Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Διάβασες λάθος βάσεις...

 

Και όχι δεν κάνω καμία σύγκριση μεταξύ 2009-2016. Απλά κάποιοι έλεγαν τους φοιτητές  ΠΜ του ΑΕΙ ΤΤ Πειραία ανίκανους επειδή μπήκαν σε τμήμα με "χαμηλή" βάση σε αντίθεση με τους φοιτητές σε πανεπιστημιακές σχολές ΠΜ που ήταν "διάνοιες" και μπορούσαν να ανταποκριθούν σε πιο δύσκολα μαθήματα...

 

OK. Οι βάσεις βέβαια δεν αποτελούν μετροταινία νοημοσύνης.

  • Απαντήσεις 238
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Ασφαλώς και όχι. Απλά ήταν άλλο ένα επιχείρημα-μπαρούφα που έχω ακούσει εναντίων των ΤΕΙ...

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Προς επίρρωση των σχολίων του stayros και για την απομυθοποίηση του ανόητου ισχυρισμού "περί ισχυρών σχολών λόγω υψηλών βάσεων" παραθέτω μερικά μόνο παραδείγματα του 2016 :

Αρχιτεκτονική Ξάνθης 11965

Πολ. Μηχανικοί Ξάνθης 13892

Μηχανικοί Χωροταξίας κ Πολεοδομίας Βόλου 11625.

Σημειωτέον οτι πάρχουν αρκετές σχολές Μηχανικών Παν/κές < 10000 μόρια.

Edited by Alexios
Δημοσιεύτηκε

Να  βοηθήσω λίγο περισσότρο το σκεπτικό σου Alexios:

 

Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ (Τρίκαλα)         4669

Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ (Λάρισα)          5799

Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ (Κοζάνη)  4026

Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ (Καβάλα)  3815

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ναι οκ και ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι για τα μπάζα στις βάσεις που θέλετε να καταλήξετε ότι το μηχανιλικι πέθανε; Το ξέρουμε

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by ikaros13
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ελεος πια με τις βασεις, ξεκοληστε, το ζητημα δεν ειναι με τι μπαινεις ΑΛΛΑ με τι προσοντα βγαινεις.

 

Τοσο τα ΤΕΙ κ τα ΑΕΙ, εχουν θετικα κ αρνητικα, σημεια μπορουμε επιτελους να δουμε τα θετικα και να εξελιξουμε το Ελληνικο πανεπιστημιο στον 21 αιωνα.

 

Το μηχανιλικι στην Ελλαδα, ikare, δεν πιστευω οτι εχει πεθανει, το μηχανιλικι παντα θα υπαρχει απλα ειναι θεμα τι θελει να κανει ο μηχανικος.

 

Να σας το πω κ λιγακι ωμα, εαν πιστευετε οτι με 4 ή 5 χρονια σπουδες το να υπογραφετε ή να κανετε ΠΕΑ copy-paste ειναι επιτυχια τοσο την λυκειακης σας προσπαθειας οσο κ τις πανεπιστημιακης σας, τοτε  δεν εχετε ιδεα το τι κανει ενας μηχανικος, και το τι ειναι ικανος να κανει.

 

Τα οποια παιδια μπηκανε, ατυχα ή μη, πρεπει επιτελους να παρουν ενα επιπεδο μορφωσης που ειναι συμβατο με τα συγχρονα πραγματα, ειδαλλως δεν με νοιαζει εαν λες ΤΕΙ ή ΑΕΙ, τα βλεπω τα ιδια.

 

Μπορουν οι πραγματικα καλοι μηχανικοι, ειτε ΑΕΙ ή ΤΕΙ να συνεργαστουνε (?) αυτο πρεπει να μας ενδιαφερει. Γιατι με ενα πτυχιο/διπλωμα δεν σημαινει οτι εισαι καλος μηχανικος αλλα οτι εχεις ορισμενες γνωσεις να ξεκινησεις μια καριερα. 

 

It all comes down to one thing, εαν το ΤΕΙ φερνει πιο λεφτα απο ενα ΑΕΙ τοτε αυτο ειναι μακραν το πιο πετυχημενο, εαν οχι τοτε tough luck. Οτιδηποτε δεν παραγει γνωση στους μηχανικους του για τα τωρινα προβληματα πρεπει να συγχενευτει ή να κλεισει.

 

Με ενα απολυτηριο λυκειου δεν λυνεται το επαγγελματικο προβλημα της ζωης κανενος, αντιθετως τωρα αρχιζει, το θεμα ειναι τι προσοντα τους δινεις.

Edited by george_RES
Δημοσιεύτηκε (edited)

Παιδιά γιατί το ζαλίζετε το θέμα; Αίμα έβγαλε. Τα 'χουμε πει 100.000 φορές. Η πτώση των βάσεων φανερώνει σοβαρό έλλειμμα στη μέση εκπαίδευση. Το έλλειμμα αυτό καλούνται τώρα να διαχειριστούν τα ΑΕΙ και τα ΑΤΕΙ. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι σκουπιδοτενεκές του λυκείου, αλλά πρόκειται από εκεί να βγάλει τους αυριανούς επιστήμονες. Όταν κάποια κυβέρνηση έβαλε το θέμα της εισαγωγής με κατώτατο όριο βαθμολογίας, τα διάφορα μαγαζάκια και το "φοιτητικό κίνημα" του 5% των ενεργών φοιτητών της κάθε σχολής, έβαλε πανελλαδικό λουκέτο. Τώρα περαστικά. Τι θέλετε ν' αποδείξετε με αυτό την ανωτερότητα των ΤΕΙ; Έλεος

 

Προσφάτως πληροφορήθηκα ότι ο κος Φίλης ετοιμάζει "εθνικό διάλογο" που θα εξετάζει την εισαγωγή στην τριτοβάθμια με το βαθμό του απολυτηρίου. Εθνικός διάλογος απουσία του έθνους, ανάμεσα σε μια μικρή ομάδα "κομματικών ημέτερων". Και τι προτείνουν για τη μέση εκπαίδευση; Μέτρα. Λες και τα οποιαδήποτε μέτρα θα μας σώσουν από την υποβάθμιση. Δεν κοιτάνε ότι το 18 του  σημερινού απολυτηρίου έχει εξομοιωθεί με το 14 της εποχής του 1980.  

Edited by Konstantinos IB
Δημοσιεύτηκε

Σήμερα διάβασα στην καθημερινή ότι ο αξιότιμος υπουργός παιδείας θέλει να μην βγαίνουν οι ΔΕΠ θέσεις σε προκηρύξεις αλλά αντιθέτως να γίνονται απευθείας μόνιμα ΔΕΠ.

Εάν ισχύει κάτι τέτοιο για αυτά πρέπει να ξεσηκώνονται κ όχι για τις βάσεις.Θα καταλήξουν όλοι κ όλα για εσωτερική κατανάλωση κ μεγάλη εσωστρεφεια

Δημοσιεύτηκε

Χρήστο για άλλη μια φορά είσαι παντελώς λάθος . 

 

Θα το καταλάβεις όταν μεγαλώσουν τα παιδιά σου και δεις πόσο διαφορετικά μπορεί να είναι από σένα και πόσο διαφορετικός είναι ο κόσμος , από τις αστείες στατιστικές που ανεβάζεις , σαν αυτές που λένε ότι ένας πάμπλουτος που έφαγε ένα κοτόπουλο και ένας πάμπτωχος που έμεινε νηστικός , τελικά έφαγαν στατιστικά από μισό και είναι και οι δύο χορτάτοι .

 

Το πρόβλημα των παιδιών δεν είναι ότι γράφουν άσχημα . Είναι ότι τους μαθαίνουν άχρηστοι καθηγητές που σε μεγάλη πλειοψηφία είναι εκεί για το μεροκαματάκι , είναι ότι έχει απαξιωθεί η αριστεία και η αξιολόγηση σε όλο τον δημόσιο τομέα , είναι ότι οι πολιτικοί , η πολιτική και το υπουργείο είναι όλοι για κλωτσιές , είναι τα αναλυτικά προγράμματα και η εξεταστέα ύλη που είναι αποφάσεις αγραμμάτων και αποτυχημένων .

 

Μιλώντας με παλιούς συμμαθητές που είναι εκπαιδευτικοί , έμαθα ότι τα παιδιά δεν κάνουν ηλεκτρομαγνητισμό , υδροστατική , γεωμετρικούς τόπους και άλλα θέματα με την γεωμετρία και γενικά ενώ στην δική μας εποχή η εξεταστέα ύλη ήταν οι 3 τάξεις του λυκείου , τώρα κάνουν ένα αχταρμά στην τρίτη , προκειμένου να υπάρξει ύλη για εξετάσεις , ενώ τα παιδιά έχουν τρομακτικές ελλείψεις . 

 

Από την άλλη στα πανεπιστήμια , έχουμε γεμίσει γραφικούς τύπους . Κάνουν μάθημα όποτε θέλουν , δίνουν σημειώσεις αν θέλουν , έχει αναπτυχθεί το αλισβερίσι , σημειώσεις και θέματα μέσω παρατάξεων και το κυριότερο έχουν μηδενική αξιολόγηση . Ετσι το ότι κάποιοι καθηγητές δεν περνάνε κανένα , δεν θεωρείται μειονέκτημα του καθηγητή , ότι δεν κάνει καλό μάθημα , αλλά μαγκιά του γιατί είναι δύσκολος .

 

Τα άλλα προβλήματα των σχολείων και των πανεπιστημίων , υποδομών κλπ , είναι δευτερεύοντα , αφού κύρια είναι το προσωπικό και η έλλειψη επιχειρηματικής κουλτούρας .

 

Και ήρθε η γραφική Διαμαντοπούλου , που ενώ ακύρωσε την βάση του 10 που είχε βάλει η Γιαννάκου , ζήτησε μετά από τα παιδιά να τελειώνουν στο ν+2 .  

 

Εβδομαδιαίες εργασίες και αξιολογήσεις δεν υπάρχουν πουθενά . Σύνδεση με την αγορά εργασίας επίσης . Ολα στην εξεταστική , όπου εύκολα ένα παιδί βρίσκεται να χρωστάει πολλά . 

 

Μετά απορούν που οι μισοί εγκαταλείπουν τα ιδρύματα .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.