BAS Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 08:34 πμ Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 08:34 πμ Γιά άλλη μιά φορά βλέπουμε ότι ο σχεδιασμός κάθε έργου , γίνεται με μόνο σκοπό την κονόμα των ημετέρων και τις μίζες . Ηταν προφανές ότι στην Θεσσαλονίκη δεν έπρεπε να γίνει μετρό . Δεν μπορείς σε μιά πόλη με τόσα βεβαιωμένα αρχαία να έχεις τέτοιες λύσεις γιά μία γραμμή που τελικά δεν προσφέρει και τίποτα. Αλλωστε είχαμε εμπειρία και στην Αθήνα από το τι τράβηξε η διαδρομή Σύνταγμα - Κεραμεικός και Ακρόπολη - Μεταξουργείο . Η Θεσσαλονίκη χρειαζόταν επίγειο η υπέργειο μέσο σταθερής τροχιάς και θαλάσσια συγκοινωνία . Το είχαν πεί και παλιότερα . Μία γραμμή στην θάλασσα και μία γραμμή στο πάνω μέρος της πόλης με εγκάρσιες συνδέσεις των σταθμών με λεωφορεία . Ασε που με τόσα λεφτά θα μπορούσαν να γίνουν και απαλλοτριώσεις μέσα στην πόλη . 4
abouts Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 08:45 πμ Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 08:45 πμ Νομίζω ότι άν αφήναν την μετρό να τρέξει το έργο χωρίς να μπλέκουν οι αρχαιολογίες και οι δήμοι και τρίτοι το έργο θα πήγαινε μια χαρά... 1 1
BAS Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 09:03 πμ Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 09:03 πμ Δεν μπορείς να διαλύσεις την κληρονομιά σου . Την αφήνεις προστατευμένη γιά καλύτερες εποχές .
project.breeze Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 09:04 πμ Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 09:04 πμ Πώς θα αφήσουν μια ιδιωτική εταιρία να τρέξει το έργο χωρίς να εμπλακεί η αρχαιολογία;Με τα αρχαιολογικά ευρήματα τί θα γινόταν;
kan62 Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 09:20 πμ Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 09:20 πμ Το που και το πως συζητούνται ως ιδέες τα έργα στη χώρα μας (όχι μόνο τα μεγάλα), πριν ακόμη ακουστεί ότι μπορεί να γίνουν, το γνωρίζουμε όλοι μας ... Το που και το πως σχεδιάζονται ως μελέτες, επίσης γνωστό ... ειδικά μεταξύ μας ... Το τι γίνεται μετά τη σύμβαση με τον ανάδοχο ... πασίγνωστο ... ακόμη και εκτός χώρας. Το ότι δε χρειαζόταν ποτέ υπό αλλά επί-γειο μέσο η συγκεκριμένη πόλη, το γνώριζαν όλοι τουλάχιστον οι τεχνικοί και πολλοί μη τεχνικοί της χώρας. Δεν αποφάσισαν αυτοί ... Από εκεί όμως μέχρι να φτάσουμε να λέμε σε μιά κοινοπραξία, στο όνομα μιάς κρίσης, ξήλωσέ τα όλα και προχώρα ... υπάρχει τεράστια απόσταση. Δε μιλάμε για κληρονομιά της κοινοπραξίας, των επιχειρήσεων, των αρχαιολόγων ή ακόμη και της πόλης, αλλά για παγκόσμια κληρονομιά ... Οι αρχαιολόγοι και οι επιχειρήσεις να καταπιούν τα μαξιμαλιστικά σχέδιά τους και να αφήσουν τεχνικούς να προτείνουν νέες λύσεις υπό το πρίσμα κρίσης και με τα υπάρχοντα δεδομένα. Τόσο νέες ώστε η έκπτωση αναδόχου ή η αλλαγή μελετών να μην αποτελεί εκβιασμό ... 3
superbara Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 11:43 πμ Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 11:43 πμ Το επίγειο μέσο δεν λύνει κανένα πρόβλημα (βλ. Αθήνα). Για το υπέργειο, δεν θα γινόταν ποτέ. Φαντάζεστε πόσες προσφυγές από κατοίκους ότι τους κρύβει την θέα και διάφορα άλλα περί προστασίας (εδώ βάλε ότι θες) που αναφέρει το σύνταγμα. 1
abouts Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 04:57 μμ Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 04:57 μμ Mα η Μετρο δεν είναι μια... ιδιωτική εταιρεία...είναι ΝΠΙΔ με μοναδικό μέτοχο το Δημόσιο και μάλιστα έχει τη μορφή Α.Ε που σημαίνει ότι ελέγχεται λογιστικά τουλάχιστον.. όχι σαν κάτι δήμους και άλλες περιπτώσεις...ανεξάλεκτων διαγωνισμών και δισκίνητων φορέων..
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 05:07 μμ Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 05:07 μμ Με τα λίγα που γνωρίζω θεωρώ οτι το πρόβλημα δεν είναι η Αρχαιολογική Υπηρεσία, οι Εργολάβοι, η ΓΓΔΕ, το ΥΠΟΜΕΔΙ αλλα το γεγονός οτι δεν έχουν γνώμονα εργασίας και συνεργασίας μεταξύ τους. Αντίθετα μάλιστα κινούνται σαν τα κοριτσάκια ή τα αγοράκια στην εφηβεία.
KF Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 05:14 μμ Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 05:14 μμ (edited) Οταν παιζονται εκατομμυρια οι εφηβοι δεν εχουν λογο. Edited March 15, 2014 at 05:14 μμ by KF
imhotep Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 05:38 μμ Δημοσιεύτηκε March 15, 2014 at 05:38 μμ (edited) http://www.michanikos.gr/topic/38552-%CE%91%CF%80%CE%BF%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%9C%CE%B5%CF%84%CF%81%CF%8C-%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD/page-2?do=findComment&comment=678860 +1 BAS (παρά τις παλιότερες προβλέψεις σου βλέπεις ότι συμφωνούμε σε πολλά τελευταία.. ) να συμπληρώσω ότι οι υφιστάμενες λεωφορειακές γραμμές είναι από τις αρτιότερες πανευρωπαϊκά με ακριβή πρόβλεψη χρόνου στις περισσότερες στάσεις (ακόμα και τώρα με τα έργα). το επίγειο σταθερής τροχιάς σε μεγάλες λεωφόρους (μόνο) θα βοηθούσε με προφανέστατα μηδαμινό συγκριτικά κόστος προσωπικά, όποτε είμαι στη Θεσσαλονίκη ξεχνάω το ΙΧ ή το νοίκιασμα μοτο με εξαίρεση κάποιες απομακρυσμένες διαδρομές -σχεδόν εκδρομικές- μικρής επιβατικής κίνησης πράγματι τέτοια έργα άνευ ουσιαστικού λόγου σε μεγάλα αστικά κέντρα δεν βοηθούν την "ανάπτυξη" ή τη βελτίωση των συνθηκών ζωής (σιγά μη χωθούν στα υπόγεια οι Θεσσαλονικείς και κυρίως οι Σαλονικιές) είναι σαν τις επενδύσεις και επανεπενδύσεις βιτρίνας στην ομόνοια τα κονδύλια αυτά θα μπορούσαν να κατευθυνθούν σε μικρότερες πόλεις ή την επαρχία γενικότερα (εκτός Καρύστου που δεν έχει ανάγκη -χωρίς παρεξήγηση george, σε πειράζω) με πολύ καλύτερη απόδοση όσο για το έργο που θα παιχτεί τώρα θα συμφωνήσω ότι θα πάει σελίδα και μύριο όπως λέει ο kan62 αλήθεια το ΤΕΕ ΤΚΜ τι έχει πει για το έργο (και το εξώδικο τώρα) [ρωτάω δεν ξέρω] Edited March 15, 2014 at 05:44 μμ by imhotep 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα