Earl Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2014 (edited) Την αναφορά την έκανα για να τονίσω το βαθμό δυσκολίας. Όποιος έχει φοιτήσει σε ΑΕΙ καταλαβαίνει... Οι μηχανικοί ξέρουν πολύ καλά τι πάει να πει δυσκολία. Δεν συγκρίνεται η δυσκολία των σχολών, με τη καθημερινή δυσκολία που συναντούμε στο επάγγελμα. Μετά από μερικά χρόνια, τις γκρίνιες για τα μαθήματα τις έχουμε ξεχάσει και θυμόμαστε μόνο τα τραγελαφικά, και τις όμορφες στιγμές (όταν δεν γκρινιάζουμε για το μηχανιλίκι μας). Αυτά μόνο. Μακάρι αυτή τη στιγμή να διάβαζα για να δώσω μπετόν 8 και ουχί τον 4178 που μου έχει πρήξει τα μάτια... ΥΣ1: Πέρυσι στα χέρια μου έπεσαν εργασίες σχολής του ΑΠΘ σε ΕΚΩΣ (Δεν θυμάμαι αν ήταν ΑΤΜ ή ΑΜ). ΥΣ2: Last comment! Το θέμα των σπουδών, και των μαθημάτων, και ειδικά των καθηγητάδων, δεν με απασχολεί πια. Το θέμα του επαγγελματικού μας μέλλοντος (αν υπάρχει βασικά), αρκετά θα μπορούσα να πω! Edited Σεπτέμβριος 11 , 2014 by Earl 2 1
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 11 , 2014 (edited) Σύμφωνοι, αλλά ετούτο το thread έχει σπουδαστικό θέμα. Κι άλλη η δυσκολία της δουλειάς άλλη της επιστήμης. Τί θες να πεις με την αναφορά στις εργασίες αυτές? το να γράψεις μια εργασία για τον ΕΚΟΣ δε σημαίνει ότι δε ξέρεις και τον ευροκώδικα. Κι ούτε μπορείς να κρίνεις το επίπεδο του μπετόν (και όχι μόνο) από τις εργασίες των ΑΜ-ΤΜ ούτε και με τα 8 μπετά που έκανες στα ΑΤΕΙ δομικών έργων ή έργων υποδομής. Και τι βλέπεις για το εργασιακό μέλλον? υπάρχει? Edited Σεπτέμβριος 12 , 2014 by georgiosmadonanakis 2 1
george_RES Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2014 Αφηστε τα παιδια να σπουδασουν οπως ειχαμε κ ευκαιρια εμεις, με την μονη διαφορα, καντε το Ελληνικο πανεπιστημιο ιδρυμα γνωσης σαν νοοτροπια κανονικο πανεπιστημιο κ οχι μηχανη αποφοιτων με διπλωματα. Η δυσκολια κ η ποιοτητα των αποφοιτων δεν φαινεται με το ποσοι κοβονται αλλα με τι γνωσεις κ τι εξειδικευση βγαινουν οι αποφοιτοι. Το εαν βγαινουν 100 η 2 ανα ετος δεν ενδιαφερει κανεναν το θεμα ειναι τι ποσοστο των αποφοιτων εχει αισθηση του τι σπουδασε κ το πως θα το εφαρμοσει. Εξειδικευσται τους μελλοντικους αποφοιτους σε ενα δυο τομεις οχι σε 10. Η θεση ενος πανεπιστημιου δεν ειναι να προσφερει δικαιωματα κ στανταρ δουλεια αλλα να σου ανοιξει το μυαλο λιγακι. Ουτε στο εξωτερικο ειναι τελεια αλλα τουλαχιστον, εστω και με πιο "ευκολα" πτυχια οι αποφοιτοι εχουν γνωση του τομεα που θελουν να δραστηριοποιηθουν. Ενα πτυχιο - διπλωμα δεν ειναι εγγυηση για δουλεια, και δεν πρεπει να ειναι 2
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2014 (edited) Συμφωνώ σε όλα, δε συμφωνώ όμως με το να βγάζει ο καθένας άχρηστες σχολές στις οποίες δε φοίτησε. Edited Σεπτέμβριος 12 , 2014 by georgiosmadonanakis
george_RES Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2014 (edited) Συμφωνώ σε όλα, δε συμφωνώ όμως με το να βγάζει ο καθένας άχρηστες σχολές στις οποίες δε φοίτησε. καμια σχολη δεν ειναι αχρηστη, κ απλα για να μπουνε τα πραγματα σε προοπτικη οι αποφοιτοι κ οι φοιτητες δεν μπορουν να κρινουμε εαν μια σχολη ειναι αχρηστη ή οχι...ο ορος judged by peers, ισχυει οποτε το επιπεδο το ακαδημαικο θα το κρινουν ακαδημαικοι απο αλλα πανεπιστημια. δεν θεωρω σωστο να λεμε οτι μια σχολη ειναι αχρηστη Edited Σεπτέμβριος 12 , 2014 by george_RES
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2014 Ναι, αλλά στην ουσία αυτό είπες! Γενικά είμαι επιφυλακτικός με την απευθείας αντιγραφή ξένων προτύπων στη χώρα μας. Διότι δε νομίζω πως το αναπτυξιακό πρόβλημα της ελλάδας οφείλεται στα πολυτεχνεία και τους αποφοίτους τους ώστε κάνοντας μερικές μεταρρυθμίσεις αμέσως να δούμε θέσεις εργασίας. Αν ήταν αυτή η λύση θα έρχονταν στην ελλάδα οι απόφοιτοι αυτών των καλών σχολών του εξωτερικού να κάνουν καριέρα. Μάλλον το αντίθετο όμως συμβαίνει..
george_RES Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2014 (edited) Οι αποφοιτοι των σχολων του εξωτερικου δεν ερχονται Ελλαδα, για δουλεια, πρωτον γιατι δεν υπαρχουν εταιριες, αγορα, κ καταλληλες θεσεις οπως στην μεγαλη αγορα της ΕΕ. Ομοιως για αυτο κ πολλοι Ελληνες συνεχιζουμε δουλεια στο εξωτερικο, δεν εχει να κανει με το πανεπιστημιο που βγαλανε. Αλλα με τις ευκαιριες κ το θεσμικο πλαισιο που διεπει το επαγγελμα του μηχανικου Edited Σεπτέμβριος 13 , 2014 by george_RES
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2014 Ακριβώς, άρα δε φταίει το πανεπιστήμιο που δε δίνει στους ανθρώπους αίσθηση του τι σπούδασαν και πώς θα το εφαρμόσουν.
george_RES Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2014 Ακριβώς, άρα δε φταίει το πανεπιστήμιο που δε δίνει στους ανθρώπους αίσθηση του τι σπούδασαν και πώς θα το εφαρμόσουν. συμφωνει, το Πανεπιστημιο δεν ειναι εκει για να σου δωσει επαγγελματικα δικαιωματα μονο την αρχικη γνωση. Ειναι πανω στο φοιτητη μελλοντικο επαγγελματια να αναπτυξει τα προσοντα του, με βαση του τι του εχει προσφερθει σαν γνωστικο επιπεδο και να αναπτυξει ενα μερος που ισως του εξασφαλισει μια δουλεια
georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2014 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2014 (edited) Στην πράξη αυτό συμβαίνει. Και τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι πλέον τόσο ελαστικά ώστε κανένας να μη μπορεί να παραπονεθεί. Κι ούτε είναι δύσκολο κανείς να περάσει στη σχολή της αρεσκείας του και να χει και τους τυπικούς τίτλους της δουλειάς που τον ενδιαφέρει. Edited Σεπτέμβριος 13 , 2014 by georgiosmadonanakis
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα