georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 (edited) η φοίτηση στα επάλ είναι απλά μια εισαγωγή στην τεχνολογία και δεν επαρκεί για την επαγγελματική κατάρτιση ειδικοτήτων βιομηχανικού επιπέδου. τα επάλ είναι σχολεία και δε μπορεί κάθε χωριό να έχει μηχανουργεία και χυτήρια για 2-3 μαθητές, ούτε οι ανήλικοι μπορούν να μετακομίζουν στις μεγάλες πόλεις που θα είναι εγκατεστημένες οι τεχνικές σχολές με τις κατάλληλες υποδομές για πρακτική εξάσκηση. Ο τεχνολογικός τομέας των ΑΕΙ,δημιουργήθηκε για να βγάζει μηχανικούς. "δημιουργήθηκε" σημαίνει προέκυψε από το πουθενά και διδάσκει κάτι καινούριο που δεν υπήρχε και το χρειαζόμασταν. ωστόσο εγώ είδα απλά κάποιες σχολές να αλλάζουν όνομα και η αλλαγή να αφορά αναδρομικά και τους αποφοίτους των σχολών που στεγάζονταν στα ίδια κτίρια. Edited Οκτώβριος 13 , 2014 by georgiosmadonanakis Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 (edited) sdim δεν είμαστε χθεσινοί. Ένας μηχανικός μπορεί να ασχοληθεί με μελέτη, επίβλεψη και ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. Στα τελευταία ΠΔ εγκαταστατών η ορολογία που εμφανίζεται είναι "υλοποίηση της μελέτης". Αυτό το "εφαρμογή" αντί κατασκευής είναι δική σου πρωτότυπη εφεύρεση. Και για να μην ξεχνιώμαστε, μία μελέτη πχ ισχυρών ρευμάτων, είναι ξεκάθαρα μία εφαρμογή επιστημονικών γνώσεων. Μην ξεχάσουμε και τα ελληνικά μας εδώ μέσα... Edited Οκτώβριος 13 , 2014 by stayros Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 καλά, μη παίζετε και με τις λέξεις. δε βλέπω καμία ουσιαστική εννοιολογική διαφορά. το αποτέλεσμα είναι ίδιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 (edited) Αυτό προβλεπόταν από το ιδρυτικό ΦΕΚ των ΤΕΙ, Ν.1404 (ΦΕΚ 173Α/1983) "Κεφάλαιο πρώτο, γενικές διατάξεις, άρθρο 1 Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα - αποστολή 1. Ιδρύονται Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ) , τα οποία ανήκουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση... 2. Τα ΤΕΙ διακρίνονται σαφώς ως προς το ρόλο και την κατεύθυνση των ίδιων και των αποφοίτων τους και ως προς το περιεχόμενο και τους τίτλους σπουδών από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) και έχουν ειδικότερα ως αποστολή: α) Να παρέχουν θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση, επαρκή για την εφαρμογή επιστημονικών, τεχνολογικών, καλλιτεχνικών ή άλλων γνώσεων και δεξιοτήτων στο επάγγελμα. ..." Άλλο η μελέτη, άλλο η επίβλεψη και άλλο η εφαρμογή. Η μελέτη ορίζει το τι πρέπει να γίνει και με τι προδιαγραφές, η εφαρμογή είναι η υλοποίηση της μελέτης και η επίβλεψη είναι ο έλεγχος για την σωστή υλοποίηση της μελέτης. Μια χαρά τα λέει ο ιδρυτικός νόμος! Στην εφαρμογή του νόμου υπήρξε το πρόβλημα με τη μη έκδοση ΕΔ. Τα μαθήματα που διδάσκονται οι προπτυχιακοί φοιτητές των ΤΕΙ είναι αρκετά για την εφαρμογή επιστημονικών, τεχνολογικών και λοιπών γνώσεων στο επάγγελμα του μηχανικού, και κυρίως αναφορικά με το αντικείμενο της μελέτης παρά της κατασκευής (προσωπική εμπειρία!). Η μελέτη αποτελεί έτσι και αλλιώς εφαρμογή θεωρητικών γνώσεων, και η επίβλεψη την εφαρμογή των πρακτικών δεξιοτήτων.. Κατά τα άλλα, προσπαθείς να διαχωρίσεις τη μελέτη από την εφαρμογή αδίκως συνάδελφε παίζοντας με τις λέξεις. Edited Οκτώβριος 13 , 2014 by Earl 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Αν υποθέσουμε ότι όντως η φοίτηση στα τεϊ παρέχει αυτά που λέει το "α", τότε ποιά η σαφής διαφορά που υπαινίσσεται η παράγραφος 1.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 (edited) Όποια διαφορά έχουν τα Fachhochschule στο ρόλο και την κατεύθυνση των ίδιων και των αποφοίτων τους και ως προς το περιεχόμενο και τους τίτλους σπουδών από τα γερμανικά Πανεπιστήμια. Βλέπεις κανένα Γερμανό μηχανικό απόφοιτο Πανεπιστημίου να αμφισβητεί πως ο μηχανικός απόφοιτος Fachhochschule είναι μηχανικός; Edited Οκτώβριος 13 , 2014 by stayros Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 sdim δεν είμαστε χθεσινοί. Ένας μηχανικός μπορεί να ασχοληθεί με μελέτη, επίβλεψη και ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. Στα τελευταία ΠΔ εγκαταστατών η ορολογία που εμφανίζεται είναι "υλοποίηση της μελέτης". Αυτό το "εφαρμογή" αντί κατασκευής είναι δική σου πρωτότυπη εφεύρεση. Και για να μην ξεχνιώμαστε μία μελέτη πχ ισχυρών ρευμάτων, είναι ξεκάθαρα μία εφαρμογή επιστημονικών γνώσεων. Μην ξεχάσουμε και τα ελληνικά μας εδώ μέσα... Ίσως είναι δικιά μου ορολογία, παρασύρθηκα από το ΦΕΚ 44Α/2000 ΠΔ55. "Άρθρο 1 2.2 Μελέτη εγκατάστασης Είναι το σύνολο των στοιχείων, που καθορίζουν μονοσήμαντα το είδος, την έκταση, τις διαστάσεις των υλικών που θα χρησιμοποιηθούν και τις λεπτομέρειες της εγκατάστασης που θα εκτελεστεί. Περιλαμβάνει τους σχετικούς υπολογισμούς, τις περιγραφές, τις προδιαγραφές, τις οδηγίες εκτέλεσης, τα σχέδια και τα διαγράμματα 2.3 Επίβλεψη εφαρμογής της μελέτης: Ονομάζεται η εργασία παρακολούθησης και ελέγχου των δραστηριοτήτων των εργαζομένων στην εκτέλεση της εγκατάστασης, στην πιστή και έντεχνη εφαρμογή της μελέτης, στην τήρηση των προδιαγραφών και των τεχνικών κανόνων της κατασκευής, στην καλή ποιότητα και στην εμφάνιση του έργου, στις δοκιμασίες και στην ασφαλή λειτουργία του." Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvel Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Αν υποθέσουμε ότι όντως η φοίτηση στα τεϊ παρέχει αυτά που λέει το "α", τότε ποιά η σαφής διαφορά που υπαινίσσεται η παράγραφος 1.? η διαφορά τότε των ΑΕΙ-ΤΕΙ ήταν ότι τα μεν είχαν ως αποστολή και την παραγωγή της γνώσης μέσω της έρευνας ενώ στα δε απαγορεύονταν να ασχοληθούν με την έρευνα αλλά μόνο με την εφαρμογή της υπάρχουσας γνώσης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Αν υποθέσουμε ότι όντως η φοίτηση στα τεϊ παρέχει αυτά που λέει το "α", τότε ποιά η σαφής διαφορά που υπαινίσσεται η παράγραφος 1.? Διακρίνονται σαφώς, γιατί παρέχουν όλα αυτά που σημείωσα με κόκκινο. Γιατί θα πρέπει να υπάρχει διαφορά και μάλιστα αρνητική; Επίσης, ο νόμος αυτός είναι του 1983, και γράφει για διαφορά με τα ΑΕΙ. Σήμερα τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ. Μην ψάχνεις λοιπόν για διαφορές σε σχέση με τα Πολυτεχνεία.Τις ξέρεις και τις ξέρουμε. Στην εφαρμογή των διδασκόμενων μαθημάτων, υπάρχει σαφέστατη διαφορά, και μάλιστα αρνητική, επειδή το κράτος δεν έχει φροντίσει για τον εξορθολογισμό της άσκησης του επαγγέλματος του μηχανικού, με την έκδοση σαφέστατων επαγγελματικών δικαιωμάτων για κάθε ειδικότητα. Αν είχε φροντίσει, σήμερα δεν θα γράφαμε στο συγκεκριμένο θέμα. Σήμερα υπάρχουν ειδικότητες στο ΤΕΕ που φέρουν ως δεύτερη ειδικότητα (υποειδικότητα) το αντικείμενο σπουδών μίας και δύο πολυτεχνικών σχολών στο σύνολό της... Κάποια στιγμή το κράτος θα πρέπει να απονείμει και ορισμένες αποζημιώσεις για αρκετά διαφυγόντα κέρδη (30+ έτη, βάλε και μερικούς τόκους..). Δεν θα αναφερθώ περαιτέρω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 (edited) Άρα κατασκευή αναφέρεται ως "εφαρμογή της μελέτης". Πλέον όπως είπα ονομάζεται ως υλοποίηση μελέτης αλλά anyway. Με ποια λογική το "εφαρμογή της μελέτης" ταυτίζεται με την "εφαρμογή επιστημονικών γνώσεων" μου λες; Όσο και να το τραβήξεις, να το ξεχειλώσεις ρε παιδί μου, δεν ταιριάζει. Και στο κάτω κάτω αν μία μελέτη δεν είναι εφαρμογή επιστημονικών γνώσεων, τότε τι είναι; Καλλιτεχνική ανησυχία; Edited Οκτώβριος 13 , 2014 by stayros Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts