Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

1) καταργηση πανελληνιων εξετασεων αλλα πριμοδοτηση ενος καλου μεσου ορου

δεν εχει νοημα παιδια 15-18 χρονων να αφηνουν τα μαλλια τους μεσα στις σελιδες των βιβλιων

εξαλλου η παιδια πρεπει να ναι συνταγματικα κατοχυρωμενο δικαιωμα, ασχετος αν εισαι 18 ή 98 χρονων

 

απο κει και περα να θυμησω

 

2) το 75% κατ ελαχιστο των καθηγητων εχουν πτυχια εξωτερικου

ξανα λεω ... υπαρχει ταγκανικα... υπαρχει αμερικη ....... αγγλια.... ιταλια...... αφρικη

σε ημερισια βαση το εξωτερικο ειναι πιο φθηνο απο το εσωτερικο

ασχετως που δε ξερουν και τι παει να πει "φροντιστηριο" .... σποντα

 

εδω δε μπορουμε να δουμε οτι εχουμε τεχνολογικο σκοταδισμο το εξω μας μαρανε

 

δεν ειμαστε λογοθεραπευτες ρε μαρικα να λεμε r αντι για ρ... μηχανικοι κ γιατροι ειμαστε

απλα ξανα λεω αλλο ταγκανικα αλλο λοντον, τι θα πεις δλδ για την αρχιτεκτονικη σχολη του βερολινου

"δε ξερετε τι παει να πει 4178"?????? χαχχαχαχχαχχαχαχχα

 

 

1) Ειτε το πεις πανελληνιες, ειτε το πεις "φουφουτος" οταν οι θέσεις ειναι περιορισμένες και ο αριθμός των υποψηφιων μεγάλος θα υπαρχει ανταγωνισμος που θα οδηγει σε πολύ διάβασμα (οταν το κριτήριο ειναι η σχολική επίδοση). Αν το κριτηριο ηταν η αθλητικη επιδοση θα σκίζονταν στις προπονησεις κλπ κλπ.

Εκτος αν προτεινεις να καταργηθει κάθε ειδος κριτηριου και να μπαινουν μετα απο κλήρωση.

 

2) εντελώς μα εντελώς άσχετα.

Στο ζήτημα "να μειώσουμε τον αριθμο των αποφοιτων γιατι δεν χρειαζόμαστε άλλους μηχανικους" απαντουσα.

Κι εσυ μου γράφεις για την ποιοτητα των ιδρυματων του εξωτερικου. Το ζητημα ειναι "μπορει να ελεγθει κεντρικα το ποσοι μηχανικοι θα υπάρχουν στην Ελλάδα?"

Αν εχεις κάτι να προσθεσεις επ αυτου, να κατσουμε να το δουμε.

Τι διαολο σας πιανει οποτε μιλάω για ιδρυματα του εξωτερικου, κάνετε σαν να σας τσιμπησε μυγα τσετσε και γραφετε άσχετα, για ζητηματα που ουδεποτε εθιξα?

Ειλικρινα δεν μπορω να σας καταλάβω.

  • Απαντήσεις 238
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

καλα δες πως περνα ενας ιταλος 17-18χρ την μερα του

και δες εναν ελληνα

 

στο μονο που μας παραδεχομαι εκπαιδευτικα

με κοστος βεβαια να βγαλεις ελκος απο το διαβασμα ειναι στην ποιοτητα του λυκειου μας

ετη φωτος μπροστα σαν παροχη γνωσης.... αλλα με κοστος βεβαια

 

αλλο πανελληνιες αλλο "εσωτερικη ρυθμιση" μεσα απο τις σχολες

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάντως θα έβλεπα θετικά να εισαγόταν ένα προπαρασκευαστικό ακαδημαικό έτος με Μαθηματικά, Φυσική, Προγραμματισμό χωρίς σαφή ύλη (εντός λογικών πλαισίων, βέβαια) και μετά να γινόταν διαλογή των υποψηφίων στις ειδικότητες των μηχανικών ανάλογα των ικανοτήτων τους. Εκτός από το προφανές του διαχωρισμού ένα άλλο πλεονέκτημα θα ήταν η αποβολή του πνεύματος του "φροντιστηρίου" που πολλοί το κουβαλάνε μέχρι το τέλος των σπουδών τους.

Δημοσιεύτηκε

Ξαναλέω και μιά και βίωσα πρόσφατα την εκπαιδευτική διαδικασία , ότι το πρόβλημα είναι ότι πάνε πάρα πολλοί στο γενικό λύκειο , όπου μετά η επιλογή που λέγεται πτυχίο με κάθε κόστος μοιάζει μονόδρομος .

 

Αν δεν αναπτυχθούν και δεν καταξιωθούν κοινωνικά άλλοι δρόμοι εκπαίδευσης , τότε η απαξίωση των πτυχίων θα είναι μία κατάσταση που μετά η ίδια θα στρέψει την επόμενη γενιά σε άλλες λύσεις .

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ξαναλέω και μιά και βίωσα πρόσφατα την εκπαιδευτική διαδικασία , ότι το πρόβλημα είναι ότι πάνε πάρα πολλοί στο γενικό λύκειο , όπου μετά η επιλογή που λέγεται πτυχίο με κάθε κόστος μοιάζει μονόδρομος .

 

Αν δεν αναπτυχθούν και δεν καταξιωθούν κοινωνικά άλλοι δρόμοι εκπαίδευσης , τότε η απαξίωση των πτυχίων θα είναι μία κατάσταση που μετά η ίδια θα στρέψει την επόμενη γενιά σε άλλες λύσεις .

 

Πιστεύω οτι το πρόβλημα,δεν είναι μόνο εκπαιδευτικό,αλλά κυρίως κοινωνικό. Το πτυχίο ήταν και είναι μονόδρομος,όχι τόσο λόγω της δομής του εκπαιδευτικού συστήματος,αλλά κυρίως λόγω της μη επαγγελματικής προστασίας του μη πτυχιούχου από την πολιτεία.

 

Ήταν η λαθρομετανάστευση,ήρθαν και τα μνημόνια και το αποτέλεσμα έγινε τρομακτικό για τις οικονομικές απολαβές του μη πτυχιούχου. Μόνη του διέξοδος η επιχειρηματικότητα σε βάθος χρόνου υπό προϋποθέσεις.

 

...Tου υπουργείου:

 

https://www.youtube.com/watch?v=EfDk708bGhY

 

https://www.youtube.com/watch?v=_WB1IJGVu0A

 

BAS ποιά η γνώμη σου για την παραπάνω ενέργεια?

Edited by atsalovergas
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ok τα ίδια και τα ίδια, πολλά δίκαια και από τους μεν και από του δε, αλλά θα σταθώ σε ένα:

 

"Τι κερδίσαμε εμείς που κάναμε ένα χρόνο παραπάνω, με πιο δύσκολες σπουδές, με μεγαλύτερο βαθμό εισαγωγής κτλ;" (πράγμα στο οποίο συμφωνώ)

 

Απαντώ:

Κερδίσατε πρόσβαση σε μεταπτυχιακά και μετέπειτα σε διδακτορικά, κάτι από το οποίο αποκλείονται οι ΤΕ συνάδερφοι πολιτικοί μηχανικοί. Είναι πολύ μεγάλο bonus. Εμάς οι σχολές σας ούτε για αστείο δεν μας δέχονται στα μεταπτυχιακά τους. Ούτε καν να πουν "σε χρεώνω με 10-15 προπτυχιακά μαθήματα και αν τα περάσεις καλώς" όπως κάνουν με τις άλλες ειδικότητες του Πολυτεχνείου.

 

Αποκλεισμός για πάντα. Και όχι, δεν μου περισσεύουν ούτε τα χρόνια (είμαι ήδη 25) ούτε τα χρήματα (διάθεση ωστόσο υπάρχει) για να δώσω κατατακτήριες και να φοιτήσω στο πολυτεχνείο στην καλύτερη 4 χρονάκια (κι ανάθεμά με αν θα μπορώ να παρακολουθώ τις διαλέξεις αν εργάζομαι) ώστε να αποκτήσω πρόσβαση σε ένα master, πράγμα αυτονόητο στο εξωτερικό. Παλιά ίσως να γινόταν, αλλά τώρα τα πράγματα έχουν στενέψει πάρα πολύ οικονομικά.

 

Ένα ΕΑΠ έχει μείνει κι εκεί με κλήρωση....

 

Και να τροποποιήσω λίγο την ερώτηση: "Τι θα κερδίσει αυτός που τελείωσε ένα ΤΕΙ και μετά και το Πολυτεχνείο, σε σχέση με κάποιον που τελείωσε μόνο το Πολυτεχνείο;" Καταλαβαίνετε ότι η ερώτηση είναι βλακώδης, έτσι;

Κάπως έτσι φαίνεται και η προηγούμενη σε εμένα.

 

Καθόμαστε και συζητάμε σε λάθος βάση, τι στιγμή που περισσότεροι από εμάς δεν θα ρίξουμε ούτε 1m3 σκυρόδεμα στη ζωή μας έτσι όπως πάει η κατάσταση γιατί θα έχουμε αλλάξει επαγγελματικό προσανατολισμό.

Edited by kostaspde
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Καλά για να λέμε την αλήθεια και το μεταπτυχιακό τι παραπάνω θα δώσει σε έναν μηχανικό στην Ελλάδα? Απλά ένα ακόμη χαρτί για να παίρνουν τα ιδρύματα τα φράγκα και να επιδίδονται οι φοιτητές σε πτυχολαγνεία... Μηχανικοί είμαστε όχι μάνατζερ... 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Όποιος μηχανικός κάνει μεταπτυχιακό με την λογική:"Ας πάρω ένα χαρτί,καλό είναι" το έχει χαμένο το παιχνίδι

Edited by project.breeze
Δημοσιεύτηκε
Και να τροποποιήσω λίγο την ερώτηση: "Τι θα κερδίσει αυτός που τελείωσε ένα ΤΕΙ και μετά και το Πολυτεχνείο, σε σχέση με κάποιον που τελείωσε μόνο το Πολυτεχνείο;"

 

φιλε θα σου πω μια καθαρα προσωπικη αποψη απο καθαρα προσωπικη εμπειρια

που αφορα συγκεγριμενα ατομα για να μην γενικευσω

 

μεγαλυτερο λομπυ απο τα παιδια των ΤΕΙ που δωσαν καταταχτηριες μεσα στο πολυτεχνειο δεν υπαρχει.

 

με τρωει παντως να σας πω τι τιμες δινουν σε δουλειες διαφοροι "συναδελφοι" ΤΕΙ σε ειδικες αδειες λειτουργιας

Δημοσιεύτηκε

Καλό είναι το σποτάκι του υπουργείου και ας άργησε .

 

Το πρόβλημα όμως είναι όπως είπα το υποχρεωτικό γενικό γυμνάσιο και η απαξία της επαγγελματικής εκπαίδευσης .

 

Λένε ας πούμε τι είναι αυτός υδραυλικός πφφ .

 

Ενώ θυμάστε τι έκανε η γιούρο ? Επαιρνε το κάθε παιδάκι , του έβαζε ένα κουστουμάκι , του έβγαζε και μιά ξενόγλωσση καρτούλα που έλεγε

 

Ano Rachoula' s  retail manager και τον έστελνε να φέρνει δάνεια , κάρτες και ασφάλειες . 

 

Αλλά το παιδί είχε κουστούμι , όχι φόρμα .

 

Πού 'σαι Γρηγόρη ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.