Fritz Todt Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Καλημέρα συνάδελφοι, ίσως φανεί σε κάποιους αφελές το θέμα που θίγω ή πολυτέλεια για τους καιρούς μας θα ήθελα όμως να ρωτήσω τη γνώμη κυρίως όσων συναδέλφων έχουν εργοταξιακή εμπειρία (αναφέρομαι σε μεγάλα έργα υποδομής, με καθημερινή παρουσία στο εργοτάξιο) σχετικά με τον τρόπο ζωής τους κατά την διάρκεια του έργου πχ ως μηχανικός γραφείου έχω ένα σχετικά συγκεκριμένο ωράριο δεν δουλεύω πάντα Σάββατο και ποτέ Κυριακές έχω χρόνο και δύναμη (όρεξη) για γυμναστήριο διάβασμα βιβλίων και χόμπι σκέφτομαι λοιπόν πως αν δουλεύει κάποιος σε εργοτάξιο (δούλεψα για λίγο καιρό τα πρώτα χρόνια της καριέρας μου) δουλεύεις πάνω από 10 ώρες την ημέρα, 6 φορές την εβδομάδα (μερικές φορές κατέβαινα και Κυριακές) δεν έχεις όρεξη για τίποτα μετά με λίγα λόγια, δεν υπάρχει ποιότητα ζωής, μόνο εργασία και χαρά συμφωνείτε? μήπως είμαι υπερβολικός, στηριζόμενος στην παλιά μου προϋπηρεσία ή τα πράγματα πλέον είναι χειρότερα? (μικρότερες απολαβές)
HQ7 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Δεν υπάρχουν πλέον εργοτάξια στην Ελλάδα...
Greenick Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 (edited) Μια χαρά τα λες,και εγώ όταν δούλευα εργοτάξια ήταν δυστυχώς όλη μου η μέρα,η εβδομάδα και η ζωή.Δεν έμενε χρόνος για τίποτα,μόνο να ξεκουραστώ προλάβαινα.Σε συζητήσεις με μεγαλύτερους και εμπειρότερους Μηχανικούς που είχαν φάει και αυτοί τα νειάτα τους στα εργοτάξια Δημοσίων έργων,είχαμε καταλήξει στο ασφαλές συμπέρασμα οτι αυτή η δουλειά σε έκανε αντικοινωνικό.Εγώ το ένιωσα στο πετσί μου αυτό για κάποια χρόνια,ακριβώς όπως τα περιγράφεις και εσύ... Edited Μάρτιος 18 , 2014 by Greenick 1
GEORGE MICHEAL Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 (edited) εγώ θα διαφωνήσω Στο ξεκίνημα μου και εγώ δούλευα σε εργοτάξιο που αφορούσε την κατασκευή ενός οικισμού παραθεριστικής κατοικίας και μετά πάλι σε άλλη εταιρεία που είχε έναν άλλο οικισμό παραθεριστικής κατοικίας και η ίδια εταιρία κατασκεύασε και ένα τμήμα του επαρχιακού δρόμου προς την Κάρυστο Δούλευα 10 ώρες περίπου καθώς και Σαββάτο Τελικά νόμιζα ότι αυτό ήταν ότι χειρότερο Τελικά όταν έκανα το δικό μου γραφείο οι ώρες εργασίας έφτασαν τις 15 - 18 ώρες και Σαββάτο και Κυριακές 15 χρόνια τώρα όπου πλέον , δεν πέφτω κάτω από 12 ώρες ποτέ Και φυσικά ενώ τότε είχα μόνο την εταιρία πάνω από το κεφάλι μου να με αγχώνει τώρα έχω μια στρατιά να με παίρνει τηλέφωνο και να με πιέζει για την ολοκλήρωση των εργασιών Φυσικά τα χρήματα , ειδικά σήμερα θέλει κυνήγι για να τα πάρεις σε αντίθεση με το μηνιάτικο στην εταιρεία Το μόνο καλό είναι ότι θεωρητικά ελέγχω εγώ τους ρυθμούς (πότε θα βγω για μετρήσεις αν θα πάω σε βουνό ή Θάλασσα ,αν θα μείνω στο γραφείο ) θεωρητικά γιατί πρακτικά δεν γίνεται πάντα πχ κάθε τετάρτη πάω γήπεδο για προπόνηση το βράδυ , ο κόσμος να έρθει πάνω κάτω αλλά καλύπτω τις ώρες το βράδυ που κοιμάμαι μετά τις 5 το βράδυ Edited Μάρτιος 18 , 2014 by GEORGE MICHEAL 2
HQ7 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 To εργοτάξιο είναι (ήταν) τρόπος ζωής..(συγκρίσεις δεν χωράνε) Ολες οι αισθήσεις στο κόκκινο και έτοιμος για όλα. Το γραφείο είναι και ένα είδος θερμοκηπίου (ειδικά στα πάλαι ποτέ μεγάλα γραφεία μελετών). 1
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Βρε Γιώργο ο άνθρωπος το είπε για κακό και εσύ τον πήγες στο χειρότερο... Αλλά έτσι είναι όπως τα λές. Στο ελεύθερο μπορεί απ'εξω να νομίζει κανείς ότι είσαι αφεντικό του εαυτού σου (ισχύει) και κάνεις ότι θέλεις (πάλι ισχύει, αλλά δεν θα έχεις και δραχμή στην τσέπη). Θέλει τρέξιμο πολύ... Στα του εργοταξίου...Είναι σπάνιο να πέφτεις στις 8 ώρες την ημέρα και να μην έχεις μέσα και Σάββατα...Πολύ σπάνιο...Από εκεί και πέρα τι όρεξη έχεις μετά, ο καθένας ανάλογα τις αντοχές του. Δεν είναι σε καμιά περίπτωση πάω γραφείο κυριλάτος στις 9, στις 5 σχολάω, κάνω μπανάκι και βγαίνω για καφέ...Αλλοι ρυθμοί. Εχε υπόψιν ότι πάντα ακολουθείς το εργοτάξιο. Αυτό μεταφράζεται σε μεγάλες τουλάχιστον εταιρείες ότι μπορεί ένα διάστημα να είσαι Αθήνα σε ένα έργο πχ, μετά το πέρας να είσαι Μυτιλήνη σε κάποιο άλλο κτλ..Παίζει και αυτό ρόλο στον τρόπο και οργάνωση της ζωής... Προσωπικά θα επέλεγα και πάλι εργοτάξιο και όχι κάποιο πχ γραφείο μελετών. Και γιατί δεν το έχω με τις μελέτες και λεφτά στο εργοτάξιο ήταν πάντα καλύτερα και το προτιμώ σαν εργασία... 2
pitsirik0s Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Συμπέρασμα από όλα τα παραπάνω: Οι απόψεις διίστανται ανάλογα με το τι ζηταει κανεις από τη δουλειά του! Αν σου αρεσει το έξω, αισθάνεσαι περιορισμένος στο γραφείο. Αν είσαι του γραφείου σου φαίνεται ταλαιπωρία το εργοτάξιο. Εμένα θα μ άρεσε ένας συνδυασμός
maestro Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2014 Εχω δουλέψει σε εργοτάξιο, σε γραφείο & σε βιομηχανία. Το εργοτάξιο μπορεί να έχει σωματική κόπωση και έκτακτες καταστάσεις αλλά στην γενικότητα του έχει και πολλές ώρες όπου μπορείς να χαλαρώσεις...Η σημαντική διαφορά με το γραφείο είναι ότι στο εργοτάξιο κυρίως την πρωτογενή εργασία την κάνουν άλλοι (εργάτες) ενώ στο γραφείο την κάνεις εσύ. Επιπλέον στο εργοτάξιο έχεις την δυνατότητα να "ξεκλέβεις" κάποιες ώρες για κενά...
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2014 (edited) Προσωπικά με κουράζει πολύ να έχω αφεντικό πάνω από το κεφάλι μου. Σαν ΕΕ βγάζω λιγότερα αλλά είμαι πιο ικανοποιημένος από τη δουλειά και δε με πειράζει αν δουλέψω και αργίες. Στο εργοτάξιο ένα μείον ήταν ότι για 8-10 ώρες συναναστρέφεσαι με 2-3 μηχανικούς και καμιά δεκαριά Αλβανούς εργάτες. Αν είσαι μόνος (χωρίς φίλη) στο εργοτάξιο θα έχεις πρόβλημα (εκτός κι αν γουστάρεις Αλβανέζες). Σαν ΕΕ γνωρίζεις πολύ κόσμο, πράγμα θετικό. Γενικά πιστεύω ότι το να εργάζεσαι πολλές ώρες δεν είναι βιώσιμο (κάποτε θα κάνεις οικογένεια και θα έχεις υποχρεώσεις) και άσε τα παλλικαράκια να λένε "εγώ δούλευα (παρελθοντικός χρόνος! ενν. όταν ήμουν 26) 12 ώρες και μετά πήγαινα γυμναστήριο και μετά περνούσα και μια νύχτα πάθους με τη φίλη μου" Άλλο αρνητικό του εργοταξίου, ότι εργάτες που έχουν καλές σχέσεις με το αφεντικό τη βλέπουν "παλιοί" και αφεντικάρες. Edited Μάρτιος 27 , 2014 by Julius Caesar
Athan Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2014 Δύσκολο ή όχι, είναι καλό να υπάρχει πείρα εργοταξίου σε έναν "ολοκληρωμένο" μηχανικό... Και εγώ πάντως μετά από τέτοιες "καταπονήσεις" κατέληξα ΕΕ και δεν το αλλάζω! 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα