nik Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Καλά εντάξει.....Πάμε να πούμε κάτι....και το ξεσκίζουμε πραγματικά. Τι σχέση έχει η 2βάθμια με την 3βάθμια ? Τι σχέση έχει η γενική παιδεία και η βασική μόρφωση που πρέπει να την έχουν όλοι και είναι βασικό στοιχείο μίας ανεπτυγμένης κοινωνίας με το πανεπιστήμιο που σε εξειδικεύει και σου παρέχει πλέον επαγγελματικό προσανατολισμό ? Δηλαδή είναι απλό, αν δεν γίνεις γιατρός είσαι αμόρφωτος ? Όχι φυσικά αλλά αντίθετα αν δεν πας Α' Γυμνασίου...ναι είσαι αμόρφωτος. Για αυτό και το σχολείο είναι υποχρεωτικό. Τι μου λες τώρα να φοιτούν δωρεάν οι άριστοι μαθητές του Δημοτικού ? Το ίδιο είναι το 10χρονο με τον ενήλικα φοιτητή ? Και πως δεν ισχύει το κατά κεφαλήν στα έξοδα ? Είναι δυνατόν ? Δηλαδή ίδιο προυπολογισμό έχει ένα ίδρυμα με 300 φοιτητές και ίδιο με 100 ? Ίδια ποιότητα σπουδών υπάρχει ? Συγγράματα, εγκαταστάσεις, εργατωόρες προσωπικού. Εγώ είπα απλά οι άριστοι δωρεάν, οι υπόλοιποι ένα ποσό με δίδακτρα, ας είναι 2.000 ευρώ το χρόνο, ποσό πολύ λογικό όταν ένα πτυχίο στο εξωτερικό θα σου κοστίσει σύνολο 50.000 ευρώ και λίγα λέω. Και αν θέλετε, να μπορεί αυτός που πληρώνει δίδακτρα αν παίρνει καλούς βαθμούς μετά στο Α' έτος π.χ. να παίρνει υποτροφία για το επόμενο ή κάπως έτσι. Και όποιος διαφωνεί και με θεωρεί φιλελεύθερο ας μου απαντήσει το απλό ερώτημα. Γιατί 900 πολιτικοί μηχανικοί το χρόνο και όχι 9000 ? Με την λογική σας το κράτος πρέπει να παρέχει άποιρους Π.Μ. δωρεάν κάθε χρόνο. Αφού είναι κοινωνικό αγαθό και κεκτημένο το να γίνεσαι Π.Μ....τι να πω πια ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Συγνώμη αν γίνουν όλοι μηχανικοί, γιατροί κτλ με πτυχία σουπα μουπες, ποιος θα κάνει τις υπόλοιπες δουλειές?? Η κοινωνία έχει και μια ισορροπία.... Ολοι χρειάζονται και οι ειδικευμένοι (δεν υπάρχει αμόρφωτος εκτός από αυτούς που ανέφερε ο Νικ) και οι ανειδίκευτοι...Στην τελική και οι αμόρφωτοι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Μα αυτό λέμε. Αυτήν την στιγμή το κράτος λέει ότι θέλει 900 π.μηχανικούς το χρόνο. Βάλε πόσες σχολές υπάρχουν...Το κράτος σου επιδοτεί εκατοντάδες χιλιάδες πτυχιούχους κάθε χρόνο. Ουσιαστικά τους λέει ότι τους χρειάζεται. Αφού υπάρχουν οι θέσεις..κάποιοι θα τις καλύψουν, γιατί να γίνουν αγρότες ή εργάτες ? Το θέμα λοιπόν είναι το κράτος να αποφασίσει μέχρι πόσους θέλει. Οι υπόλοιποι αν θέλουν τόσο πολύ να σπουδάσουν ας πληρώσουν. Μετά όμως μην γκρινιάζουν στο κράτος γιατί μείνανε άνεργοι και ενώ είχανε πληρώσει και ένα σωρό για σπουδές. Τους είχε προειδοποιήσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 (edited) Το κράτος φαίνεται ότι αποφάσισε πως θέλει τον αριθμό αυτό των μηχανικών που όρισε για εισακτέους. Και προειδοποίησε κιόλας ότι για δουλειά θα πρέπει να ψάξουν στο εξωτερικό. Και όλοι έσπευσαν όπως πάντα να τις καλύψουν διότι φαίνεται ότι εξακολουθεί να είναι προτιμότερο από το να γίνουν αγρότες και εργάτες. Πολλοί μπορεί παράλληλα να είναι και αγρότες ή εργάτες και να σπουδάζουν για να χουν και το πτυχίο καβάτζα.. Η ισορροπία καθορίζεται από την προσφορά και τη ζήτηση. Όποια δουλειά δίνει λεφτά αυτή προσελκύει κόσμο. κι όποια δε δίνει δεν προσελκύει. Δηλαδή αν η δουλειά του μηχανικού πάψει να είναι κερδοφόρα, και 9000 να είναι οι εισακτέοι, οι θέσεις θα μείνουν απλά αδειανές. εφόσον βλέπουμε τις θέσεις να γεμίζουν και να φεύγει και κόσμος που δε πέρασε στο εξωτερικό για να σπουδάσει μηχανικός, τότε σημαίνει ότι το αντικείμενο ακόμα είναι ελκυστικό στον κόσμο. πιθανώς απλά και μόνο σαν κοινωνικό αγαθό, ποιός ξέρει? ναι, η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι κι αυτή κοινωνικό αγαθό όπως η δευτεροβάθμια και η πρωτοβάθμια. κι ούτε κι αυτόν που δε πήγε στην α' γυμνασίου θα πρέπει να τον πούμε αμόρφωτο, διότι κι αυτοί που πήγαν εφόσον δε χρειάστηκε να καταβάλουν κάποια προσπάθεια για να φτάσουν εκεί δεν έχουν προσθέσει κάποια μόρφωση στον εαυτό τους. κατ εμέ ο βαθμός μορφώσεως εξαρτάται από την προσπάθεια που χρειάζεται να καταβάλεις. Αυτό με τα κατακεφαλήν έξοδα δεν ισχύει διότι τα ιδρύματα εξακολουθούν να λειτουργούν με τους προϋπολογισμούς που είχαν όταν οι εισακτέοι ήταν λίγοι, μη σου πω και με μικρότερους! Edited Σεπτέμβριος 15 , 2014 by georgiosmadonanakis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 To κράτος είτε 300 είναι οι φοιτητές είτε 9000 πάλι τα ίδια λεφτά θα χαλάσει. Αυτό με τα κατά κεφαλήν έξοδα δεν ισχύει. Ορίστε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 (edited) Ε ναι, αφού οι υποδομές των πανεπιστημίων είναι σταθερές εδώ και δεκαετίες. Οι επιπλέον φοιτητές απλά προστίθενται. Ευτυχώς που δε φοιτούν τελικά όλοι όσοι πέρασαν αλλιώς θα γινόταν το αδιαχώρητο! Εκεί που θα συμφωνούσα να γίνουν περικοπές είναι τα φοιτητικά εισητήρια. Οι σχετικές εκπτώσεις θα πρεπε να γίνονται με πρωτοβουλία των ίδιων των μέσων μεταφοράς, εστιατορίων, θεάτρων κλπ για να αυξήσουν την κατανάλωση κι όχι να είναι εκ των προτέρων επιδοτούμενες από το κράτος. Και τα βιβλία να δίνονται δωρεάν σε μορφή φωτοτυπιών ή σε dvd (κάτι που ούτως ή άλλως γίνεται) και όποιος θέλει καλύτερη ποιότητα χαρτιού να το αγοράζει μόνος του. Κατά τα άλλα δεν υπάρχει κανένα απολύτως κόστος εξαρτημένο από τους αριθμούς των φοιτητών. Edited Σεπτέμβριος 15 , 2014 by georgiosmadonanakis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Σηκώνω τα χέρια ψηλά ! Δηλαδή φτιάχνουμε κάτι με κόστος Χ άρα είτε 1000 είτε 100.000 το ίδιο είναι μετά. Το λειτουργικό κόστος είναι το ίδιο. Επίσης είτε πήγες Α' Γυμνασίου είτε δεν πήγες είναι το ίδιο αφού δεν κατέβαλες κάποια προσπάθεια για να πας ! Οκ, δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 nik για πρώτη φορά στην ιστορία του forum θα συμφωνήσω μαζί σου. Νομίζω πρέπει να το γιορτάσουμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Στο θέμα κόστους μιλάνε οι αριθμοί. Στα ίδια κτίρια που άλλοτε φοιτούσαν 50 φοιτητές και με τα ίδια μέλη ΔΕΠ τώρα φοιτούν 200. Και στο θέμα της α' γυμνασίου μιλάει η ίδια η καθημερινότητα. Πόσοι απόφοιτοι ελληνικών σχολείων (και πανεπιστημίων) αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην έκφραση, τις αριθμητικές πράξεις και αγνοούν βασικές γνώσεις ιστορίας - γεωγραφίας κλπ αλλά και κοινωνικής αγωγής? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
project.breeze Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2014 Το επόμενο στάδιο αυτού που λέτε είναι η ευγονική,καλά το πάτε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα