giannis0petridis Δημοσιεύτηκε March 12, 2014 at 01:03 πμ Δημοσιεύτηκε March 12, 2014 at 01:03 πμ (edited) Χαίρετε! Είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής Τοπογράφος και μου ανατέθηκε σε ένα μάθημα ένα ενδιαφέρον θέμα που όμως δυσκολεύομαι να βρω υλικό. Το θέμα είναι ποντίσεις καλωδίων και δικτύων κοινής ωφέλειας, όσον αφορά τα όργανα που απαιτούνται, τις επιδιωκόμενες ακρίβειες, τις προδιαγραφές χάραξης. Οποιαδήποτε άποψη - οδηγία που θα μπορούσε να βοηθήσει μου είναι ευπρόσδεκτη! Edited March 12, 2014 at 01:13 πμ by giannis0petridis
agior Δημοσιεύτηκε March 12, 2014 at 08:10 πμ Δημοσιεύτηκε March 12, 2014 at 08:10 πμ Καλημέρα, η πόντιση αγωγών προυποθέτει καλή αποτύπωση του βυθού προκειμένου να χαραχτεί η βέλτιστη διαδρομή και να αποφευχθούν εκπλήξεις πχ τοπικές απότομες εξάρσεις, καταπτώσεις κλπ. Κλίμακα 1:1000 είναι μια καλή επιλογή αν και δουλεύαμε και σε 1:2000 Πριν εξαπλωθεί η χρήση του GPS στην υδρογραφία, η αποτύπωση του βυθού γινόταν από ένα καΪκι εξοπλισμένο με καλό και ελεγμένο βυθόμετρο, κατά προτίμηση side-scan. Η αποτύπωση γινόταν σε παράλληλες μεταξύ τους διαδρομές, κάθετες προς την ακτή προσαιγιάλωσης, που απείχαν 50μ μεταξύ τους. Την καθοδήγηση ως προς τη γωνία πλεύσης αναλάμβανε ένα κατάλληλα προσανατολισμένο ταχύμετρο απ τη στεριά το οποίο στηνόταν κάθε φορά στο άκρο κάθε μιας γραμμής πλεύσης. Η αποτύπωση των διαδοχικών θέσεων/ της βάρκας και των αντίστοιχων βαθών γινόταν με παρατήρηση από δυο ταχύμετρα ταυτόχρονα και καταγραφή γωνιών (εμπροσθοτομία). Το συγχρονισμό έδινε ο προϊστάμενος με ασύρματο. Την κατάλληλη στιγμή φώναζε "mark", ο χειριστής του βυθομέτρου πάταγε την καταγραφή και οι δυο παρατηρητές στη στεριά διαβάζανε μεγαλόφωνα τη γωνία στους σημειωτές. Μιλάμε για πολύ ζόρικη δουλειά. Με την είσοδο των total stations κι αργότερα των GPS αυτά πήγαν περίπατο. Η καθεαυτό πόντιση ήταν πιο εύκολη από πλευράς ναυτιλίας αλλά ήθελε μεγάλη προσοχή στην παρακολούθηση του πραγματικού βυθού, για προβλήματα που ενδεχόμενα είχαν διαφύγει της αποτύπωσης.
George_topo Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 06:36 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 06:36 πμ Το πολυτεχνείο έκανε τέτοιες εργασίες ποντίσεις καλωδίων, με χρήση GPS (εργαστήριο δορυφορικής γεωδαισίας). Υπάρχουν διάφορες διπλωματικές εργασίες στο ΕΜΠ σχετικά. Σίγουρα χρειάζεται συνδυασμός GPS- Βυθόμετρου
dimamp Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 07:41 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 07:41 πμ Θες να σου στείλω ένα ΠΜ με εργασίες;
JasonK Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 08:00 πμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 08:00 πμ Μπορείς να απευθυνθείς στον ΑΔΜΗΕ. Έχουν εκπονηθεί για λογαριασμό τους πλήθος τέτοιων μελετών για υποβρύχια καλώδια ηλεκτρικής ενέργειας. Παλιότερα είχαν αναρτήσει κάποιες και στο website τους στις Διακηρύξεις.
giannis0petridis Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 12:00 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 12:00 μμ Επειδή είμαι νέος χρήστης του forum και έχω θέμα με τα copy paste link στον επεξεργαστή κειμένου εδώ στέλνω με συνημμένο Word την απάντηση μου.. reply.docx
JasonK Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 12:41 μμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 12:41 μμ Δες εδώ: http://www.admie.gr/diakiryxeis/diakiryxi/article/1176/ Εσένα σε ενδιαφέρει το 9.2.4 Συνεννοήσου μαζί τους να στο δώσουν.
agior Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 04:49 μμ Δημοσιεύτηκε March 13, 2014 at 04:49 μμ Αν καλέσεις ΑΔΜΗΕ για υψηλή τάση ζήτησε τον Τομέα ιδιοκτησίας και Δουλειών στην οδό Αγ Άννης στο Ρούφ. Όσον αφορά προδιαγραφές χάραξης στα δίκτυα μέσης-χαμηλής τάσης και τις προδιαγραφές τους, τηλεφώνησε στον ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ στα κεντρικά στην οδό Αριστείδου στην Αθήνα και ζήτησε τον υπεύθυνο δικτύων.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα