GEORGE MICHEAL Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2014 (edited) Βάλε και τον Ισθμό της Κορίνθου στα μεγάλα έργα που αναφέρεις Και βέβαια συμφωνώ μαζί σου Ακόμα και με τον τρόπο που γίνονται κάποια έργα όπως αυτά της ακρόπολης επί Περικλή με την αδιαφάνεια που μας χαρακτηρίζει από τότε δεν παύει να ισχύει ότι ένα μεγάλο επίβουλο έργο , προσφέρει έσοδα ακόμα και πολλούς αιώνες μετά Αυτό θα πρέπει να το έχουμε πάντα στο μυαλό μας , όταν σχεδιάζουμε τέτοια μεγάλα έργα ακόμα και αν είμαστε σε περιόδους χρεωκοπίας όπως με τον Ισθμό επί Τρικούπη Και συμφωνώ ότι η δολοφονία της Υπάτης ήταν ουσιαστικά η δολοφονία της Ελλάδος τους αρχαίου πνεύματος και σκέψης και η αρχή μια άλλης Ελλάδος που φοβάμαι ότι δεν με ικανοποιεί καθόλου , έστω και αν με την ίδρυση του νέο Ελληνικού κράτους επέστρεψε τεχνικά εν μέρη στα παλαιά κυρίως με την βοήθεια ανθρώπων σαν το Αδαμάντιο Κοραή Στην ουσία όμως δεν γύρισε ποτέ και για αυτό έβαλε και η εκκλησία το χεράκι της Πάντως τουλάχιστον η γλώσσα μας και με την βοήθεια ανθρώπων σαν τον Κοραή , είναι το μόνο που μας συνδέει με την αρχαία μας ιστορία Αρκεί να σκεφτούμε πόσες λέξεις έχουν ρίζα ή είναι σύνθετες από αρχαίες λέξεις ουσιαστικά μιλάμε αρχαία αλλά δεν το αντιλαμβανόμαστε άμεσα ,αφού δεν υπάρχει αρχαία λέξη που να μην την έχουμε μέσα σε νέο Ελληνική λέξη Edited Φεβρουάριος 15 , 2014 by GEORGE MICHEAL
ted78 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2014 πιστευω αν ο περικλης ειχε προσφυγει στο ΔΝΤ ... Βασικά το τότε ΔΝΤ aka Κοινό της Δήλου, το πήρε και το σήκωσε όλο...!
iliekater Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2014 Για χιλιάδες χρόνια βάρβαροι και απολίτιστοι ανέβηκαν σε αυτό το μέρος και φρόντισαν να πάρουν ό,τι είχε αξία . Αλλά ήταν τόσο αφελείς , που απέτυχαν να δουν εκείνο που έχει τη μεγαλύτερη αξία · και διαχρονική . Την απόδειξη της δημοκρατίας . Αμέτρητα δείγματα πως ό,τι επενδύθηκε είχε πρώτα εγκριθεί , και μετά είχε επαληθευτεί πως μπήκε στη θέση-του . Αυτό αξίζει να το έχει κάποιος στο μυαλό-του -εφόσον έχει - πρωτού κατηγορήσει αλλούς για διαφθορά . Διότι δεν φταίει μόνο ποιός τα παίρνει , αλλά και ποιός ξεικνάει με το να τα δίνει ! Με άλλα λόγια , αν κάποιος θέλει να κατηγορήσει τους σημερινούς Έλληνες για διαφθορά , θα πρέπει να παραδεχτεί πως ο ίδιος είναι χειρότερος και - μάλιστα - απέτυχε να βελτιωθεί εδώ και δυόμησι χιλιάδες χρόνια . Α , και κάτι ακόμα . Ο Παρθενώνας είναι η ομορφιά της Ελλάδας , όχι διότι από μόνος-του είναι εξαίσιος , αλλά διότι δεν είναι αντίγραφο ! Παντού στο "δυτικό" κόσμο είναι γεμάτο από απόπειρες μεγάλων κατασκευών (πύλες στο Βερολίνο , αψίδες στο Λονδίνο , άσπρο κουκλόσπιτο στις ΗΠΑ κτλ) . Όμως όλα είναι φτιαγμένα με σύγχρονη τεχνολογία . Ο Παρθενώνας , όμως , είναι φτιαγμένος με τεχνολογία δυόμησι χιλιάδων χρόνων ! Αυτή είναι η αντίθεση · όποιος έρχεται εδώ δεν βλέπει κάτι ψεύτικό , αλλά το πρωτότυπο ! Βασικά , δεν χρειάζεται να έρθει ειδικά στην Ελλάδα · όλη Μεσόγειος είναι γεμάτη από τέτοια !
antloukidis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Θα ήθελα να ¨επαναφέρω" την κουβέντα στο πραγματικά ανεξήγητο θαύμα της εκπληκτικής τεχνολογίας χωρίς σύγχρονα εργαλεία. Η ρεμούλα υπήρχε και υπάρχει και θα υπάρχει, οπότε δεν αποτελεί κάτι πρωτότυπο και άξιο σχολιασμού. Θα ήθελα κάποια τεχνικά σχόλια από ΠΜ και ΑΜ (όσοι δεν είδατε το video, παρακαλώ δείτε το ).
BAS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Τι σχόλια να κάνεις . Μένεις αποσβολωμένος .
antloukidis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 (edited) Έτσι έμεινα και γω. Οι καμπυλότητες. Πώς τις σκέφτηκαν, πώς τις σχεδίασαν, πώς τις κατασκεύασαν με τόση ακρίβεια και σε τόσο χρόνο. Οι συναρμογές..... Η αντοχή σε τόσους αιώνες, με τόσα πάθη.... Τί έγινε αυτή η τεχνογνωσία. Γιατί εξαφανίστηκε και δεν εξελίχθηκε μέχρι σήμερα... Πείτε κάτι οι πιό ειδικοί, καθότι εγώ άσχετος.... Edited Φεβρουάριος 16 , 2014 by antloukidis
GEORGE MICHEAL Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 (edited) εμένα αυτό που με προβλημάτισε είναι στο τέλος η άποψη του υπεύθυνου της αναστύλωσης ότι αυτή έγινε μόνο στο τμήμα που είχε απομείνει και όπως το βρήκαμε μετά τις καταστροφές Μήπως θα ήταν ενδιαφέρον να προσπαθούσαμε να αναπλάσσουμε κάποιες αρχαιότητες σε μεγαλύτερο βαθμό με την τεχνική και μελέτη που έγινε στο Παρθενώνα Το έχουμε κάνει στο Παναθηναικό στάδιο και στην στοά στην αγορά , και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό Ισως και στην Κνωσό Βέβαια μιλάμε για τρελλά κόστη , αλλά τα έσοδα θα είναι πολλαπλάσια και πιστεύω ότι σε τέτοια θέματα λεφτά θα βρεθούν για ευνόητους λόγους Θα έδινε δουλειά και γνώσεις σε πολλά άτομα που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και για άλλες κατασκευές Να αναφέρω ότι έχουμε στο Θησείο τον μόνο ολόκληρο ναό από την αρχαιότητα Υσ για το Παρθενώνα συμφωνώ και εγώ με τον υπεύθυνο για ένα λόγο ακόμα , ότι έχει γίνει σύμβολο με την εικόνα που έχει σήμερα και σημαίνει η εικόνα του πολλά για το πολιτισμό , την σκέψη , τις αξίες κλπ Αν μεταφέραμε την πρωτεύουσα του Ελληνικού κράτους σε άλλη νέα μια σύγχρονη πόλη και ταυτόχρονα μετά από αυτό κάναμε την Αθήνα μια παγκόσμια πολιτιστική πρωτεύουσα , με την λογική του βίντεο και αυτών που γράφω πιο πάνω , θα είχαμε μακροπρόθεσμα πολλαπλά οφέλη αφού ίσως όχι περιμένοντας ένα σεισμό αλλά με πολιτική να άλλαζε σε 100 χρόνια η εικόνα της πόλης Edited Φεβρουάριος 16 , 2014 by GEORGE MICHEAL
BAS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2014 Δεν έχει νόημα να ξαναφτιάξεις σήμερα κάτι που είναι παλιό . Το στάδιο δεν είναι κτίριο . Αν είχαμε υψηλή αισθητική σαν λαός , θα μπορούσαμε να φτιάχναμε ένα αρχαιολογικό πάρκο με ανακατασκευασμένα καλύτερα υπό κλίμακα κάποια μνημεία από όλη την Ελλάδα και από μέρη που δεν ανήκουν σήμερα στην Ελλάδα , σαν υπαίθριο σχολείο , προσέχοντας να αποφύγουμε το κιτς κάτι που είναι πολύ δύσκολο . Θα μπορούσε ένα τέτοιο να γίνει και σε ένα μέρος του αεροδρομίου του Ελληνικού και να είναι προσβάσιμο στους επισκέπτες της κρουαζιέρας και του break week end και να τους έκανε να θέλουν να επισκεφτούν ξανά την χώρα ώστε να τα δούν στο φυσικό τους τοπίο . Είναι δύσκολο εγχείρημα γιατί ακριβώς ενώ υπάρχουν άλλα αναστηλωμένα δεν τραβάνε όσο το ερείπιο ακριβώς γιατί δεν σε αφήνει να φανταστείς και να ταξιδέψεις . Και πάντα το κιτς παραμονεύει .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα