Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Με όλες τις αλλαγές που συντελούνται στα φορολογικά θέματα το τελευταίο διάστημα συνειδητοποιώ ότι θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο ένα λογιστικό πρόγραμμα το οποίο θα καταχωρούνται τιμολόγια, ΑΠΥ, εισφορές, κτλ και στην ουσία θα είναι το βιβλίο "Εσόδων-Εξόδων". Στην συνέχεια να μπορεί να βγάζει άμεσα όλες τις απαραίτητες δηλώσεις και καταστάσεις, πχ περιοδικές-εκκαθαριστικές ΦΠΑ, καταστάσεις πελατών-προμηθευτών, πίνακες αναμόρφωσης και όλων των λογιών τα έντυπα που απαιτούνται κατά περιόδους.

 

Το αναφέρω εντελώς απλοϊκά για να γίνει κατανοητή η επιθυμητή απλή χρήση του τύπου: "Βιβλίο εσόδων-εξόδων" όπου καταχωρούμε παραστατικά, ----> εκτύπωση αυτού και παραγωγή όλων των δηλώσεων που απαιτούνται αυτοματοποιημένα από το πρόγραμμα.

 

Ζητούμενο βέβαια εκτός από την απλή μορφή και χρήση του είναι και η συνεχής ενημέρωσή του στις νέες απαιτήσεις του φορολογικού μηχανισμού και η προσιτή τιμή του.

Ειδικά αν υπάρχει κάτι πιο κοντά στις φορολογικές ανάγκες του μηχανικού και του τεχνικού γραφείου,δηλαδή για παράδειγμα να μπορεί να κάνει μια ομαδοποίηση  για έσοδα-έξοδα κάποιου έργου, δηλαδή μέρους των συνολικών δαπανών.

 

Μέχρι στιγμής δουλεύω με το Excel αλλά πλέον σφίγγουν τα πράγματα και ο όγκος της απαιτούμενης δουλειάς και χρόνου που χρειάζεται αυξάνεται πολύ!

 

Έχετε να προτείνετε κάτι? Χρησιμοποιείτε κάτι αντίστοιχο?

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.