BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Γιά άλλη μιά φορά βλέπουμε ότι ο σχεδιασμός κάθε έργου , γίνεται με μόνο σκοπό την κονόμα των ημετέρων και τις μίζες . Ηταν προφανές ότι στην Θεσσαλονίκη δεν έπρεπε να γίνει μετρό . Δεν μπορείς σε μιά πόλη με τόσα βεβαιωμένα αρχαία να έχεις τέτοιες λύσεις γιά μία γραμμή που τελικά δεν προσφέρει και τίποτα. Αλλωστε είχαμε εμπειρία και στην Αθήνα από το τι τράβηξε η διαδρομή Σύνταγμα - Κεραμεικός και Ακρόπολη - Μεταξουργείο . Η Θεσσαλονίκη χρειαζόταν επίγειο η υπέργειο μέσο σταθερής τροχιάς και θαλάσσια συγκοινωνία . Το είχαν πεί και παλιότερα . Μία γραμμή στην θάλασσα και μία γραμμή στο πάνω μέρος της πόλης με εγκάρσιες συνδέσεις των σταθμών με λεωφορεία . Ασε που με τόσα λεφτά θα μπορούσαν να γίνουν και απαλλοτριώσεις μέσα στην πόλη . 4
abouts Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Νομίζω ότι άν αφήναν την μετρό να τρέξει το έργο χωρίς να μπλέκουν οι αρχαιολογίες και οι δήμοι και τρίτοι το έργο θα πήγαινε μια χαρά... 1 1
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Δεν μπορείς να διαλύσεις την κληρονομιά σου . Την αφήνεις προστατευμένη γιά καλύτερες εποχές .
project.breeze Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Πώς θα αφήσουν μια ιδιωτική εταιρία να τρέξει το έργο χωρίς να εμπλακεί η αρχαιολογία;Με τα αρχαιολογικά ευρήματα τί θα γινόταν;
kan62 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Το που και το πως συζητούνται ως ιδέες τα έργα στη χώρα μας (όχι μόνο τα μεγάλα), πριν ακόμη ακουστεί ότι μπορεί να γίνουν, το γνωρίζουμε όλοι μας ... Το που και το πως σχεδιάζονται ως μελέτες, επίσης γνωστό ... ειδικά μεταξύ μας ... Το τι γίνεται μετά τη σύμβαση με τον ανάδοχο ... πασίγνωστο ... ακόμη και εκτός χώρας. Το ότι δε χρειαζόταν ποτέ υπό αλλά επί-γειο μέσο η συγκεκριμένη πόλη, το γνώριζαν όλοι τουλάχιστον οι τεχνικοί και πολλοί μη τεχνικοί της χώρας. Δεν αποφάσισαν αυτοί ... Από εκεί όμως μέχρι να φτάσουμε να λέμε σε μιά κοινοπραξία, στο όνομα μιάς κρίσης, ξήλωσέ τα όλα και προχώρα ... υπάρχει τεράστια απόσταση. Δε μιλάμε για κληρονομιά της κοινοπραξίας, των επιχειρήσεων, των αρχαιολόγων ή ακόμη και της πόλης, αλλά για παγκόσμια κληρονομιά ... Οι αρχαιολόγοι και οι επιχειρήσεις να καταπιούν τα μαξιμαλιστικά σχέδιά τους και να αφήσουν τεχνικούς να προτείνουν νέες λύσεις υπό το πρίσμα κρίσης και με τα υπάρχοντα δεδομένα. Τόσο νέες ώστε η έκπτωση αναδόχου ή η αλλαγή μελετών να μην αποτελεί εκβιασμό ... 3
superbara Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Το επίγειο μέσο δεν λύνει κανένα πρόβλημα (βλ. Αθήνα). Για το υπέργειο, δεν θα γινόταν ποτέ. Φαντάζεστε πόσες προσφυγές από κατοίκους ότι τους κρύβει την θέα και διάφορα άλλα περί προστασίας (εδώ βάλε ότι θες) που αναφέρει το σύνταγμα. 1
abouts Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Mα η Μετρο δεν είναι μια... ιδιωτική εταιρεία...είναι ΝΠΙΔ με μοναδικό μέτοχο το Δημόσιο και μάλιστα έχει τη μορφή Α.Ε που σημαίνει ότι ελέγχεται λογιστικά τουλάχιστον.. όχι σαν κάτι δήμους και άλλες περιπτώσεις...ανεξάλεκτων διαγωνισμών και δισκίνητων φορέων..
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Με τα λίγα που γνωρίζω θεωρώ οτι το πρόβλημα δεν είναι η Αρχαιολογική Υπηρεσία, οι Εργολάβοι, η ΓΓΔΕ, το ΥΠΟΜΕΔΙ αλλα το γεγονός οτι δεν έχουν γνώμονα εργασίας και συνεργασίας μεταξύ τους. Αντίθετα μάλιστα κινούνται σαν τα κοριτσάκια ή τα αγοράκια στην εφηβεία.
KF Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 (edited) Οταν παιζονται εκατομμυρια οι εφηβοι δεν εχουν λογο. Edited Μάρτιος 15 , 2014 by KF
imhotep Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2014 (edited) http://www.michanikos.gr/topic/38552-%CE%91%CF%80%CE%BF%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%9C%CE%B5%CF%84%CF%81%CF%8C-%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD/page-2?do=findComment&comment=678860 +1 BAS (παρά τις παλιότερες προβλέψεις σου βλέπεις ότι συμφωνούμε σε πολλά τελευταία.. ) να συμπληρώσω ότι οι υφιστάμενες λεωφορειακές γραμμές είναι από τις αρτιότερες πανευρωπαϊκά με ακριβή πρόβλεψη χρόνου στις περισσότερες στάσεις (ακόμα και τώρα με τα έργα). το επίγειο σταθερής τροχιάς σε μεγάλες λεωφόρους (μόνο) θα βοηθούσε με προφανέστατα μηδαμινό συγκριτικά κόστος προσωπικά, όποτε είμαι στη Θεσσαλονίκη ξεχνάω το ΙΧ ή το νοίκιασμα μοτο με εξαίρεση κάποιες απομακρυσμένες διαδρομές -σχεδόν εκδρομικές- μικρής επιβατικής κίνησης πράγματι τέτοια έργα άνευ ουσιαστικού λόγου σε μεγάλα αστικά κέντρα δεν βοηθούν την "ανάπτυξη" ή τη βελτίωση των συνθηκών ζωής (σιγά μη χωθούν στα υπόγεια οι Θεσσαλονικείς και κυρίως οι Σαλονικιές) είναι σαν τις επενδύσεις και επανεπενδύσεις βιτρίνας στην ομόνοια τα κονδύλια αυτά θα μπορούσαν να κατευθυνθούν σε μικρότερες πόλεις ή την επαρχία γενικότερα (εκτός Καρύστου που δεν έχει ανάγκη -χωρίς παρεξήγηση george, σε πειράζω) με πολύ καλύτερη απόδοση όσο για το έργο που θα παιχτεί τώρα θα συμφωνήσω ότι θα πάει σελίδα και μύριο όπως λέει ο kan62 αλήθεια το ΤΕΕ ΤΚΜ τι έχει πει για το έργο (και το εξώδικο τώρα) [ρωτάω δεν ξέρω] Edited Μάρτιος 15 , 2014 by imhotep 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα