Evan Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 logistics για το επίσημο ελληνικό κράτος ήταν μια άγνωστη λέξη μέχρι τώρα για να πάρουν επιδότηση έκαναν πατέντες στην ονομασία για να πάρουν τον συντ δόμησης της βιομηχ. αποθήκης φτιάχναμε μια παπαρία στο γήπεδο με 10 μηχανήματα και το βαφτίζαμε βιομηχανία τι νόημα είχε ο διαχωρισμός εμπορικής και βιομ αποθήκης ποτέ δεν κατάλαβα αυτοί που έβγαλαν λεφτά είναι οι ιδιοκτήτες γηπέδων στον ασπρόπυργο που πούλαγαν όσο γούσταραν Αυτή η χώρα μόνο υπηρεσίες μπορεί να προσφέρει πλέον Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 η σιγκαπουρη δεν παραγει τιποτα μεχρι και νερο που πινουν εισαγωγη το κανουν και απο logistics και μονο συντηρουν ολη τους την οικονομια , τις υποδομες και 6 εκ κοσμο με μεσο βιωτικο επιπεδο ανωτερο του δικου μας. αλλα αυτοι διακινουν εμπορευματοκιβωτια απο τη 10ετια του 70... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 Συνάδελφοι, έχω την εντύπωση πως ο τομέας των logistics δε δημιουργεί πολλές θέσεις εργασίας. Οι διαδικασίες έχουν αυτοματοποιηθεί πλέον σε πολύ μεγάλο βαθμό. Μακάρι βέβαια να αποτελούν μέρος της λύσης.... Αλλά εγώ προσωπικά δεν το πολυπιστεύω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 εεχω ξαναγραψει σχετικα με το θεμα οτι το αμεσο οφελος απο αυτες τις δουλειες ειτε σε θεσεις εργασιας ειτε σε κρατικα εσοδα δεν εινια εντυπωσιακο. ομως απο αυτες τις κινησεις δημιουργουνται θεσεις εργασιας "περιμετρικα" του κομματιου logistics. επειδη μιλαμε για ναυτιλια, καθε πλοιο που δενει σε λιμανι ξοδευει λεφτα σε προμηθειες , επισκευες, λαδια, πετρελαια κλπ. δηλαδη αν αφηνει 20000 για να ξεφορτωσει 2000 κουτια αλλα αγορασει 3000 τοννους πετρελαιο (εστω και "αφορολογητο") το ωφελος ειναι μεγαλυτερο. το παραδειγμα της σιγκαπουρης πχ, ολο αυτο το κρατιδιο ουσιαστικα συντηρει και αρμεγει το πλοιο που δενει. η αφορμη ειναι ο σταθμος εμπορευματοκιβωτειων, αλλα γυρω απο το πλοιο δουλευουν συνεργεια , επιθεωρητες, προμηθευτες, πετρελαιαδες ,λαδαδες κλπ. και ολοι αυτοι με τη σειρα τους συντηρουν εισαγωγεις, κατασκευαστες, βιοτεχνες, αγροτες (της μαλαισιας βεβαια στο συγκεκριμενο παραδειγμα) κλπ. δηλαδη υπαρχει μια κινηση χρηματος σε μεγαλο βαθος. επιπλεον, τα ναυτιλιακα εσοδα εχουν πηγη εκτος της χωρας, αρα μιλαμε για εισαγωγη χρηματος , κατι που μονο οι εξαγωγικες και τουριστικες δραστηριοτητες μπορουν να κανουν και τιποτα αλλο. πουλας εξυπηρετηση δηλαδη και εισαγεις χρημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos_ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 (edited) pankrok, μακάρι να είναι όπως τα λες. Δεν είμαι κατά των logistics.Είναι μια επιχειρηματική δραστηριότητα.Δεν έχω ψάξει πάντως το οικονομικό μοντέλο της Σιγκαπούρης για να είμαι ειλικρινής...Όμως, το λιμάνι ανήκει πλέον στους κινέζους. Επομένως διατηρώ επιφυλάξεις για το ποσό που θα καταλήγει στη δική μας οικονομία. Πιστεύω πως το μοντέλο θα είναι: «Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει»...Σε κάθε περίπτωση εμείς θα πρέπει να επιδιώκουμε μια πιο ισορροπημένη οικονομία, χωρίς βέβαια να αποκλείουμε τίποτα εφόσον μπορεί να επιφέρει την πολυπόθητη ανάπτυξη... Υ.Γ. Επίσης ελπίζω να γίνει σωστά η χωροθέτηση (πρόκειται για ογκώδεις κατά κανόνα κτηριακές εγκαταστάσεις) γιατί αυτές οι διαδικασίες "fast track" έχουν και κινδύνους... Edited Μάρτιος 6 , 2014 by Panos_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2014 (edited) Ο νόμος από μόνος του δεν λέει τίποτα. Έχω χάσει μεγάλους πελάτες επειδή ήθελα να τους βγάλω κανονική άδεια (διαμετακομιστικός σταθμός, μέχρι και σύνδεση στο δίκτυο του ΟΣΕ είχαν) αλλά τελικά την πήρε την δουλειά κάποιος πιο "οικονομικός" ο οποίος έβγαλε άδεια αποθήκης. Η άδεια αποθήκης τότε είχε το 1/20 της δουλειάς της άδειας διαμετακομιστικού σταθμού, υποψιάζομαι πως ο "καλός" συνάδελφος χρέωσε τα ίδια με αυτά που θα χρέωνα εγώ και φάνηκε και πιο "μάγκας" αφού δουλειά μερικών μηνών (διαμετακομιστικός σταθμός) υποθέτω πως θα την τελείωσε σε λίγες εβδομάδες (αποθήκη). Αν αρχίσουν να γίνονται έλεγχοι θα έχει νόημα ο νόμος, μέχρι τότε αποθήκες θα βαπτίζονται οι συγκεκριμένοι χώροι. Edited Μάρτιος 7 , 2014 by sdim 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jedi.Yannis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2014 Σχετικά με την cosco μπορούμε να υποθέσουμε ότι η εταιρία έχει μαζέψει τα δικαιολογητικά της και τώρα γράφουν το νόμο κατά τον οποίο αυτά θα ζητούνται. Εντυπωσιάστηκα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα