Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας, επειδή ετοιμάζω το βιογραφικό μου για εύρεση εργασίας στην Αγγλία θα ήθελα να ρωτήσω εάν ξέρει κανείς πώς μπορώ να περιγράψω τη θέση εργασίας που έχω: διπλωματούχος πολιτικός μηχανικός με άδεια ασκ. επαγγέλμ. από το ΤΕΕ που διατηρεί ατομική επιχείρηση πολιτικού μηχανικού. Υποθέτω πως δεν μπορώ να αυτοαποκαλεστώ σαν "Chartered Engineer" γιατί είναι τίτλος που τον παίρνεις μόνο στην Αγγλία, αν και η άδεια του ΤΕΕ αναγνωρίζεται απο την Ευρ. Ένωση. Αν έχει κανείς σας παρόμοια εμπειρία θα ήθελα να με συμβουλεύσει..

  • Upvote 1
  • 6 months later...
Δημοσιεύτηκε

Freelance Civil/Structural Engineer. Member of Greek Technical Chamber etc.

 

Δεν το συζητάμε για Chartered. Civil Engineer σκέτο. Η ειδικότητα Structural, Transportation, κλπ, μόνο εφόσον έχεις μεταπτυχιακό σε αυτό το αντικείμενο. Συνεπώς: Civil Engineer, και ακολουθούν: πρώτο πτυχίο (BSc, BEng), μεταπτυχιακό (MSc, MPhil), διδακτορικό (EngD, PhD), μέλος ινστιτούτων και βαθμός (MICE, MIStruct-E, CEng, κλπ. Μ για Member, C για Chartered). To member of the Greek θα το βάλεις σε ξεχωριστό section. Πριν κάνεις κάτι, καλό είναι να γραφτείς σαν απλό μέλος στο Institute of Civil Engineers (ICE) έτσι ώστε να το βάλεις και αυτό. Κάτι που το γνωρίζουν στας Αγγλίας.  

 

Εύχομαι να πάνε όλα καλά στην αναζήτησή σου, και να πιεις μερικές Tetley's και για εμάς στο forum!!  :mrgreen:

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα.

Το πτυχίο από Ελληνικό πολυτεχνείο αναγνωρίζεται στην Αγγλία ως Master in engineering (όχι Master of Science)

Εγώ έτσι το δηλώνω: Meng in Civil Engineering, MSc in Structural Engineering

Η χρήση του όρου "Chartered engineer" είναι μάλλον για εσωτερική κατανάλωση αλλά θα σου πρότεινα να το αποφύγεις στην Αγγλία για να μην εκτεθείς.

Member of Technical Chamber of Greece και τον αριθμό μητρώου σου...  

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Δεν το συζητάμε για Chartered. Civil Engineer σκέτο. Η ειδικότητα Structural, Transportation, κλπ, μόνο εφόσον έχεις μεταπτυχιακό σε αυτό το αντικείμενο. Συνεπώς: Civil Engineer, και ακολουθούν: πρώτο πτυχίο (BSc, BEng), μεταπτυχιακό (MSc, MPhil), διδακτορικό (EngD, PhD), μέλος ινστιτούτων και βαθμός (MICE, MIStruct-E, CEng, κλπ. Μ για Member, C για Chartered). To member of the Greek θα το βάλεις σε ξεχωριστό section. Πριν κάνεις κάτι, καλό είναι να γραφτείς σαν απλό μέλος στο Institute of Civil Engineers (ICE) έτσι ώστε να το βάλεις και αυτό. Κάτι που το γνωρίζουν στας Αγγλίας.  

 

Εύχομαι να πάνε όλα καλά στην αναζήτησή σου, και να πιεις μερικές Tetley's και για εμάς στο forum!!  :mrgreen:

Εχω την εντύπωση ότι είναι Civil and structural αφού ο συνάδελφος, σύμφωνα με την υπογραφή του στο forum τουλάχιστον, είναι Διπλ. Πολ. Μηχανικός δηλαδή απόφοιτος ΑΕΙ και επομένως οι σπουδές του καλύπτουν και το Civil και το Structural (υποθέτοντας ότι έχει τελειώσει Ελλάδα). Στην Ελλάδα χρησιμοποιούμε τον όρο Πολιτικός Μηχανικός μόνο και δεν κάνουμε τον διαχωρισμό σε Έργων υποδομής (Civil) και Δομοστατικός (Structural), στην Αγγλία όμως ο διαχωρισμός είναι σαφής και αντίστοιχα κάποιος ακολουθεί το δρόμο του ICE ή του IStructe για το chartership. Τώρα για το chartered ή όχι, σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι είμαστε chartered στην Αγγλία επειδή είμαστε μέλη του ΤΕΕ, ωστόσο καλό είναι να αναφέρεις στο βιογραφικό όπως είπε κι ένας συνάελφος παραπάνω "member of Thechnical Chamber of Greece, Reg No:XXXX".

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Εχω την εντύπωση ότι είναι Civil and structural αφού ο συνάδελφος, σύμφωνα με την υπογραφή του στο forum τουλάχιστον, είναι Διπλ. Πολ. Μηχανικός δηλαδή απόφοιτος ΑΕΙ και επομένως οι σπουδές του καλύπτουν και το Civil και το Structural (υποθέτοντας ότι έχει τελειώσει Ελλάδα). 

 

Η Ελλάδα είναι άλλη ιστορία.. Αν πας με τα ελληνικά μας κόλπα ως Διπλ. ΠΜ, τότε κάνε τον τίτλο όχι απλά Civil and Structural αλλά, Civil and Structural and Geotechnical and Infrastructure Engineer..  :mrgreen:

Προσωπική μου συμβουλή, να μην πας με τα της Ελλάδας από τη στιγμή που δεν έχει εξασφαλίσει το κράτος έτσι ώστε το πολυτεχνείο να δίνει ένα πτυχίο BEng Civil και ένα MSc ανάλογα με την κατεύθυνση... Σε κάθε περίπτωση το μεταπτυχιακό ειδικά στην Αγγλία μετράει πολύ!!!   

 

Εδιτ: Στην Αγγλία κατά τα ωραία χρόνια της παραμονής μου εκεί, χρησιμοποιούσα τον τίτλο:

Structural Engineer, B.Sc. (Ηons), M.Sc. λόγω συναφούς μεταπτυχιακού. 

 

Το κεφάλι κάτω, πολύ δουλειά, καλή τύχη, και δύναμη συνάδελφε!! :)

Edited by Earl
  • Upvote 2
  • 5 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Γιάννης, σωστά αναφέρεις ότι καλύτερα να αποφύγει τον τίτλο Chartered Engineer (έστω κι αν τυπικά είναι ακριβές, είναι??) γιατί οi Άγγλοι ακούγοντας αυτό καταλαβαίνουν πιο βαρβάτα πράγματα. Γενικά οι Άγγλοι, στην περίπτωση προϋπηρεσίας, δεν πολυενδιαφέρονται τόσο για το πολυτεχνείο ή το Μάστερ ή άλλους τίτλους αλλά για το τι ξέρεις να κάνεις. 

Earl, η αλήθεια είναι ότι αν αρχίσεις στη συνέντευξη τα 5ετή τύποις μαστερ και τα άλλα κόλπα που ισχύουν στην Ελλάδα θα χάσεις τη μπάλλα και είναι ικανοί να σου κάνουν σχόλια για τους Έλληνες πολιτικούς. Μου έχει τύχει πολλάκις στην Αγγλία. 

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Earl, η αλήθεια είναι ότι αν αρχίσεις στη συνέντευξη τα 5ετή τύποις μαστερ και τα άλλα κόλπα που ισχύουν στην Ελλάδα θα χάσεις τη μπάλλα και είναι ικανοί να σου κάνουν σχόλια για τους Έλληνες πολιτικούς. Μου έχει τύχει πολλάκις στην Αγγλία. 

 

Έτσι ακριβώς όπως τα γράφεις! Πριν από 3-4 χρόνια που ακόμα δεν είχε ξεκαθαρίσει η κατάσταση περί των ελληνικών δρώμενων, υπήρχε στην Αγγλία η εντύπωση ότι οι Έλληνες είναι τεμπέληδες, δεν δουλεύουν, και δεν πληρώνουν φόρους. Μετά τι να πεις; 

 

Ο τίτλος CEng υφίσταται στη Κοινοπολιτεία, Βρετανία, Ιρλανδία, μπορεί και Αμερική-Καναδά. Όχι όμως στην Ελλάδα. Αν πεις Charterd και είσαι καμιά 25-28 ετών, το πρώτο που θα σε ρωτήσουν θα είναι πως τα κατάφερες σε αυτή την ηλικία χωρίς (τεράστια για τα ελληνικά δεδομένα) προϋπηρεσία στο CV να γίνεις CEng στο ICE. Το δεύτερο θα είναι από που απέκτησες αυτόν τον τίτλο αν όχι από το ICE. Είναι σαν να τους πεις, χαίρεται, είμαι καθηγητής που μόλις πήρα πτυχίο. Προσοχή λοιπόν. ;)

 

Το Chartership όπως έχει γραφτεί πολλάκις στο φόρουμ από εμπειρίες συναδέλφων, περιλαμβάνει μία πολύ μεγάλη γκάμα σε έργα πχ Πολιτικού Μηχανικού, αποδεδειγμένη με συνεντεύξεις εργοδοτών και πελατών, τεχνικές εκθέσεις, παρουσιάσεις και παρακολουθήσεις σεμιναρίων, και τέλος εξετάσεις σε κάθε αντικείμενο ξεχωριστά (λιμενικά, οδοποιία, γεφυροποιία, στατικά, υδραυλικά και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο) και μία τελική εξέταση στο τέλος. Ζόρικο;

 

Εδώ στην Ελλάδα όχι απλά δεν γνωρίζω, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ μηχανικό να έχει πραγματική εμπειρία σε τόσα διαφορετικά έργα. Για 35άρι ούτε για αστείο με τα σημερινά δεδομένα. Στην Αγγλία, οι μεγάλες εταιρίες στοχεύουν σε νέους μηχανικούς με μεταπτυχιακό (αυτό δίνει και πρόσβαση στο Chartership όταν ο προπτυχιακός τίτλος είναι BSc, BEng) έτσι ώστε μέσω ενός rottating scheme να αποκτήσουν όλες τις απαιτούμενες εμπειρίες στα διάφορα έργα, και να τους κάνουν CEng μέσα σε 8-10 χρόνια. Το Δίπλωμα του Πολυτεχνείου είναι έτσι αναγνωρισμένο από το ICE ώστε μέσο αυτού μπορείς χωρίς μεταπτυχιακό να εξελιχθείς σε CEng.      

 

Από την άλλη, το Chartership στο IStructE είναι πιθανών λιγότερο απαιτητικό μιας και είναι επικεντρωμένο στα στατικά. Και πάλι όμως, θέλει να έχεις σχεδιάσει μερικές γεφυρούλα, μερικά κτήρια από Ο/Σ, μερικά από μέταλλα, κ.ο.κ. Πραγματικά έργα, και όχι φοιτητικές εργασίες. 

 

Κλείνοντας, στις συνεντεύξεις στο εξωτερικό ακόμα και μέσα από τις αποτυχίες διδάσκεσαι διάφορα. Το σωστά δομημένο βιογραφικό και cover letter μετράει. Ακόμα και μερικές παραπάνω σαλτσούλες (με μέτρο!) δεν βλάπτουν. Η αγορά είναι πολύ μεγάλη, και κατά τη γνώμη μου οι μεγαλύτερες ηλικίες χωρίς μία λογική προϋπηρεσία θα περάσουν αρκετές συνεντεύξεις μέχρι να ακούσουν το πολυπόθητο yer hired. Όπου υπάρχει τηλέφωνο καλό είναι να καλείτε. Και όπου πηγαίνετε να έχετε στην εμφανίσιμη τσάντα σας, ένα φάκελο με πορτφόλιο έργων. Καλό ντύσιμο, πολύ καλά εγγλέζικα, υπομονή και χαμόγελο!

Τέλος, απαγορεύεται να απογοητεύεστε για θέματα εύρεσης εργασίας!! Κανένας που δεν θέλει να χαθεί, δεν χάνεται!! Νόμος. 

 

Αυτά τα ολίγα από τον Earl. :)

Edited by Earl
  • Upvote 8
  • 9 months later...
Δημοσιεύτηκε

 

Εδώ στην Ελλάδα όχι απλά δεν γνωρίζω, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ μηχανικό να έχει πραγματική εμπειρία σε τόσα διαφορετικά έργα. Για 35άρι ούτε για αστείο με τα σημερινά δεδομένα. Στην Αγγλία, οι μεγάλες εταιρίες στοχεύουν σε νέους μηχανικούς με μεταπτυχιακό (αυτό δίνει και πρόσβαση στο Chartership όταν ο προπτυχιακός τίτλος είναι BSc, BEng) έτσι ώστε μέσω ενός rottating scheme να αποκτήσουν όλες τις απαιτούμενες εμπειρίες στα διάφορα έργα, και να τους κάνουν CEng μέσα σε 8-10 χρόνια. Το Δίπλωμα του Πολυτεχνείου είναι έτσι αναγνωρισμένο από το ICE ώστε μέσο αυτού μπορείς χωρίς μεταπτυχιακό να εξελιχθείς σε CEng.      

 

Από την άλλη, το Chartership στο IStructE είναι πιθανών λιγότερο απαιτητικό μιας και είναι επικεντρωμένο στα στατικά. Και πάλι όμως, θέλει να έχεις σχεδιάσει μερικές γεφυρούλα, μερικά κτήρια από Ο/Σ, μερικά από μέταλλα, κ.ο.κ. Πραγματικά έργα, και όχι φοιτητικές εργασίες. 

 

Κλείνοντας, στις συνεντεύξεις στο εξωτερικό ακόμα και μέσα από τις αποτυχίες διδάσκεσαι διάφορα. Το σωστά δομημένο βιογραφικό και cover letter μετράει. Ακόμα και μερικές παραπάνω σαλτσούλες (με μέτρο!) δεν βλάπτουν. Η αγορά είναι πολύ μεγάλη, και κατά τη γνώμη μου οι μεγαλύτερες ηλικίες χωρίς μία λογική προϋπηρεσία θα περάσουν αρκετές συνεντεύξεις μέχρι να ακούσουν το πολυπόθητο yer hired. Όπου υπάρχει τηλέφωνο καλό είναι να καλείτε. Και όπου πηγαίνετε να έχετε στην εμφανίσιμη τσάντα σας, ένα φάκελο με πορτφόλιο έργων. Καλό ντύσιμο, πολύ καλά εγγλέζικα, υπομονή και χαμόγελο!

Τέλος, απαγορεύεται να απογοητεύεστε για θέματα εύρεσης εργασίας!! Κανένας που δεν θέλει να χαθεί, δεν χάνεται!! Νόμος. 

 

Αυτά τα ολίγα από τον Earl. :)

 

Kαλησπέρα!

 

Στην Μεγάλη Βρετανία, υπάρχουν τα 2 ινστιτούτα ICE & IstructE, το καθένα λειτουργεί αυτόνομα και έχει διαφορετικό τρόπο λειτουργίας και απόδοσης του chartership. 

Είτε γραφτεί κάποιος στο ICE είτε IstructE, είναι καθαρά , επιλογή του! Δεν υπάρχουν περιορισμοί. Σαφώς το IstructE είναι πιο φιλικό στα στατικά, αλλά οι εξετάσεις για το chartership είναι ΠΟΛΥ πιο δύσκολες! 

 

Δημοσιεύτηκε (edited)

2-3 καινούρια..

 

Έτσι ακριβώς (για τους πολιτικούς). Και τα δύο την ίδια ισχύ έχουν στο Chartership - επαγγελματικά δικαιώματα όπως τα λέμε στην Ελλάδα. Το ICE λένε - εδώ πέρα - ότι είναι πιο εύκολο, και όταν αποκτηθεί το certification, έπειτα με εξετάσεις μόνο, όποιος θέλει μπορεί να δώσει στο IStructE (φυσικά δεν υπάρχει κάποιος λόγος αλλά λέμε...). Επίσης, τις συνδρομές (τουλάχιστον σε 1 ινστιτούτο) τις καλύπτουν οι εταιρείες. 210+ λίρες τον χρόνο για το ICE αν θυμάμαι καλά. Οι μεγάλες εταιρίες έχουν αναγνωρισμένα προγράμματα επαγγελματικής εμπειρίας από τα ινστιτούτα. <= πολύ καλό!

 

Επίσης, CEng γίνεσαι (φυσικά μετά από εμπειρία) με 4ετές MEng. ή 3ετές ΒEng - BSc + μεταπτυχιακό. Για όσους δεν είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού, μπορούν να γίνουν αφού αποκτήσουν εμπειρία.. Ακόμα, τα πτυχία που δεν είναι αναγνωρισμένα, έχουν φυσικά ισχύ έπειτα από ένα εσωτερικό accreditation που κάνουν μόνο με 150 λίρες τη φορά..

 

Σε γενικές περιπτώσεις αρκετοί δεν θέλουν να κάνουν μεταπτυχιακά και γίνονται πρώτα IEng και έπειτα CEng. <= Πολύ παραπάνω χρόνος από τους κατόχους μεταπτυχιακού ή MEng. Αλλά είναι χρόνος εργασίας οπότε.. 

 

Στις περισσότερες περιπτώσεις όμως, οι μηχανικοί δεν γίνονται Chartered -πιστεύω- γιατί βαριούνται τη διαδικασία (όπως και γι αυτό δεν κάνουν μεταπτυχιακά. Πτυχίο και εργασία)... Γι αυτό και οι certified καλοπλερώνονται... 

 

Επίσης, οι τίτλοι CEng και Chartered είναι νομικά κατοχοιρωμένοι και αποτελεί ποινικό αδίκημα η χρήση τους από ανθρώπους που δεν είναι. (το γράφω για τους φίλους που πιστεύουν ότι θα έρθουν εδώ με το πτυχίο του ΑΠΘ και θα λένε ότι είναι charetered.. :D )

 

Κλείνοντας, αυτό τον καιρό στις Αγγλίες κάνουνε ΚΡΑΑΑΑ για μηχανικούς!! Κυρίως senior, principal και directors. (φυσικά για τέτοιες θέσεις θα πρέπει κάποιος να έχει και αντίστοιχη εμπειρία από εκεί!!) 

 

Αυτά τα νέα από την Αγγλία. 

 

(ΥΓ: Βλέπω την ημερομηνία του προηγούμενου μηνύματός μου και φέρνω στο μυαλό μου που ήμουν τότε, τι πλήρωνα, και τι τραβούσα.. :D )

Edited by Earl

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.