apier Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2014 Ήταν τρελό. Έπεσε πανω στην απεργεια και χρειάστηκαν ιδιωτικά σκάφη για τη μεταφορά του κόσμου, μεταξυ των οποίων και 35 - 50 αστυνομικοί. Τα μπάζα πρέπει να πάνε στην Άνδρο γιατί η Μύκονος δεν έχει κατάλληλη μονάδα. Απαιτείται αποκατάσταση του τοπίου. Τα μηχανήματα ήρθαν επίσης από την Άνδρο, αφού κανείς τοπικός βέβαια δεν έμπαινε. Τρελό πακέτο. Δε νομίζω να το είχε φανταστεί οταν ξεκίναγε Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2014 Εχει ο αλλος 300.000Ε για γκρεμισει αυτες τις αποθηκες που βλεπουμε? Ειναι εντος αιγιαλου ειπες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
apier Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2014 Εντελώς εντός όμως. Για να τα δώσει προφανώς τα είχε. Δεν φαντάζομαι να το χάρηκε όμως Link to comment Share on other sites More sharing options...
HQ7 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2014 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ponireas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2014 Δηλαδή η ΥΔΟΜ έβαλε σαν όρο για την κατασκευή της μονάδας να κατεδαφιστούν τα αυθαίρετα κτίσματα που βρίσκονται εκτός του οικοπέδου του;;; τι σχέση έχει η εταιρία με τα ξένα αυθαίρετα ; Υποθέτω ότι η εταιρία κίνησε την διαδικασία κατεδάφισης και επειδή η αποκεντρωμένη δεν είχε χρήματα μπήκε σαν σπόνσορας (και καλά έκανε) υποθέτω αυτή η ιστορία πρέπει να σέρνεται για μήνες. Με τα πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης τι γίνεται ; ποιος θα τα πληρώσει ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
apier Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2014 Όχι μήνες, χρόνια. Πολλά χρόνια. Τα πρόστιμα είχαν καταλογιστεί στους καταληψίες / "ιδιοκτήτες", αφού μερικοί είχαν το θράσος να διεκδικούν την "περιουσία" τους ανοικτά, και άλλοι δόθηκαν από τους υπόλοιπους. Και μάλιστα τα πρόστιμα και τα πρωτόκολλα είναι της ΚΥΔ. (όχι της πολεοδομίας που υποφέρει από μία προσωρινή τύφλωση τα τελευταία 35 χρόνια που έγιναν τα περισσότερα από αυτά) Κάποια κόβονται από τη γραμμή, οπότε απαιτείται κατεδάφιση. Επιπλέον, η εταιρεία είναι ο ιδιοκτήτης του προσώπου όπως σωστά υπέθεσες, και δεν περνάει πολύ εύκολα το επιχείρημα της ξεχωριστής ιδιοκτησίας εκατέρωθεν του αιγιαλού. Δεν ξέρω ακριβώς γιατί. Και δεν το ζητάει μόνο η πολεοδομία, το ζητάνε όλοι. Τι να πω; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ponireas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2014 βλεπω παντως οτι εχεις κονε στην Μύκονο , ανεβασμένο σε κόβω Link to comment Share on other sites More sharing options...
apier Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2014 Δεσμεύομαι με εμπιστευτικότητα. (Εμείς οι δύο θα τα πούμε από κοντά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2014 Να σε υπολογίζω αν χρειαστώ κανα δωματιάκι το καλοκαίρι? Για Μεσσηνία πάντως το'χω, μια χαρά τα κόβω...να ξεφύγω από Καλαμάτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
apier Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2014 Όταν γίνει με το καλό αυτό το ξενοδοχείο, το βλέπω να έχει τιμή που δεν θα μπορώ ούτε να τη διαβάσω, πόσο μάλλον να την πληρώσω. Κι αυτές οι εταιρείες δεν φημίζονται ούτε για τη γεναιοδωρια ούτε για τη μνήμη τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα