Kane Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2014 Aγαπητέ συνάδελφε, δε διαφωνώ πως υπάρχει το διαγραμμισμένο όριο...αλλά σε ώρα αιχμής (δηλ τη μισή ημέρα) στη τσιμισκή, δεν σε αφήνουν έυκολα να στρίψεις δεξιά, με αποτέλεσμα να μπαίνεις νωρίτερα στη λεωφοριολωρίδα.
Arche Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2014 H κάμερα ούτως ή αλλώς χρειάζεται ... ωσπου να γίνουμε ώριμοι να μην τις χρειαζόμαστε 1
pseirak Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2014 Μια κάμερα σε κάθε σημείο; Η Λ.Στρατού έχει ένα μήκος (εκεί που έχει λεωφορειολωρίδα) 4000μ περίπου. Τι θα πρωτοδείχνει η κάμερα; Ας βάλουν drones όπως η ΑΜΑΖΟΝ!
vk2626 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2014 Λεωφορου Στρατού μετά την ΕΤ3 προς ανατολικά την φρεσκοβαμμένη λεωφορειολωρίδα την περάσανε για ζώνη στάθμευσης.... Κοινώς νομίζω ότι το πρόβλημα είναι τα σταθμευμένα στις λεωφορειλωρίδες κι όχι τόσο αυτά που μπαινοβγαίνουν που γενικά είναι κι ελάχιστα
ziziskat Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2014 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2014 H κάμερα ούτως ή αλλώς χρειάζεται ... ωσπου να γίνουμε ώριμοι να μην τις χρειαζόμαστε Δεν νομίζω ότι θα ωριμάσουμε!!!! Δεν θα ξεχάσω τις δύο πρώτες μέρες απεργίας των δημοτικών αστυνόμων που υπήρχαν αμάξια παρκαρισμένα πάνω σε πεζοδρόμια ακόμα και πάνω σε διαβάσεις αναπήρων και όχι απλά παρκαρισμένα μπροστά. (και εννοώ σε πολύ χειρότερη κατάσταση από ότι πριν) Φαινόταν ότι ο άλλος το έκανε γιατι δεν υπήρχαν συνέπειες. Είμαστε απλά άξιοι της μοίρας μας. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα