kan62 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2014 (edited) Και αυτό σχεδιασμό θέλει ... εμείς είμαστε του δόγματος "όπου νάναι, ότι νάναι, όπως νάναι" ... τι να τον κάνουμε το σχεδιασμό ; Εμείς γουστάρουμε τα καουμποϊλίκια ... σιγά μην κάνουμε μεταρρυθμίσεις ... υγ. δουλευόμαστε με φόντο το πρωτ. πλεόνασμα προεκλογικής περιόδου ... όπως κάποτε την Κυριακή με φόντο το Ζάππειο ... cheers ... το πουλάκι ... οι υποψήφιοι βλαχοδήμαρχοι όλης της χώρας είναι ήδη στους δρόμους ... η αποκεντρωμένη διαφθορά έρχεται ... Edited Μάρτιος 19 , 2014 by kan62
paktomenos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2014 Ε ρε κόλλημα και αυτό το ΣΤΕ, να επιμένει στην ύπαρξη ΓΠΣ και χωροταξικών τουρισμού κλπ. Αφού είπαμε, είμαστε φιλελεύθερο και κυρίαρχο κράτος και δεν γουστάρουμε περιορισμούς και εκ των προτέρων σχεδιασμούς. Το συγκεκριμένο πάντως φαίνεται κλασσική περίπτωση ερασιτεχνικής κολλεγιάς τοπικών παραγόντων και "εξωτικών" επενδυτών, αν επρόκειτο για κάποιο αξιοσέβαστο εγχώριο επιχειρηματικό σχήμα με τις κατάλληλες διασυνδέσεις, μια χαρά θα λυνόταν το ζήτημα με κάποια τροπολογία, ΚΥΑ κλπ νόμιμους τρόπους.
Arche Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2014 καμιά φορά δείχνει οτι μόνο ένα δυνατό κεφάλι μπορεί να ρυθμίσει την κατάσταση
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2014 Το ΣτΕ έχει μπλοκάρει και το τρένο στην Αθήνα γιατί δικαίωσε αυτούς που έχτισαν το 1968 και μετά στα Σεπόλια και είναι ιδιώτες , έναντι του τρένου που είναι εκεί από το 1868 και είναι δημόσιο . 20 χρόνια ήδη και η γραμμή Πειραιάς - Αγιοι Ανάργυροι δεν έχει τελειώσει και ξαναπληρώνουμε τα ρεύματα . Α και με ποιά γνώση το ΣτΕ έβγαλε άχρηστη την εγκεκριμένη ΜΠΕ ?
kiakos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2014 Αν δεν καταργηθεί το ΣΤΕ ανάπτυξη σε αυτή τη χώρα και επενδύσεις δεν πρόκειται να δούμε. Τώρα το αν τη θέλουμε την ανάπτυξη ή τι ανάπτυξη θέλουμε, άλλη ιστορία. Πάντως το ΣΤΕ δεν θέλει και δεν ήθελε ποτέ καμία απολύτως.
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2014 Εγώ απλά θα ζητούσα οι αποφάσεις του ΣτΕ γιά σημαντικά θέματα όπως οι επενδύσεις η το τρένο κλπ να λαμβάνονται με ομοφωνία . Δεν μπορεί η χώρα , οι επιχειρηματίες να κρέμονται από τυχαίες πλειοψηφίες , όπου άτομα τυπικά ίδιων προσόντων , έχουν εντελώς αντίθετη άποψη γιά το ίδιο θέμα . Αυτό είναι εκτροπή και πρέπει να τσακιστεί . 1
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2014 Τα περί χούντας κλπ δεν αρμόζουν στο φόρουμ μας. Όλα τα off-topic μηνύματα διαγράφηκαν. Ζητώ συγνώμη αν πήρε η μπάλα και κάποια μηνύματα που περιείχαν απόψεις "εντός θέματος" αλλά.... 2
ted78 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2014 Για όποιον έχει όρεξη να διαβάσει, η απόφαση του ΣΤΕ. http://nomosphysis.org.gr/articles.php?artid=4607&lang=1&catpid=98
dsworks Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2014 Συνάδελφοι, αφήστε το «δεξιά-αριστερά» στην άκρη και χαλαρώστε λίγο γιατί πέρα από γκρίνια έχουν γραφτεί και μπαρούφες παραπάνω. Το ΣτΕ δεν παράγει ούτε πολιτική ούτε ανάπτυξη, είναι ένα δικαστήριο στο οποίο προσφεύγει ο καθένας και το οποίο δικαστήριο βγάζει αποφάσεις βάσει νόμων. Άρα, αν κάτι δεν σας/μας αρέσει είτε σε βάθος χρόνου θα αποδειχθεί σωστό είτε λάθος, είναι πρόβλημα/θέμα του νόμου, άρα του νομοθέτη. Δεν έχω εικόνα για την περιοχή ούτε για το project ούτε για την ιστορία του, για αυτό ζήτησα κάτι post πιο πάνω αν κάποιος ξέρει κάτι επιπλέον να το πει. Το δημοσίευμα δεν μιλάει για προβληματική ΜΠΕ (παρόλο που με το χέρι στην καρδιά σας λέω ότι μπορεί(μπορώ) να φτιαχτεί(φτιάξω) ΜΠΕ που να δικαιολογεί τα πάντα, τι να κάνουμε, έτσι είναι, όπως το ίδιο μπορεί να φτιάξει ένας στατιστικολόγος-λαμόγιο μια στοχευμένη ανάλυση ή ένας οικονομολόγος-λαμόγιο ένα business-plan για να δικαιολογήσει ότι σκατά θέλει, αλλά αυτό δεν με κάνει επιστήμονα-μηχανικό, με κάνει λαμόγιο). Το δημοσίευμα μιλάει για απουσία σχεδιασμού, σε επίπεδο ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ή ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ. Και επειδή κάποιες ειδικότητες που ειδικεύονται βασικά στην κατασκευή έχουν γραμμένες κάτι τέτοιες έννοιες, να πω ότι μακάρι αυτές οι 950 κλίνες να πιάσουν σε βάθος χρόνου, να γεννήσουν άλλες 1000 στην γύρω περιοχή και ανάλογες θέσεις εργασίας, αλλά αυτές οι 950 κλίνες θέλουν δρόμους για να φτάσει ο τουρίστας εκεί (αλλιώς θα γίνει της Χαλκιδικής). Αυτές οι 950 κλίνες θέλουν ΠΟΛΥ νερό που αφού το νησάκι δεν το έχει θα το πάρει από κάπου αλλού και που αν το πάρει από γεωτρήσεις στην Μηλίνα απέναντι, σε 20 χρόνια θα ψάχνουν masterplan για ανάπτυξη με βάση το μέλι από θυμάρια και μόνο (και θα ψάχνουν τον υδροφόρο ορίζοντα σαν το χαμένο Boeing). Και που αν από τις 950 κλίνες γεμίσουν οι 500, κάποιες 450 κλίνες στην γύρω περιοχή θα κλείσουν. Που αν αυτές οι 950 κλίνες γίνουν 3 τετραόροφα θα φαίνονται με το μάτι από την Μυτιλήνη ακόμα και μετά θα γκρινιάζουμε «κρίμα το τοπίο». Λοιπόν, νόμοι-κανόνες-διαδικασίες-προδιαγραφές υπάρχουν, αν ο εκεί δήμος θέλει να κάνει κάτι σωστό μπορεί να το κάνει (και μπορούσε τόσα χρόνια αφού από το λίγο διάβασμα βλέπω ότι έχει κάτι δεκαετίες ιστορία το project). Εγώ σέβομαι το δικαίωμα του κάθε δήμου να αποφασίζει πως θα οργανώσει και θα αξιοποιήσει τους χώρους του. Σε τελική ανάλυση είναι ψηφισμένη αρχή, άρα εκπροσωπεί όλους του δημότες της περιοχής. Εφόσον οι δημότες θέλουν να γίνει κάτι, να γίνει, αλλά όλο αυτό το πράγμα να γίνει με βάση επιστημονικές αρχές και με πλήρη γνώση των ενδεχόμενων συνεπειών. Είμαι καχύποπτος επειδή συνήθως βλέπω συμφέροντα και μόνο. Είμαι καχύποπτος γιατί τα δημοτικά συμβούλια δεν είναι επιστημονικά επαρκή για να αντιληφθούν γιατί κάτι πρέπει να γίνεται βάσει νόμων-κανόνων-διαδικασιών-προδιαγραφών και ότι δεν μπορούμε να χωροθετούμε οτιδήποτε οπουδήποτε. Και είμαι καχύποπτος με την ιδιωτική πρωτοβουλία (βλ. επενδύσεις) ειδικά στην τουριστική/οικιστική ανάπτυξη γιατί μέχρι τώρα παράγει ΑΗΔΙΕΣ και ΦΟΥΣΚΕΣ.
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2014 (edited) costa navarino . 25 χρόνια γιά να πάρει τις άδειες . Αν δεν είχε την τρέλλα να κάνει κάτι στον τόπο του θα το έκανε ? Από την άλλη από τους Μεσσήνιους φίλους μου μαθαίνω ότι ο τουρισμός ανεβαίνει . Το αεροδρόμιο έχει επαφές με 10-20 προορισμούς . Η ανάπτυξη δεν είναι άδεια έννοια και γιά την χώρα μας , ανάπτυξη είναι ο τουρισμός . Χτες πήγα στην νότια Καρυστία , Εκπληκτικά τοπία . Αδεια , Οι ανεμογεννήτριες μόνο . Οι υποδομές μέτριες έως κακές .Η υπάρχουσα δόμηση άναρχη . Οι χρήσεις γης πουθενά . Πόσο δύσκολο είναι να βρούμε την μέση οδό ? Και επενδύσεις και προστασία του περιβάλλοντος . Αλλά όταν ο αρμόδιος φορέας είναι απών , τι να συζητάμε . Το ότι μπορεί μιά ΜΠΕ να δικαιολογήσει τα πάντα , ισχύει και το ανάποδο . Να μην επιτρέψει να γίνει τίποτα . Αμα είσαι διορισμένος ΔΥ η φρεσκοσυνταξιούχος 50άρης του δημοσίου , δεν θέλεις πολλά . Την ησυχία σου και μιά βαρκούλα . Οσο γιά τους άλλους ? Θα τους ταίσει ο πελαργός . Κάποιους μάλιστα τους ενόχλησε που ζήτησα να ξεκαθαρίσει το σκηνικό και οι αποφάσεις να είναι ομόφωνες στα σημαντικά θέματα και μου κότσαραν και αρνητική . Χωρίς βέβαια να αισθανθούν την ανάγκη να την δικαιολογήσουν με κάποια επιχειρήματα . Edited Μάρτιος 21 , 2014 by BAS
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα