blue Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Καλησπέρα συνάδελφοι. Προσπαθώ να λύσω ένα στατικό σύστημα πολυκατοικία με πιλοτή και 3 ορόφους (+2 προβλεπόμενους ορόφους) και αντιμετωπίζω συνεχώς το ίδιο πρόβλημα σε κάθε επίλυση. Πιο συγκεκριμένα πρόβλημα διάτμησης και στις δύο κοντές δοκούς του τοιχείου ανελκυστήρα που ενώνουν το Π με δύο κολώνες απέναντι καθώς και πρόβλημα διάτμησης και στα 3 τοιχεία του ανελκυστήρα. Προσπαθώ να μην επέμβω στο αρχιτεκτονικό μετατρέποντας δοκούς και μέλη τοιχείου απο 20εκ σε 25εκ. Έχετε καμιά ιδέα;
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 20 εκ τοιχείο ανελκυστήρα εγώ πάντως δεν θα έκανα....
blue Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Και εγώ αυτό σκεφτόμουν σαν μια τελευταία όμως λύση. Τοιχεία και δοκούς όλα 25εκ.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Το πρόβλημα δεν έχει μαθηματική λύση γιατί μειώνοντας το ύψος μειώνεις μεν τα εντατικά μεγέθη μειώνεις όμως και την αντοχή. Αυξάνοντας το ύψος αυξάνεις την αντοχή αλλά και τα εντατικά μεγέθη. ίσως μπορείς να βελτιώσεις λίγο την κατάσταση με αύξηση όχι του ύψους αλλά του πλάτους της διατομής. άλλη λύση είναι να μην κάνεις το τοίχωμα του ανελκυστήρα και να μεγαλώσει έτσι το μήκος της δοκού.
blue Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Δηλαδή Χάρη, η καλύτερη περίπτωση θα είναι δοκοί 25χ40 και τοίχωμα ανελκυστήρα 25εκ λόγω ύψους και προβλημάτων διάτμησης στα μέλη του
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Το πάχος των 25cm θεωρώ ότι είναι το ελάχιστο. Αλλάζοντας το ύψος δεν πετυχαίνεις πολλά (αν κάνεις επανεπίλυση κάθε φορά) και τον λόγο τον περιέγραψα παραπάνω. Αν βάλεις δοκό 40/50 ίσως να έχεις μια μικρή βελτίωση στη διάτμηση. Μπορείς να αυξήσεις το μήκος της δοκού μειώνοντας το μήκος του τοιχώματος; Αν τελικά τίποτα δεν μπορείς να κάνεις τότε θα έκανα δύο επιλύσεις στο κτήριο, μία όπως είναι η δοκός και μία θεωρώντας ότι έχω αρθρώσεις στα άκρα της και θα έβαζα τους μέγιστους οπλισμούς παντού. Για να υλοποιήσω την άρθρωση το λιγότερο που θα έκανα θα ήταν να φτιάξω έναν ισχυρό μεταλλικό κλωβό από διαμήκεις ράβδους άνω-κάτω-στις πλευρές και πυκνούς συνδετήρες και ακόμα καλύτερα με δισδιαγώνια σίδερα για την μεταφορά της αξονικής και τέμνουσας.
blue Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2008 Δυστυχώς δεν μπορώ να αυξήσω τα μήκη των δοκών διότι δεν μπορώ να μειώσω τα μήκη των παράλληλων μελών του τοιχώματος του ανελκυστήρα. Θα δοκιμάσω την λύση με τις αρθρώσεις αφού έτσι κι αλλιώς οι μικρές αυτές δοκοί έτσι οπλίζονται με πάνω και κάτω τον ίδιο οπλισμό και θα αυξήσω και το πάχος του τοιχώματος του ανελκυστήρα απο 20εκ. σε 25εκ. Κι ας πεί ότι θέλει ο αρχιτέκτονας!
ppetros Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2008 Θα δοκιμάσω την λύση με τις αρθρώσεις αφού έτσι κι αλλιώς οι μικρές αυτές δοκοί έτσι οπλίζονται με πάνω και κάτω τον ίδιο οπλισμό και θα αυξήσω και το πάχος του τοιχώματος του ανελκυστήρα απο 20εκ. σε 25εκ. Η καλύτερη λύση. Δεν συμφωνώ να οπλίσεις με τα μέγιστα 2 επιλύσεων. Το λύνεις με αρθρώσεις και το οπλίζεις έτσι. Στην πράξη σε δυνατή σεισμική καταπόνηση, η δοκός αυτή θα ρηγματωθεί και δεν θα δουλεύει μεταφέροντας ροπές ότι δηλ. έχεις υπολογίσει.
acnt Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24 , 2008 Ναι, ε;;; Κι εγώ το έχω σκεφτεί πολλές φορές αυτό, αλλά η ιδέα της ρηγμάτωσης δεν μου έρχεται καλά. Προτιμώ να δοκιμάσω διαστάσεις κι ας μπει και δισδιαγώνιος οπλισμός...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα