antloukidis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Πάντως το να απασχοληθείς με σχεδίαση πλοίων, παγκοσμίως αλλά πολύ περισσότερο στην Ελλάδα, θα έλεγα ότι είναι πιό απίθανο από το να πιάσεις το lotto! (Και γω Ναυπηγός τελείωσα, αλλά εκτός από τα χάρτινα καραβάκια του νηπιαγωγείου, δεν έκανα τίποτα παραπάνω!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Φίλε Γιώργο, καταρχήν το σωστό είναι ναυπηγών μηχανολόγων μηχανικών vs μηχανολόγων μηχανικών.Ο κλάδος μας Γιώργο, είναι συνυφασμένος με την ανάπτυξη. Αυτή τη στιγμή η χώρα βρίσκεται σε ύφεση.Επομένως, ό,τι κι αν επιλέξεις το επαγγελματικό μέλλον θα είναι δύσκολο. Τίποτα δεν είναι δεδομένο...Το μόνο δεδομένο στον κλάδο θα είναι η γκρίνια για τα επαγγελματικά δικαιώματα (η φτώχεια την σέρνει μαζί της).Τα οποία τελικά μπορεί και να δοθούν στα κολέγια και όλοι οι γράφοντες να μείνουν με την όρεξη...Σε σχέση με το θέμα. Αν γίνεις ναυπηγός, δύσκολα θα βρεις ναυπηγείο για να δουλέψεις...Επίσης, ως μηχανολόγος δύσκολα θα βρεις βιομηχανία.Το καλό είναι πως μέχρι στιγμής λόγω και του γενικού χαρακτήρα των σπουδών υπήρχε ευελιξία.Αυτό όμως φαίνεται πως δε βολεύει πλέον... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Αν δεν σε τραβάει κάτι ιδιαιτέρως γιατί να διαλέξεις ξανά σπουδές μηχανικού...Ετσι και αλλιώς έχουν από τη χειρότερη αποκατάσταση, αναξαρτήτου ειδικότητας Link to comment Share on other sites More sharing options...
geoste Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 (edited) Φίλε Γιώργο, καταρχήν το σωστό είναι ναυπηγών μηχανολόγων μηχανικών vs μηχανολόγων μηχανικών. Στην παράγραφο 5 του άρθρου 1 της ΠΔ 27.11-14.12.1926: "ΠΕΡΙ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙ ΣΥΣΤΑΣΕΩΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ" αναφέρονται οι 9 βασικές ειδικότητες μηχανικών-μελών του. Στο η) αναφέρεται "ναυπηγών μηχανικών" και όχι "ναυπηγών μηχανολόγων μηχανικών. Φιλικά. Edited Φεβρουάριος 24 , 2014 by geoste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 (edited) ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣΤο Τμήμα Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ιδρύθηκε με Διάταγμα της 15ης Μαΐου1969 και άρχισε να λειτουργεί από το ακαδημαϊκό έτος 1969-70 ως Τμήμα της τότεΑνωτάτης Σχολής Μηχανολόγων-Ηλεκτρολόγων. Το Τμήμα προήλθε από τον κύκλοσπουδών Ναυτικού Μηχανολόγου Μηχανικού, που υπήρχε στην Ανωτάτη ΣχολήΜηχανολόγων Ηλεκτρολόγων. Η πρωτοβουλία της ίδρυσης του Τμήματος Ν.Μ.Μ.οφείλεται στον αείμνηστο Καθηγητή Β. Φραγκούλη, ο οποίος διετέλεσε Πρύτανης τουΕΜΠ κατά το ακαδημαϊκό έτος 1969-70 και Προπρύτανης κατά τα δύο προηγούμενα έτη.Με το Διάταγμα της 15ης Μαΐου 1969 ιδρύθηκαν οι εξής τρεις έδρες: Θεωρία Πλοίου,Μελέτη και Κατασκευή Πλοίου και Ναυτική Μηχανολογία, οι οποίες πληρώθηκαν απότους Καθηγητές: Θ. Λουκάκη, Α. Αντωνίου και Ι. Ιωαννίδη, αντίστοιχα. Σε κάθε μία απότις έδρες αυτές υπήρχε μία (1) θέση Επιμελητή, δύο (2) θέσεις Βοηθών και μία (1) θέσηΠαρασκευαστή. Από την αρχή, το Τμήμα Ν.Μ.Μ. είχε δικό του αριθμό εισακτέων, οιοποίοι κατά το πρώτο έτος λειτουργίας του ήταν δέκα (10), ενώ οι πρώτοι ΔιπλωματούχοιΜηχανικοί απεφοίτησαν το 1974. Από το ακαδημαϊκό έτος 1975-76, η Ανωτάτη ΣχολήΜηχανολόγων Ηλεκτρολόγων χωρίσθηκε στις Σχολές Μηχανολόγων και Ηλεκτρολόγων,και το Τμήμα Ν.Μ.Μ. υπήχθη στην πρώτη. Μετά τη δημοσίευση του Νόμου 1268/82, μεΔιάταγμα της 26ης Αυγούστου 1982, το Τμήμα Ν.Μ.Μ. έγινε ανεξάρτητο. Την ίδιαεποχή, οι Σχολές του Ε.Μ.Π. μετονομάσθηκαν σε Τμήματα. Η ιστορική ονομασία«Σχολές» επανήλθε με απόφαση του Ε.Μ.Π. το 2002, οπότε αρχίζει να χρησιμοποιείται ηονομασία Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών.Κατά την έναρξη λειτουργίας του ως ανεξάρτητου Τμήματος (1982), ο αριθμός μελώνΔ.Ε.Π. ήταν πέντε (5): τρεις (3) Καθηγητές και δύο (2) Λέκτορες. Αμέσως, όμως, ηΓενική Συνέλευση του Τμήματος προχώρησε στην προκήρυξη νέων θέσεων, έτσι ώστεσήμερα ο αριθμός των μελών Δ.Ε.Π. να έχει αυξηθεί σε 27. Με τα νέα μέλη Δ.Ε.Π. έχειανανεωθεί σε σημαντικό βαθμό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Σχολής, τόσο από τηνάποψη του περιεχομένου των μαθημάτων όσο και από την άποψη των διδασκομένωναντικειμένων, με την προσθήκη νέων μαθημάτων. Στη Σχολή αναπτύσσεται επίσηςέντονη και πολύπλευρη ερευνητική δραστηριότητα, σημαντικός σταθμός της οποίαςμπορεί να θεωρηθεί η έναρξη λειτουργίας της Πειραματικής Δεξαμενής το 1979. Ηερευνητική δραστηριότητα περιγράφεται αναλυτικά σε ξεχωριστό ενημερωτικό έντυποτης Σχολής.Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 131/483, η οποία δημοσιεύθηκε στοΦΕΚ/αρ.899/Τεύχος 2 - 13.12.93, έχουν συσταθεί και λειτουργούν στη Σχολή οιακόλουθοι τέσσερις (4) τομείς:Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών,Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής,Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας, καιΤομέας Θαλασσίων Κατασκευών.ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΝΑΥΠΗΓΟΥ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΕπαγγελματικά, ο Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός έχει τις εξής δυνατότητεςαπασχόλησης στην Ελλάδα, αλλά και στο Εξωτερικό, γενικότερα.1) Ναυπηγεία: μελετητής, επιβλέπων νέων κατασκευών ή επισκευών.2) Ναυπηγικά γραφεία (μόνος του ή με συνεργάτες): μελετητής, επιβλέπων,πραγματογνώμων, αξιώσεις (claims), εκτιμήσεις.3) Δημόσιος τομέας: Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας (κυρίως ΕπιθεώρησηΕμπορικών Πλοίων, Λιμενικό Σώμα, Εκπαίδευση), Πολεμικό Ναυτικό,Ερευνητικά Ινστιτούτα, Εταιρείες (π.χ. Δ.Ε.Η.).4) Ναυτιλιακές εταιρείες: υπεύθυνος λειτουργίας και συντήρησης πλοίων, επιβλέπωννέων κατασκευών ή επισκευών, αξιώσεις (claims), εκτιμήσεις.5) Νηογνώμονες: Τμήματα έγκρισης μελετών και σχεδίων, επιθεωρήσεις κ.λπ.6) Τράπεζες, Ασφαλιστικές Εταιρείες.7) Εταιρείες του Ευρύτερου Ναυτιλιακού Τομέα: Π.χ. εταιρείες εμπορίαςμηχανημάτων και συστημάτων εξοπλισμού πλοίων. Παροχή εξειδικευμένωντεχνικών υπηρεσιών υποστήριξης σε ναυτιλιακές εταιρείες, ναυπηγεία καιναυπηγικά γραφείαΑκαδημαϊκή σταδιοδρομία: ΑΕΙ (στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό) και ΤΕΙ.9) Βιομηχανία: ως Μηχανολόγος Μηχανικός.πηγή: http://www.naval.ntua.gr/undergrad Edited Φεβρουάριος 24 , 2014 by Panos_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgosAsim Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 (edited) Ωραια αυτα που λετε.Σημερα ακουσα οτι στο τελος του ετους και αρχες του αλλου θα εχουμε αναπτυξη μικρη βεβαια αλλα ειναι εφικτη. Σε καιρους αναπτυξης ποιο απο τους δυο ναυπηγοι η μηχανολογοι ειναι πιο δραστηριοι?Μην κρινουμε την αγορα απο τα χειροτερα της.Αφου χρειαζεται αναπτυξη στα επαγγελματα μηχανικων εστω οτι παω να την παρω απο το αεροδρομιο. Ποιο απο τα δυο τμηματα εν καιρω αναπτυξης εχει μεγαλυτερη κινηση.Οι μηχανολογοι ή οι ναυπηγοι? Edited Φεβρουάριος 24 , 2014 by GiorgosAsim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didonis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Γιώργη, με το συμπάθιο, αλλά γιατί μια μαντεψιά που πρέπει να την κάνεις μόνος σου διότι αφορά την ζωή σου νομίζεις ότι θα είναι καλύτερη αν μαζέψεις και μαντεψιες τρίτων? Αν το δοκιμάσεις στο Λόττο λες να ανεβάσεις πιθανότητες? Σκέψου όμως πως αντί να είσαι άλλα 5 χρόνια σε σπουδές αφού όπως γράφεις έχεις ένα πτυχίο από ΤΕΙ δεν αναζητάς τρόπους να βγεις στην πιάτσα? Οσο δύσκολο και να είναι οσο γκρίνια και να μαζέψεις στατιστικά απ όσα λεχτούν εδώ μέσα όλο και κάτι μπορεί να κερδίσεις αντί να συνεχίσεις να πληρώνεις (αν όχι εσύ οι γονείς σου) άλλα 5 και χρόνια σπουδών….. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgosAsim Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Προσπαθω!Δουλευω!!Επιασα δουλεια,πρωτο μηνα δεν θα με πληρωνουν,δευτερο εαν υπαρξει και δεν με απολυσουν πριν προσληφθω (ελληνικη πατεντα). Εχεις ενα δικιο...αλλα σαν την εμπειρια δεν εχει!Αντε τωρα να βρω ναυπηγους...φαντασματα πολυ λιγοι και εαν.Οι εμπειροι μηχανικοι ολο και καποιον θα ξερουν..κατι θα εχουν ακουσει.Λοττο ειναι λες.?ΧΜμμ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Συμφωνώ με Didoni, και φίλε επειδή τα έχουμε ξαναπεί σε άλλο αντίστοιχο θέμα, υποτίθεται ότι βρίσκεσαι σε μία σχολή μηχανικών, δεν είσαι πιστιρικάς και έπρεπε να έχεις μία άποψη των πραγμάτων....Ποια ανάπτυξη βρε αδελφέ, πλάκα κάνεις? Παρακολουθείς την επικαιρότητα, έχεις γνωστούς, φίλους στον κλάδο? Τι σου λένε?? Ξερεις πόσοι είναι παροπλησμένοι ήδη? Μου δίνεις την εντύπωση ότι τώρα ξεκινάς τον επαγγελματικό προσανατολισμό με ερωτήματα που κάναμε μικρότεροι..."Με ποιο επάγγελμα θα βγάλω περισσότερα λεφτά?".... Δεν υπάρχει αυτό και ποτέ δεν υπήρξε....Βρες κάτι που σου αρέσει εσένα, γιατί υποτίθεται θα το κάνεις για μιά ζωή... Δεν ξέρω την οικονομική σου δυνατότητα, ούτε τι κάνεις, αλλά δεν είναι και το καλύτερο να πηγαίνεις από πτυχίο σε πτυχίο, να φτάσεις 30+ και να μην έχεις γράψει ούτε μία ώρα εργασίας.. Τι να το κάνουν το πτυχίο σου μετά? Φιλικά όλα αυτά μην με παρεξηγείς.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgosAsim Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2014 Εχετε δικιο που μου τα χωνετε!Οκ!Thanks για τη συμμετοχη! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα