sundance Δημοσιεύτηκε November 20, 2008 at 02:16 μμ Δημοσιεύτηκε November 20, 2008 at 02:16 μμ απλα,μεστα και περιεκτικα. με βαση τι χρησιμοποιειται στην πραξη και οχι θεωρητικα οπως στις διαφορες λεπτομερειες βιβλιων. στρωσεις από κατω προς τα πανω ΔΩΜΑ ΒΑΤΟ 1. ασφαλτικο γαλακτωμα (?) 2. θερμομονωση 3. ελαφρο μπετον για διαμορφωση ρυσεων 4. στεγανωση (μπαινει εδώ ή αναμεσα στα 2 και 3?) 5. τσιμεντοκονια 6. δαπεδο ΠΛΑΚΑ ΕΔΑΦΟΥΣ 1. ναυλον 2. γκρο μπετον 3. τσιμεκτοκονια εξομαλυνσης 4. ασφαλτικο γαλακτωμα (?) 5. θερμομονωση 6. --εδώ πρεπει να μεσολαβει στεγανωση?-- 7. τσιμεντοκονια 8. δαπεδο ΣΤΕΓΗ ΘΕΡΜΗ- ΣΤΕΓΗ ΨΥΧΡΗ 1.θερμομονωση 2.μεβρανη σχολια,παρατηρησεις και αλλες περιπτωσεις.
eupalinos Δημοσιεύτηκε November 20, 2008 at 03:03 μμ Δημοσιεύτηκε November 20, 2008 at 03:03 μμ Τζιιιζ, Λουίζ! Αυτό δεν έιναι ερώτημα φιλαράκι, αλλά...εξετάσεις!!
sundance Δημοσιεύτηκε November 20, 2008 at 03:07 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 20, 2008 at 03:07 μμ ή κανουμε μια πληρη αναλυση ή δεν κανουμε τιποτα... -------------- 1.στο εγχειριδιο της Macon καπου γραφει οτι δεν πρεπει να μπαινει το ασφαλτοπανο πανω στη θερμομονωση.ισχυει κατι τετοιο?τοτε τι πρεπει να μεσολαβει? 2.η κονια των ρυσεων πρεπει παντα (κανονικη και ανεστραμμενη) να μπαινει κατω απο τη θερμομονωση? υπαρχουν πολλες αντικρουομενες λεπτομερειες σε ολα τα βιβλια...
Macon ATEE Δημοσιεύτηκε November 26, 2008 at 12:07 μμ Δημοσιεύτηκε November 26, 2008 at 12:07 μμ Sundance, ετοιμάζεις βιβλίο οικοδομικής; Δύο - τρία σχόλια: 1. Οι ρύσεις μπορούν να μπαίνουν πάνω ή κάτω από την θερμομόνωση ανάλογα με την περίπτωση. 2. Πρέπει όμως να μπαίνουν πάντα κάτω από την στεγανοποίηση. 3. Τα ασφαλτόπανα γενικώς δεν μπαίνουν απ' ευθείας πάνω στα θερμομονωτικά υλικά, τουλάχιστον αυτά που χρησιμοποιούμε στα δώματα στην Ελλάδα, δηλαδή διογκωμένη ή εξηλασμένη πολυστερίνη. Συνήθως μεσολαβεί η στρώση ρύσεων (συμβατική μόνωση). Για τη διαδοχή των στρώσεων δε θα κάνω σχόλια γιατί είναι πολυπαραμετρική και υπάρχουν εξαιρέσεις πάνω στις εξαιρέσεις.
eupalinos Δημοσιεύτηκε November 26, 2008 at 02:45 μμ Δημοσιεύτηκε November 26, 2008 at 02:45 μμ Λογικά η στεγάνωση πρέπει να γίνεται όσο ποιο πάνω (ή έξω) από τη κατασκευή γίνεται. Η εισροή υδάτων εντός της κατασκευής εκτός από διάβρωση και μεταφορά υγρασίας με τα γνωστά αποτελέσματα μπορεί να δημιουργήσει επιπλέον πρόβλημα με τη ψύξη και πάγωμα νερού (το χειμώνα) που προκαλεί ραγίσματα και επιπλέον ζημιές. Άρα στεγάνωση πάνω από το περλομπετόν!
sundance Δημοσιεύτηκε November 26, 2008 at 03:02 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 26, 2008 at 03:02 μμ στο δαπεδο ισογειου-υπογειου χωρις εμφανη υγρασια-νερο τι διαμορφωση κανετε?
Macon ATEE Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 08:39 πμ Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 08:39 πμ Φίλε Sundance, αν θέλεις, διάβασε τις εξής αναρτήσεις στο http://monosimacon.blogspot.com: Από 9/6/2008: "Δάπεδα υπογείων και φράγματα υδρατμών" Από 22/9/2008: "Αποστραγγιστική μεμβράνη σαν φράγμα υδρατμών" Θερμομόνωση κάτω από τις εδαφόπλακες δε χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα. Εγώ δεν έχω δει σχεδόν ποτέ. Αν όμως χρησιμοποιηθεί, τότε προτιμάται η εξηλασμένη πολυστυρόλη δαπέδων πάχους 30mm. Μπαίνει κάτω ακριβώς από το φράγμα υδρατμών. Επειδή σε ενδιαφέρουν πολύ αυτά τα θέματα, θα σου πρότεινα να διαβάσεις τη σειρά "Οδηγός στεγανοποίησης" που άρχισε να αναρτάται αυτή την εβδομάδα τόσο στο ελληνόφωνο blog όσο και στο αγγλόφωνο blog http://maconwaterproofing.blogspot.com. Eupalinos, τα σχόλιά σου είναι πολύ πετυχημένα. Έχεις κάποια εξειδίκευση σε δομοφυσική ή κάτι ανάλογο;
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 12:25 μμ Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 12:25 μμ Θερμομόνωση κάτω από τη εδαφόπλακα είδα να γίνεται για μια και μοναδική φορά. Χρησιμοποιήθηκε διογκωμένη πολυστερίνη (φελιζόλ).
eupalinos Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 01:25 μμ Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 01:25 μμ Με πωρώνουν ορισμένα θέματα όπως η υγρασία. (.. και πολλά άλλα- καθένας με τα χόμπι του!) Μεταπτυχιακά σε περιβαλλοντικό σχεδιασμό και μηχανική. Οπότε τα ψάχνω πολύ στη θεωρία αλλά και στη πράξη. Είναι γελοίο να μου πεις, άλλοι να χτίζουν ουρανοξύστες, άλλοι να πηγαίνουν στο διάστημα και εμέις εδώ φιλοσοφούμε την υγρασία και το πετροβάμβακα! Όμως μιας και ανέφερα για διάστημα, το πρόβλημα με τη καταστροφή του διαστημικού λεωφορείου (Columbia) ήταν βασικά θέμα μόνωσης!
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 01:35 μμ Δημοσιεύτηκε November 27, 2008 at 01:35 μμ Καλύτερα θα λέγαμε ότι ήταν θέμα κόλλας. Στερέωσης δηλαδή των κεραμικών πλακιδίων στο σώμα του σκάφους.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα