Engineer Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2014 Προσφυγή στο Σ.τ.Ε κατά του νέου Χωροταξικού του Τουρισμού κατέθεσαν Περιβαλλοντικές Οργανώσεις, Δήμοι νησιών του Αιγαίου, ο Σύλλογος Ελλήνων Πολεοδόμων και Χωροτακτών και ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών. Όπως επισημαίνουν οι φορείς, το νέο Χωροταξικό του Τουρισμού αυτοπροβάλλεται ως τροποποίηση του Χωροταξικού του Τουρισμού του 2009 αλλά στην πραγματικότητα προωθεί μια ακόμα δυσμενέστερη αντίληψη, που θίγει καίρια το φυσικό και πολιτιστικό υπόβαθρο των περιοχών, υποθηκεύοντας την δυνατότητα των μελλοντικών γενεών να ζήσουν σε ένα βιώσιμο φυσικό και οικονομικό περιβάλλον. Στα επιχειρήματά τους μεταξύ άλλων είναι ότι αγνοεί το ειδικό καθεστώς που διέπει τις προστατευόμενες περιοχές, επιβάλλει κάθετες ρυθμίσεις που δεν λαμβάνουν υπόψη τα διαφορετικά στοιχεία του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος διαφόρων περιοχών της χώρας, και αγνοεί τις διεθνείς συνθήκες και συμβάσεις. Οι προσφεύγοντες φορείς είναι: 1. Αρκτούρος 2. Αρχέλων 3. Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών 4. Δίκτυο Μεσόγειος S.O.S. 5. Δήμος Κιμώλου 6. Δήμος Λειψών 7. Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού 8. Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης 9. Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία 10. Καλλιστώ 11. MOm-Εταιρεία Μελέτης και Προστασίας της Μεσογειακής Φώκιας 12. Σύλλογος Ελλήνων Πολεοδόμων και Χωροτακτών 13. WWF Ελλάς Πηγή: http://www.topontiki...o-tou-Tourismou Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την πλήρη παρουσίαση
ponireas Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Η χώρα διαθέτει περίπου 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμή. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε άμεσα το 1% του συνόλου δηλαδή περίπου 160 χιλιόμετρα μήκους ακτής σε διάφορα μέρη της ηπειρωτικής Ελλάδας (σε ακατοίκητες και κυρίως ανεκμετάλλευτες βραχώδεις περιοχές) κάνοντας "γραμμικά" σχέδια πόλης με τα οικόπεδα το ένα δίπλα στο άλλο με πρόσωπο πάνω στην θάλασσα τα οποία θα οικοδομούν εξοχικές ή μόνιμες κατοικίες. Τις μελέτες ένταξης στο σχέδιο πόλης μπορούν να τις αναλάβουν τελειόφοιτοι τοπογράφοι μηχανικοί (μέσο διπλωματικών εργασιών) υπό την επίβλεψη των καθηγητών τους. Αντίστοιχα οι πολιτικοί και οι μηχανολόγοι θα αναλάβουν την σύνταξη των απαραίτητων μελετών, που μπορεί να είναι πρότυπες οι μπορεί να είναι αρκετές για κάθε οικόπεδο, (πάντα υπό την επίβλεψη των καθηγητών τους) για την μελλοντική έκδοση των αδειών δόμησης. Τα οικόπεδα έτοιμα προς ανέγερση θα πωλούνται μέσο πλειστηριασμών σε όλο τον κόσμο μέσο διαδικτύου. 160 χιλιόμετρα σημαίνει περίπου 5000 οικόπεδα με 500.000 ευρώ έκαστο (οικόπεδα που θα οικοδομούν πάνω στην θάλασσα και θα απευθύνονται σε όσους έχουν) είναι 2,5 δίσ. έσοδα από την πώληση και μόνο, χωρίς κανένα έξοδο και το σημαντικότερο όλων περίπου 1.000.000 τετρ. μέτρα νέων οικοδομών που θα φτιαχτούν από Ελληνικά χέρια. Καλημέρα σας. 2 2
BAS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Τι είναι αυτά που λες τώρα ? Και οι μεσίτες πολιτικοί μας και δημαρχαίοι μας και ΜΚΟ μας και σύλλογοι σφραγίδες μας , πως θα πάρουν την μίζα τους ? Τι άνθρωπος είσαι και εσύ ? Ζητάς τα αυτονόητα σε αυτή την χώρα ? Είσαι σοβαρός τώρα ? Είδες πως έγινε η Ισπανία που έχει 800 χλμ ακτογραμμή στην Μεσόγειο ? Τόση βέβαια έχει μόνο η Εύβοια στην χώρα μας . Γιά να τα δούμε σωστά τώρα φίλε μου . Στο θέμα του χωροταξικού , νομοθέτησαν οι ξενοδόχοι , διαφωνούν οι παραπάνω και είναι ανύπαρκτοι οι ειδικοί του ΤΕΕ και του ΓΕΩΤΕΕ . Είμαστε το καλύτερο οικόπεδο του κόσμου και έχουμε τους χειρότερους πολιτικούς και τον χειρότερο λαό . Αμόρφωτοι , μικρόνοες και ατομιστές όλοι μας .
ponireas Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 "Είμαστε το καλύτερο οικόπεδο του κόσμου και έχουμε τους χειρότερους πολιτικούς και τον χειρότερο λαό . Αμόρφωτοι , μικρόνοες και ατομιστές όλοι μας ." Αυτό είναι όλο το "ζουμί" !!! Πιστεύω όμως ότι υπάρχει μια "πάστα" ανθρώπων που δεν είναι έτσι και μπορεί να πάρει τα πράγματα στα χέρια της. Αν δεν γίνει αυτό σύντομα τότε... όπου φύγει φύγει ... (όποιος μπορεί οι άλλοι τα κεφάλια μέσα)
BAS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δεν είναι μόνο μιά πάστα ανθρώπων . Είναι εκατομμύρια . Αλλά είναι και μόνοι τους γιατί οι άλλοι έχουν πιάσει τα πόστα και το καλό και με το άγριο τα κρατάνε αλώβητα .
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Τις μελέτες ένταξης στο σχέδιο πόλης μπορούν να τις αναλάβουν τελειόφοιτοι τοπογράφοι μηχανικοί (μέσο διπλωματικών εργασιών) υπό την επίβλεψη των καθηγητών τους. Αντίστοιχα οι πολιτικοί και οι μηχανολόγοι θα αναλάβουν την σύνταξη των απαραίτητων μελετών, που μπορεί να είναι πρότυπες οι μπορεί να είναι αρκετές για κάθε οικόπεδο, (πάντα υπό την επίβλεψη των καθηγητών τους) για την μελλοντική έκδοση των αδειών δόμησης. Τα οικόπεδα έτοιμα προς ανέγερση θα πωλούνται μέσο πλειστηριασμών σε όλο τον κόσμο μέσο διαδικτύου. 160 χιλιόμετρα σημαίνει περίπου 5000 οικόπεδα με 500.000 ευρώ έκαστο (οικόπεδα που θα οικοδομούν πάνω στην θάλασσα και θα απευθύνονται σε όσους έχουν) είναι 2,5 δίσ. έσοδα από την πώληση και μόνο, χωρίς κανένα έξοδο και το σημαντικότερο όλων περίπου 1.000.000 τετρ. μέτρα νέων οικοδομών που θα φτιαχτούν από Ελληνικά χέρια. Καλημέρα σας. Πολύ καλή ιδέα. Να την προωθήσω περαιτέρω: να καταργηθεί η μελέτη και επίβλεψη των οικοδομικών αδειών για να εξοικονομήσουν πόρους οι επενδυτές σε όλη τη χώρα να υπάρχουν έτοιμα σχέδια (κατοικίες, ξενοδοχεία, βιομηχανίες) που θα δημιουργήσουν οι τελειόφοιτοι φοιτητές αρχιτεκτονικής υπό την επίβλεψη των καθηγητών τους αντίστοιχα και οι τελειόφοιτοι πολιτικοί και μηχανολόγοι μηχανικοί μόλις ολοκληρωθούν αυτά κατάργηση των πολυτεχνικών σχολών για να εξοικονομήσει πόρους από την εκπαίδευση το κράτος με τους υπάρχοντες μηχανικούς θα υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα αλλά με μια υπουργική απόφαση που θα τους καταργεί το λύνουμε και αυτό Όποιος συνάδελφος νομίζει πως ξέχασα τίποτα μπορεί να συμπληρώσει ελέυθερα Υ.Γ. το -1 είναι από εμένα
ponireas Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 (edited) Αλεξανδρε, παρατηρώ μία ειρωνεία και μια απαξίωση σχετικά με την προηγουμένη τοποθέτησή μου, γιαυτο "τσιμπαω" και επάνέρχομαι. . Καταρχήν θα ηθελα να πω το εξής: Η λογική της συντεχνιας και του βολεματατος έχει φέρει την χώρα στο σημείο που βρίσκεται σήμερα. Αν λοιπόν είσαι από αυτούς που πιστεύουν ότι τα καταστήματα δεν μπορούν (δια νόμου) να ανοίγουν τα απογεύματα και τις Κυριακές ή ότι οι άδειες δημοσίου, για τα φορτηγά, δεν πρέπει να καταργηθούν, τότε πραγματικά εκπέμπουμε σε άλλο μήκος κύματος και δεν θα μπορέσουμε να συνεννοηθούμε ποτέ. Αν όμως όχι, τότε προσπάθησε να δεις λίγο ποιο μακριά από την μύτη σου και να σκεφτεις με βάση την λογική και το καλό των πολλών και όχι με το μικρό (ατομικό - συντεχνιακό) συμφέρον σου. . Θα έλεγα λοιπόν, ότι ή ιδέα σου για τις έτοιμες μελέτες που θα δίνονται από το ΤΕΕ για άδεια δόμησης (αφού πρώτα έχει προηγηθεί ή έγκριση δόμησής) είναί εξαιρετική, αρκεί βέβαια να την δεις σαν τρίτος και όχι σαν μηχανικός (τα συντεχνιακά που λέγαμε). Αν είχαμε κράτος που θα ενδιαφερόταν για τους πολλούς, θα το είχε ήδη κάνει, αν βεβαίως κάποιος ήθελε κάτι διαφορετικό από την "κονσέρβα" θα μπορούσε να απευθυνθεί σε ιδιώτη μηχανικό κατά τα γνωστά. Μη νομίζεις ότι σε κανονικές συνθήκες, αυτοί θα ήταν ή μειοψηφεια. . Όσο άφορά τις σχολές, βεβαίως και πρέπει να καταργηθούν κάποιες δημοσιες πολυτεχνικες σχολές έτσι ώστε αφενός αυτες που θα μείνουν να έχουν καλύτερη ποιότητα, αφετέρου να μην πεθανουμε εμείς οι υπόλοιποι από την πείνα. Αν αυτό σου φαίνεται πολύ βαρύ ή αν συμφωνήσουμε ότι το δικαίωμα και την επιλογή στην μόρφωση θα πρέπει να το έχουν ολοι, τότε να βρουν τρόπο να δίνουν άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος σε πολύ λιγότερους. . Τέλος όσο αφορά το τι θα κάνουμε εμείς οι υπόλοιποι ή απάντηση είναί προφανής, θα οικοδομήσουμε τα 1.000.000 τετραγωνικά μετρα. . Υ.Γ. Αν είχα την δικιά σου λογική, θα σου έβαζα και εγώ -1, αλλά αυτό δεν το κάνω, απλός όταν διαφωνώ με κάποιον. . Υ.Γ. 2. Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, τσάμπα θα τα έδινα τα οικόπεδα, προκειμένου να είχαμε δουλεία εμείς οι υπόλοιποι. . Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμους, Edited Φεβρουάριος 16 , 2014 by ponireas
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα