FouksMechMech Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 03:22 μμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 03:22 μμ Να με συγχωρήσετε, οι Π.Μ. ως ειδικοί, αλλά με την πολύ μικρή εμπειρία που έχω κυρίως σε ιδιωτικά έργα, απλά γελάω με την αυστηρότητα κάποιων. Όχι ότι έχουν άδικο, ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ. ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. Γελάω με αυτά που έχω δει. Το τι έχω δει σε δημόσια έργα, δε λέγεται. Ηλεκτρολόγος και υδραυλικός, το πρώτο εργαλείο που κατεβάζουν από το αμάξι είναι η καροτιέρα...τα συμπεράσματα δικά σας. Μα ρε παιδιά, είναι δυνατόν για τις αποχετεύσεις, να μην τρυπήσει πλάκα (αν περάσουν εσωτερικά, και δεν είναι όλες οι λεκάνες σε εξωτερικό τοίχο με τούβλο και δεν θέλει ο άλλλος να τις βλέπει να είναι κατακόρυφες εξωτερικά?). Αν λοιπόν δεν είσαι σίγουρος από την αρχή ότι το σχέδιο θα εφαρμοστεί ΕΥΛΑΒΙΚΑ, χωρίς μετέπειτα παρανομίες/αλλαγές της τελευταίας στιγμής (η κυρά αποφάσεισε διαφορετικά), και δεν βάλεις φελιζολάκια στα κατάλληλα σημεία την ώρα του καλουπώματος, πως θα αποφύγεις τα "τυφλά" (με όποιες συνέπειες) ξετρύπια? Δεν είναι και μάντης τειρεσίας ο άλλος.. Η κουτσουκέλα είναι και αυτή στο πρόγραμμα...... Έχετε ΔΙΚΙΟ που φωνάζετε, αλλά δυστυχώς η καθημερινότητα είναι διαφορετική. ΚΑΚΩΣ για μένα, αλλά έτσι είναι τα πράγματα στο εργοτάξιο. Και είμαι σίγουρος ότι όλοι έχετε ακούσει.... "έλα μωρέ... δεν πέφτει η οικοδομή επειδή έκοψα ένα σιδεράκι..."
ponireas Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 03:47 μμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 03:47 μμ Φίλε fouks θα μου επιτρέψεις να σε διορθώσω όχί γιατί θέλω να σου δείξω ότι εγώ ξέρω αλλα επειδή διαβάζουν και άλλοι και γίνει παρανόηση. 1. Το πρόβλημά γίνεται πρόβλημά όταν τα μαστορια επεμβαίνουν με εργαλια στον φέροντα οργανισμό, κολώνες - δοκάρια, όχί τόσο στις πλάκες πληρώσεως. 2. Το πρόβλημά είναί ή ίδία ή τρύπα και όχί τοσο ή ενέργειά να τρυπησεις , δηλαδή δεν σημαίνει ότι αν βάλω φενιζολακια στην κολόνα για να περάσω την αποχέτευσή, είναί όλα καλά. Η διακοπή του γραμμικού μοντέλου που θα δημιουργήσει τοπική συγκέντρωσή τάσεων με μεγάλη πιθανότητα αστοχιας της διατομής ειναι η ουσία
FouksMechMech Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:04 μμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:04 μμ (edited) Aς μου επιτραπεί λοιπόν μια συμπλήρωση: Εννοείται ότι δε βάζουμε φελιζολάκια σε κολώνες, δοκάρια. Σε πλάκα όμως από όπου θα διέλθει μια κατακόρυφη στήλη, οτι και να είναι αυτή (ύδρευση, αποχέτευση, ηλεκ/κά), καλό είναι βέβαια να αποφεύγεται, αλλά από το να τρυπάς στα "τυφλά", καλύτερα είναι να έχεις αφήσει κάπου κάποιο φελιζόλ ώστε και να οπλίσεις όπως θες, και να μη φοβάσαι ότι μετά θα πέσεις σε σίδερα.... Ας το πω με παράδειγμα λοιπόν: Στο δικό μου σπίτι στο υπόγειο υπάρχουν παντού τοιχεία. Από κάπου όμως έπρεπε να εισέλθει η παροχή νερού και ΔΕΗ. Ε... ήξερα που είναι το "μηχανοστάσιο", καλούπωσε ο άνθρωπος.... όπλισε κανονικά, και μετά βρήκαμε με το μηχανικό 2 κατάλληλα σημεία και αφήσαμε 2 φελιζόλ 8cm x 8cm για τις 2 παροχές. Και ούτε γάτα ούτε ζημιά..... Ίσως και αυτό ακόμα να απαγορεύεται από στατικής άποψης, αλλά είναι καλύτερο νομίζω από το να τρυπάς στα τυφλά.... Edited April 9, 2014 at 04:18 μμ by FouksMechMech
karasls Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:32 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:32 μμ Συγνώμη να κάνω μια διόρθωση, είμαι ο παθών ιδιώτης και να με συγχωρείτε που δεν ξέρω την ορολογία. Τα υποστυλώματα που "έξυσε" ο υδραυλικός είναι κολώνες τοιχεία (0,25Χ1,2) το ένα και (0,25Χ1,00) το αλλο. Δεν ξέρω αν αυτό είναι λιγότερο κακό, το ίδιο ή και χειρότερο !!!!
ponireas Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:44 μμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:44 μμ Φίλε karasls ότι έγίνε έγίνε, θα κάνεις δυο πράγματά Θα βαλεις τον μηχανικό σου να ρίξει μια περιποιημένη κατσάδα στον μάστορα για να μήν το ξανακάνει Θα σου πει και ο μηχανικός σου, άλλά μη διανοηθεί να λασπωσει το σημείο (με λάσπη που περιέχέι άσβεστη) πριν το κλείσει με τσιμεντοσκυροδεμα ή κάποιο έτοιμο επισκευαστικο κονίαμα του εμπορίου. Αυτό γίνεται για αποφυγή της οξειδοσης του οπλισμού.
karasls Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:47 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 04:47 μμ Το σπίτι δεν θα πέσει όμως, έτσι;
aithilenio Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 08:16 μμ Δημοσιεύτηκε April 9, 2014 at 08:16 μμ (edited) Αφού είναι ηλίθιο οι περισσότεροι υδραυλικοί και ηλεκτρολόγοι.... Αν και υδραυλικός το εννοώ.... Αφού ρε βλήμα το έργο το έχεις δει πολλές φορές και για μια ακόμα φορά βλέπεις ότι δεν υπάρχει εύκολη διαδρομή για όδευση και οι αρχιτέκτονες και οι μηχανικοί δεν έχουν κάνει μηχανολογική πρόβλεψη εφαρμογής. Που πας ξυπόλητο στα αγγούρια με ένα κομπρεσέρ και μία ποτήρο-κορώνα στο χέρι .... Ειναι τόσο απλή η λύση... Παίρνεις τηλέφωνο τον μηχανικό και τον ιδιοκτήτη και τους πετάς το μπαλάκι.... Απλά πράγματα. Edited April 9, 2014 at 09:32 μμ by aithilenio 4
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε April 10, 2014 at 03:19 μμ Δημοσιεύτηκε April 10, 2014 at 03:19 μμ (edited) +1 απο εμένα. Και σαφώς οι παροχές μπορούν εξαρχής να μελετηθούν αρκεί να συνεργαστεί ο/η ΠΜ με τον/την ΜΜ. Edited April 10, 2014 at 03:19 μμ by Ροδοπουλος
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε April 10, 2014 at 08:04 μμ Δημοσιεύτηκε April 10, 2014 at 08:04 μμ +1 κι από εμένα στον Γρηγόρη.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα