεστραμμενη) να μπαινει κατω απο τη θερμομονωση? υπαρχουν πολλες αντικρουομενες λεπτομερειες σε ολα τα βιβλια...
Macon ATEE Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2008 Sundance, ετοιμάζεις βιβλίο οικοδομικής; Δύο - τρία σχόλια: 1. Οι ρύσεις μπορούν να μπαίνουν πάνω ή κάτω από την θερμομόνωση ανάλογα με την περίπτωση. 2. Πρέπει όμως να μπαίνουν πάντα κάτω από την στεγανοποίηση. 3. Τα ασφαλτόπανα γενικώς δεν μπαίνουν απ' ευθείας πάνω στα θερμομονωτικά υλικά, τουλάχιστον αυτά που χρησιμοποιούμε στα δώματα στην Ελλάδα, δηλαδή διογκωμένη ή εξηλασμένη πολυστερίνη. Συνήθως μεσολαβεί η στρώση ρύσεων (συμβατική μόνωση). Για τη διαδοχή των στρώσεων δε θα κάνω σχόλια γιατί είναι πολυπαραμετρική και υπάρχουν εξαιρέσεις πάνω στις εξαιρέσεις.
eupalinos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2008 Λογικά η στεγάνωση πρέπει να γίνεται όσο ποιο πάνω (ή έξω) από τη κατασκευή γίνεται. Η εισροή υδάτων εντός της κατασκευής εκτός από διάβρωση και μεταφορά υγρασίας με τα γνωστά αποτελέσματα μπορεί να δημιουργήσει επιπλέον πρόβλημα με τη ψύξη και πάγωμα νερού (το χειμώνα) που προκαλεί ραγίσματα και επιπλέον ζημιές. Άρα στεγάνωση πάνω από το περλομπετόν!
sundance Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2008 στο δαπεδο ισογειου-υπογειου χωρις εμφανη υγρασια-νερο τι διαμορφωση κανετε?
Macon ATEE Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Φίλε Sundance, αν θέλεις, διάβασε τις εξής αναρτήσεις στο http://monosimacon.blogspot.com: Από 9/6/2008: "Δάπεδα υπογείων και φράγματα υδρατμών" Από 22/9/2008: "Αποστραγγιστική μεμβράνη σαν φράγμα υδρατμών" Θερμομόνωση κάτω από τις εδαφόπλακες δε χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα. Εγώ δεν έχω δει σχεδόν ποτέ. Αν όμως χρησιμοποιηθεί, τότε προτιμάται η εξηλασμένη πολυστυρόλη δαπέδων πάχους 30mm. Μπαίνει κάτω ακριβώς από το φράγμα υδρατμών. Επειδή σε ενδιαφέρουν πολύ αυτά τα θέματα, θα σου πρότεινα να διαβάσεις τη σειρά "Οδηγός στεγανοποίησης" που άρχισε να αναρτάται αυτή την εβδομάδα τόσο στο ελληνόφωνο blog όσο και στο αγγλόφωνο blog http://maconwaterproofing.blogspot.com. Eupalinos, τα σχόλιά σου είναι πολύ πετυχημένα. Έχεις κάποια εξειδίκευση σε δομοφυσική ή κάτι ανάλογο;
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Θερμομόνωση κάτω από τη εδαφόπλακα είδα να γίνεται για μια και μοναδική φορά. Χρησιμοποιήθηκε διογκωμένη πολυστερίνη (φελιζόλ).
eupalinos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Με πωρώνουν ορισμένα θέματα όπως η υγρασία. (.. και πολλά άλλα- καθένας με τα χόμπι του!) Μεταπτυχιακά σε περιβαλλοντικό σχεδιασμό και μηχανική. Οπότε τα ψάχνω πολύ στη θεωρία αλλά και στη πράξη. Είναι γελοίο να μου πεις, άλλοι να χτίζουν ουρανοξύστες, άλλοι να πηγαίνουν στο διάστημα και εμέις εδώ φιλοσοφούμε την υγρασία και το πετροβάμβακα! Όμως μιας και ανέφερα για διάστημα, το πρόβλημα με τη καταστροφή του διαστημικού λεωφορείου (Columbia) ήταν βασικά θέμα μόνωσης!
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Καλύτερα θα λέγαμε ότι ήταν θέμα κόλλας. Στερέωσης δηλαδή των κεραμικών πλακιδίων στο σώμα του σκάφους.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα