ISMINI Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Μια χαρά τα λέει ο ιδρυτικός νόμος! Στην εφαρμογή του νόμου υπήρξε το πρόβλημα με τη μη έκδοση ΕΔ. Τα μαθήματα που διδάσκονται οι προπτυχιακοί φοιτητές των ΤΕΙ είναι αρκετά για την εφαρμογή επιστημονικών, τεχνολογικών και λοιπών γνώσεων στο επάγγελμα του μηχανικού, και κυρίως αναφορικά με το αντικείμενο της μελέτης παρά της κατασκευής (προσωπική εμπειρία!). Η μελέτη αποτελεί έτσι και αλλιώς εφαρμογή θεωρητικών γνώσεων, και η επίβλεψη την εφαρμογή των πρακτικών δεξιοτήτων.. Κατά τα άλλα, προσπαθείς να διαχωρίσεις τη μελέτη από την εφαρμογή αδίκως συνάδελφε παίζοντας με τις λέξεις. Άλλο επιβλέπω για να εφαρμοστεί η μελέτη και άλλο εκπονώ μελέτη. Στα ΤΕΙ διδάσκεστε ένα τμήμα από αυτά που διδάσκονται στα ΑΕΙ. Σκοπός των θεωρητικών μαθημάτων στην Τεχνολογική Εκπαίδευση είναι γενική κατάρτιση και είναι απαραίτητη για να μπορεί κανείς να επιβλέψει την εφαρμογή της μελέτης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Ναι, αλλά οι σχολές που δίνουν αυξημένα επαγγελματικά δικαιώματα έχουν και μεγαλύτερη βάση εισαγωγής, οπότε όποιος γράψει καλύτερα παίρνει το εισητήριο για μια καλύτερη ζωή, λέμε τώρα... για να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη ισονομία και διάκριση ρόλων προτείνω να διεκδικήσετε ώστε μόνο τα τεϊ να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα και τα πολυτεχνεία να κάνουν μόνο έρευνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 (edited) @ISMINI Όντως ένα τμήμα διδασκόμαστε. Για την ειδικότητα σου αντίστοιχα υπάρχουν 2 κατευθύνσεις/τμήματα ΤΕΙ, Δομικών και Υποδομής. Στο τομέα όμως που τους αντιστοιχεί είναι ολοκληρωμένοι μηχανικοί, δηλαδή κάνουν μελέτη, επίβλεψη και κατασκευή. Ναι, αλλά οι σχολές που δίνουν αυξημένα επαγγελματικά δικαιώματα έχουν και μεγαλύτερη βάση εισαγωγής, οπότε όποιος γράψει καλύτερα παίρνει το εισητήριο για μια καλύτερη ζωή, λέμε τώρα... Και αυτός που ήρθε από Βουλγαρία τι βάση εισαγωγής είχε και θεωρείται ισότιμος με απόφοιτο Πολυτεχνείου; Δεν ζούμε στο 1960, οπότε άσε την ιστορία με τις πανελλήνιες Edited Οκτώβριος 13 , 2014 by stayros Link to comment Share on other sites More sharing options...
geoste Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Όντως ένα τμήμα διδασκόμαστε. Για την ειδικότητα σου αντίστοιχα υπάρχουν 2 κατευθύνσεις/τμήματα ΤΕΙ, Δομικών και Υποδομής. Στο τμήμα όμως που τους αντιστοιχεί είναι ολοκληρωμένοι μηχανικοί, δηλαδή κάνουν μελέτη, επίβλεψη και κατασκευή. Σήμερα στα Τμήματα Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ των ΤΕΙ υπάρχουν 3 κατευθύνσεις: 1) Μηχανικών Δομικών Έργων 2) Μηχανικών Έργων Υποδομής 3) Μηχανικών Μορφολογίας & Αναστύλωσης Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Άσχετο, αν κανείς βγάλει και το δομικών έργων και το υποδομής στο τέλος έχει όλα τα δικαιώματα, όσα τελοσπάντων προβλέπονται για κάθε ένα από τα δύο τμήματα?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 (edited) Άλλο επιβλέπω για να εφαρμοστεί η μελέτη και άλλο εκπονώ μελέτη. Στα ΤΕΙ διδάσκεστε ένα τμήμα από αυτά που διδάσκονται στα ΑΕΙ. Σκοπός των θεωρητικών μαθημάτων στην Τεχνολογική Εκπαίδευση είναι γενική κατάρτιση και είναι απαραίτητη για να μπορεί κανείς να επιβλέψει την εφαρμογή της μελέτης. Γράφει πουθενά ο νόμος για επίβλεψη εφαρμογής μελέτης; Θέλεις να πεις ότι στα ΑΕΙ του Τεχνολογικού Τομέα διδασκόμαστε ένα τμήμα από αυτά που διδάσκονται στα Πολυτεχνεία. Επίσης, οι σχολές των μηχανικών ΤΕ έχουν συγκεκριμένο αντικείμενο εξειδίκευσης, και όχι 5 χρόνια συγκοινωνιακό τομέα με ΕΔ στατικού, γεωτεχνικού, υδραυλικού. Με συγχωρείς κιόλας ISMINI. Τα εργαστήρια που περιλαμβάνουν εφαρμογή πρακτικής γνώσης (πχ κατασκευές, τοπογραφία, κλπ), είναι μετρημένα στα δάκτυλα. Όλα τα υπόλοιπα εργαστήρια, είναι ασκήσεις εφαρμογής της θεωρίας.. Προσωπικά στη σχολή μου μόνο μαθηματικές πράξεις έβλεπα παρά σίδερα, σκαλωσιές, και κονιάματα αν διερωτάσαι αυτό. Άσχετο, αν κανείς βγάλει και το δομικών έργων και το υποδομής στο τέλος έχει όλα τα δικαιώματα, όσα τελοσπάντων προβλέπονται για κάθε ένα από τα δύο τμήματα?? Όταν θα βγουν επιτέλους ΕΔ για τους μηχανικούς των ΤΕΙ, τότε ναι. Τα προσχέδια έγραφαν για ΕΔ σε στατικά (Σ1,Σ2) και πλήρη για τους κατόχους μεταπτυχιακού (Σ1-Σ4) για τους δομικούς, και αντίστοιχα για έργα υποδομής για τους υποδομής και τοπογράφους. Edited Οκτώβριος 13 , 2014 by Earl 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ISMINI Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 (edited) Όντως ένα τμήμα διδασκόμαστε. Για την ειδικότητα σου αντίστοιχα υπάρχουν 2 κατευθύνσεις/τμήματα ΤΕΙ, Δομικών και Υποδομής. Στο τομέα όμως που τους αντιστοιχεί είναι ολοκληρωμένοι μηχανικοί, δηλαδή κάνουν μελέτη, επίβλεψη και κατασκευή. Δεν έχουν το θεωρητικό υπόβαθρο να εκπονήσουν μελέτη. Μόνο επίβλεψη. Το συμπέρασμα του ολοκληρωμένου είναι υποκειμενικό συμπέρασμα που στόχο έχει να διεκδικήσετε την ισοδυναμία των δικαιωμάτων. Edited Οκτώβριος 13 , 2014 by ISMINI 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ISMINI Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Earl οι ασκήσεις είναι απαιτητές για να κατανοηθούν πλήρως κάποιες έννοιες και όχι να εκπονήσετε μελέτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Αν διαβάζουν το forum συνάδελφοι που έχουν τελειώσει και το ΤΕΙ και το ΑΕΙ, ας μας πουν την γνώμη τους καθώς είναι οι μοναδικοί που έχουν δει εκ των έσω το επίπεδο των σπουδών. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2014 Ωχ Θεέ μου , τι βλέπουν τα ματάκια μου . Κόντρες τύπου i-school γιά το ποιός την έχει μεγαλύτερη την βάση . 20άρηδες και 30άρηδες μιλούν με στόμφο και γνώση γιά σχολές που υπήρχαν πριν γεννηθούν . Η ελληνική γλώσσα υποφέρει , το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα το ίδιο . Οι νόμοι έχουν γίνει Ιωάννης Μελισσανίδης από τα ανοίγματα . Και όλα αυτά γιατί έχουμε οπαδική λογική παντού . Γιά τον λόγο δημιουργίας των σχολών στο παρελθόν έγραψα το πρωί . Επίσης και γιατί έγιναν πάρα πολλές μετά το 80 . Ως συνήθως όταν το κράτος δεν προβλέπει , τρέχει πίσω από τις εξελίξεις . Ελπίζω το επίπεδο της αντιπαράθεσης να επανέλθει εκεί που αρμόζει . Δυστυχώς η κρίση δεν είναι καλός σύμβουλος . Και σε άλλα φόρουμ γίνεται το ίδιο και δεν αντέχουν την άλλη άποψη και γίνονται πατροκτόνοι . Πολύς θυμός άνευ λόγου . 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts