Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πάντως το να απασχοληθείς με σχεδίαση πλοίων, παγκοσμίως αλλά πολύ περισσότερο στην Ελλάδα, θα έλεγα ότι είναι πιό απίθανο από το να πιάσεις το lotto! 

 

(Και γω Ναυπηγός τελείωσα, αλλά εκτός από τα χάρτινα καραβάκια του νηπιαγωγείου, δεν έκανα τίποτα παραπάνω!) :???:  :sad:

Δημοσιεύτηκε

Φίλε Γιώργο, καταρχήν το σωστό είναι ναυπηγών μηχανολόγων μηχανικών vs μηχανολόγων μηχανικών.

Ο κλάδος μας Γιώργο, είναι συνυφασμένος με την ανάπτυξη. Αυτή τη στιγμή η χώρα βρίσκεται σε ύφεση.
Επομένως, ό,τι κι αν επιλέξεις το επαγγελματικό μέλλον θα είναι δύσκολο. Τίποτα δεν είναι δεδομένο...
Το μόνο δεδομένο στον κλάδο θα είναι η γκρίνια για τα επαγγελματικά δικαιώματα (η φτώχεια την σέρνει μαζί της).
Τα οποία τελικά μπορεί και να δοθούν στα κολέγια και όλοι οι γράφοντες να μείνουν με την όρεξη...

Σε σχέση με το θέμα. Αν γίνεις ναυπηγός, δύσκολα θα βρεις ναυπηγείο για να δουλέψεις...
Επίσης, ως μηχανολόγος δύσκολα θα βρεις βιομηχανία.
Το καλό είναι πως μέχρι στιγμής λόγω και του γενικού χαρακτήρα των σπουδών υπήρχε ευελιξία.
Αυτό όμως φαίνεται πως δε βολεύει πλέον...

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν σε τραβάει κάτι ιδιαιτέρως γιατί να διαλέξεις ξανά σπουδές μηχανικού...Ετσι και αλλιώς έχουν από τη χειρότερη αποκατάσταση, αναξαρτήτου ειδικότητας

Δημοσιεύτηκε (edited)

Φίλε Γιώργο, καταρχήν το σωστό είναι ναυπηγών μηχανολόγων μηχανικών vs μηχανολόγων μηχανικών.

 

Στην παράγραφο 5 του άρθρου 1 της ΠΔ 27.11-14.12.1926: "ΠΕΡΙ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙ ΣΥΣΤΑΣΕΩΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ" αναφέρονται οι 9 βασικές ειδικότητες μηχανικών-μελών του. Στο η) αναφέρεται "ναυπηγών μηχανικών" και όχι "ναυπηγών μηχανολόγων μηχανικών. Φιλικά.

Edited by geoste
Δημοσιεύτηκε (edited)

ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ

Το Τμήμα Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ιδρύθηκε με Διάταγμα της 15ης Μαΐου
1969 και άρχισε να λειτουργεί από το ακαδημαϊκό έτος 1969-70 ως Τμήμα της τότε
Ανωτάτης Σχολής Μηχανολόγων-Ηλεκτρολόγων. Το Τμήμα προήλθε από τον κύκλο
σπουδών Ναυτικού Μηχανολόγου Μηχανικού, που υπήρχε στην Ανωτάτη Σχολή
Μηχανολόγων Ηλεκτρολόγων. Η πρωτοβουλία της ίδρυσης του Τμήματος Ν.Μ.Μ.
οφείλεται στον αείμνηστο Καθηγητή Β. Φραγκούλη, ο οποίος διετέλεσε Πρύτανης του
ΕΜΠ κατά το ακαδημαϊκό έτος 1969-70 και Προπρύτανης κατά τα δύο προηγούμενα έτη.
Με το Διάταγμα της 15ης Μαΐου 1969 ιδρύθηκαν οι εξής τρεις έδρες: Θεωρία Πλοίου,
Μελέτη και Κατασκευή Πλοίου και Ναυτική Μηχανολογία, οι οποίες πληρώθηκαν από
τους Καθηγητές: Θ. Λουκάκη, Α. Αντωνίου και Ι. Ιωαννίδη, αντίστοιχα. Σε κάθε μία από
τις έδρες αυτές υπήρχε μία (1) θέση Επιμελητή, δύο (2) θέσεις Βοηθών και μία (1) θέση
Παρασκευαστή. Από την αρχή, το Τμήμα Ν.Μ.Μ. είχε δικό του αριθμό εισακτέων, οι
οποίοι κατά το πρώτο έτος λειτουργίας του ήταν δέκα (10), ενώ οι πρώτοι Διπλωματούχοι
Μηχανικοί απεφοίτησαν το 1974. Από το ακαδημαϊκό έτος 1975-76, η Ανωτάτη Σχολή
Μηχανολόγων Ηλεκτρολόγων χωρίσθηκε στις Σχολές Μηχανολόγων και Ηλεκτρολόγων,
και το Τμήμα Ν.Μ.Μ. υπήχθη στην πρώτη. Μετά τη δημοσίευση του Νόμου 1268/82, με
Διάταγμα της 26ης Αυγούστου 1982, το Τμήμα Ν.Μ.Μ. έγινε ανεξάρτητο. Την ίδια
εποχή, οι Σχολές του Ε.Μ.Π. μετονομάσθηκαν σε Τμήματα. Η ιστορική ονομασία
«Σχολές» επανήλθε με απόφαση του Ε.Μ.Π. το 2002, οπότε αρχίζει να χρησιμοποιείται η
ονομασία Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών.
Κατά την έναρξη λειτουργίας του ως ανεξάρτητου Τμήματος (1982), ο αριθμός μελών
Δ.Ε.Π. ήταν πέντε (5): τρεις (3) Καθηγητές και δύο (2) Λέκτορες. Αμέσως, όμως, η
Γενική Συνέλευση του Τμήματος προχώρησε στην προκήρυξη νέων θέσεων, έτσι ώστε
σήμερα ο αριθμός των μελών Δ.Ε.Π. να έχει αυξηθεί σε 27. Με τα νέα μέλη Δ.Ε.Π. έχει
ανανεωθεί σε σημαντικό βαθμό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Σχολής, τόσο από την
άποψη του περιεχομένου των μαθημάτων όσο και από την άποψη των διδασκομένων
αντικειμένων, με την προσθήκη νέων μαθημάτων. Στη Σχολή αναπτύσσεται επίσης
έντονη και πολύπλευρη ερευνητική δραστηριότητα, σημαντικός σταθμός της οποίας
μπορεί να θεωρηθεί η έναρξη λειτουργίας της Πειραματικής Δεξαμενής το 1979. Η
ερευνητική δραστηριότητα περιγράφεται αναλυτικά σε ξεχωριστό ενημερωτικό έντυπο
της Σχολής.
Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 131/483, η οποία δημοσιεύθηκε στο
ΦΕΚ/αρ.899/Τεύχος 2 - 13.12.93, έχουν συσταθεί και λειτουργούν στη Σχολή οι
ακόλουθοι τέσσερις (4) τομείς:
Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών,
Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής,
Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας, και
Τομέας Θαλασσίων Κατασκευών.

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΝΑΥΠΗΓΟΥ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ

Επαγγελματικά, ο Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός έχει τις εξής δυνατότητες
απασχόλησης στην Ελλάδα, αλλά και στο Εξωτερικό, γενικότερα.
1) Ναυπηγεία: μελετητής, επιβλέπων νέων κατασκευών ή επισκευών.
2) Ναυπηγικά γραφεία (μόνος του ή με συνεργάτες): μελετητής, επιβλέπων,
πραγματογνώμων, αξιώσεις (claims), εκτιμήσεις.
3) Δημόσιος τομέας: Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας (κυρίως Επιθεώρηση
Εμπορικών Πλοίων, Λιμενικό Σώμα, Εκπαίδευση), Πολεμικό Ναυτικό,
Ερευνητικά Ινστιτούτα, Εταιρείες (π.χ. Δ.Ε.Η.).
4) Ναυτιλιακές εταιρείες: υπεύθυνος λειτουργίας και συντήρησης πλοίων, επιβλέπων
νέων κατασκευών ή επισκευών, αξιώσεις (claims), εκτιμήσεις.
5) Νηογνώμονες: Τμήματα έγκρισης μελετών και σχεδίων, επιθεωρήσεις κ.λπ.
6) Τράπεζες, Ασφαλιστικές Εταιρείες.
7) Εταιρείες του Ευρύτερου Ναυτιλιακού Τομέα: Π.χ. εταιρείες εμπορίας
μηχανημάτων και συστημάτων εξοπλισμού πλοίων. Παροχή εξειδικευμένων
τεχνικών υπηρεσιών υποστήριξης σε ναυτιλιακές εταιρείες, ναυπηγεία και
ναυπηγικά γραφεία
Ακαδημαϊκή σταδιοδρομία: ΑΕΙ (στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό) και ΤΕΙ.
9) Βιομηχανία: ως Μηχανολόγος Μηχανικός.

πηγή: http://www.naval.ntua.gr/undergrad

Edited by Panos_
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ωραια αυτα που λετε.Σημερα ακουσα οτι στο τελος του ετους και αρχες του αλλου θα εχουμε αναπτυξη μικρη βεβαια αλλα ειναι εφικτη.

 

Σε καιρους αναπτυξης ποιο απο τους δυο ναυπηγοι η μηχανολογοι ειναι πιο δραστηριοι?Μην κρινουμε την αγορα απο τα χειροτερα της.Αφου χρειαζεται αναπτυξη στα επαγγελματα μηχανικων εστω οτι παω να την παρω απο το αεροδρομιο.

 

Ποιο απο τα δυο τμηματα εν καιρω αναπτυξης εχει μεγαλυτερη κινηση.Οι μηχανολογοι ή οι ναυπηγοι?

Edited by GiorgosAsim
Δημοσιεύτηκε

Γιώργη, με το συμπάθιο, αλλά γιατί μια μαντεψιά που πρέπει να την κάνεις μόνος σου διότι αφορά την ζωή σου νομίζεις ότι θα είναι καλύτερη αν μαζέψεις και μαντεψιες τρίτων?

Αν το δοκιμάσεις στο Λόττο λες να ανεβάσεις πιθανότητες?

 

Σκέψου όμως πως αντί να είσαι άλλα 5 χρόνια σε σπουδές αφού όπως γράφεις έχεις ένα πτυχίο από ΤΕΙ δεν αναζητάς τρόπους να βγεις στην πιάτσα?

Οσο δύσκολο και να είναι οσο γκρίνια και να μαζέψεις στατιστικά απ όσα λεχτούν εδώ μέσα όλο και κάτι μπορεί να κερδίσεις αντί να συνεχίσεις να πληρώνεις (αν όχι εσύ οι γονείς σου) άλλα 5 και χρόνια σπουδών…..

Δημοσιεύτηκε

Προσπαθω!Δουλευω!!Επιασα δουλεια,πρωτο μηνα δεν θα με πληρωνουν,δευτερο εαν υπαρξει και δεν με απολυσουν πριν προσληφθω (ελληνικη πατεντα).

 

Εχεις ενα δικιο...αλλα σαν την εμπειρια δεν εχει!Αντε τωρα να βρω ναυπηγους...φαντασματα πολυ λιγοι και εαν.Οι εμπειροι μηχανικοι ολο και καποιον θα ξερουν..κατι θα εχουν ακουσει.Λοττο ειναι λες.?ΧΜμμ...

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ με Didoni, και φίλε επειδή τα έχουμε ξαναπεί σε άλλο αντίστοιχο θέμα, υποτίθεται ότι βρίσκεσαι σε μία σχολή μηχανικών, δεν είσαι πιστιρικάς και έπρεπε να έχεις μία άποψη των πραγμάτων....Ποια ανάπτυξη βρε αδελφέ, πλάκα κάνεις? Παρακολουθείς την επικαιρότητα, έχεις γνωστούς, φίλους στον κλάδο? Τι σου λένε??

Ξερεις πόσοι είναι παροπλησμένοι ήδη?

Μου δίνεις την εντύπωση ότι τώρα ξεκινάς τον επαγγελματικό προσανατολισμό με ερωτήματα που κάναμε μικρότεροι..."Με ποιο επάγγελμα θα βγάλω περισσότερα λεφτά?".... Δεν υπάρχει αυτό και ποτέ δεν υπήρξε....Βρες κάτι που σου αρέσει εσένα, γιατί υποτίθεται θα το κάνεις για μιά ζωή...

Δεν ξέρω την οικονομική σου δυνατότητα, ούτε τι κάνεις, αλλά δεν είναι και το καλύτερο να πηγαίνεις από πτυχίο σε πτυχίο, να φτάσεις 30+ και να μην έχεις γράψει ούτε μία ώρα εργασίας.. Τι να το κάνουν το πτυχίο σου μετά?

 

Φιλικά όλα αυτά μην με παρεξηγείς....

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.