Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2014 Τότε δεν είχαμε πολλούς αιώνιους , εκτός από τα κομματικά στελέχη που έμεναν εκεί γιά χρόνια . Στο Πολυτεχνείο ναι. Είχες πάει όμως καμιά βόλτα εκεί δίπλα στην ΑΣΟΕ; Το 1994 (ΥΕΠΘ ο Κοντογιαννόπουλος) η Γραμματεία της σχολής είχε ανακοινώσει ότι είχε εγγεγραμμένους από το 1960. Ένας γείτονάς μου είχε γραφτεί στην εν λόγω σχολή το 1950 αποφοίτησε επίσημα το 1970 γιατί στη δουλειά του δεν του δίναν άδεια να δώσει το τελευταίο μάθημα που χρωστούσε. Παντρεμένος με δύο παιδάκια... Μα μη σου πω για τον φίλο μου τον Λυκειάρχη τώρα που τελείωσε (λόγω γάμου και δουλειάς) το Μαθηματικό 32 χρονών το 1982. 1
eikonikos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2014 Εξαρτάται και από τη σχολή. Μερικές σχολές έχουν απαιτητικά μαθήματα και δημιουργούνται πολλοί αιώνιοι φοιτητές οι οποίοι μπορεί να διαβάζουν και να ασχολούνται με τα μαθήματα αλλά δεν καταφέρνουν να τα περάσουν. Άλλοι φοιτητές που τελειώνουν γρήγορα τις σχολές τους, ίσως υποστηρίζουν περισσότερο ο ένας τον άλλον στα μαθήματα και αλληλοβοηθούνται και τελειώνουν όλοι μαζί, ενώ άλλοι φοιτητές προσπαθούν χωρίς βοήθεια από άλλους και δυσκολεύονται περισσότερο να περάσουν κάποια δύσκολα μαθήματα. Άλλος λόγος που καθυστερούν οι αιώνιοι είναι ότι μπορεί ο φοιτητής να χρωστάει 1 μάθημα από προηγούμενο έτος, αλλά να πέφτει η ημερομηνία εξέτασης του μαθήματος σε μέρα και ώρα που εξετάζεται άλλο μάθημα. Σε κάποιες σχολές μπορεί να συμβαίνει αυτό με πολλά μαθήματα, σε κάποιες άλλες να μη συμβαίνει. Τότε ο φοιτητής αναγκάζεται να μη δώσει το μάθημα επειδή για να είναι παρών στο ένα μάθημα πρέπει να είναι απών στο άλλο. Ή για να είναι διαβασμένος στο ένα μάθημα πρέπει να πάει αδιάβαστος στο άλλο. Αυτά είναι σημαντικές αιτίες που κάνουν αιώνιους τους φοιτητές, αλλά κανείς δεν τα αναφέρει 1
george_RES Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2014 αυτα δεν διακαιολογουν φοιτητες 8+ ετων 1
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2014 Ας δούμε λίγο τις ιστορικές ρίζες του προβλήματος των «αιωνίων». Η αλήθεια είναι ότι νόμος σε ισχύ για διαγραφές φοιτητών δεν υπήρξε ποτέ στα προ - χουντικά χρόνια. Σχεδόν στους περισσότερους νέους που σπούδαζαν έμπαινε επιτακτικά το θέμα της αυτοσυντήρησης γιατί οι σπουδές ήταν ακριβές. Τα συγγράμματα αγοράζονταν, υπήρχε πληρωμή για τη συμμετοχή τις εξετάσεις κλπ. Έτσι δεν χρειαζόταν νομικό καθεστώς διαγραφής γιατί από την ίδια την πραγματικότητα, αν δεν ήσουν απολύτως συνεπής και αν δεν είχες παράλληλα και οικονομική άνεση, απλά, την έκανες κατσίκα. Επί πλέον κατά τη διάρκεια της επταετίας που τα πανεπιστήμια παρακολουθούνταν από την Ασφάλεια και την ΚΥΠ ανελλιπώς, πολλοί φοιτητές εκδιώχθηκαν παρανόμως από ‘κει εξ' αιτίας και μόνο των πολιτικών τους φρονημάτων. Μετά την πτώση του τυραννικού καθεστώτος η Μεταπολίτευση έδωσε ελευθερία εφ’ όρους ζωής σε όλους τους εκδιωχθέντες φοιτητές ώστε να γυρίσουν και να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, νομιμοποίησε την παρουσία πολιτικών παρατάξεων στο φοιτητικό χώρο και δημιούργησε νομικά το μεταγενέστερο Πανεπιστημιακό Άσυλο. Επειδή όμως οι δημοκρατικοί αγωνιστές που στελέχωσαν τα μεταδικτατορικά κόμματα δεν ήθελαν να ευνοήσουν μόνο τον εαυτό τους, (προς τιμή τους αυτό) δώρισαν αυτό το νέο ευνομούμενο καθεστώς σε όλους τους επόμενους φοιτητές. Αυτά, γιατί πολλοί νομίζουν, ότι η γενιά του πολυτεχνείου είναι αυτή που κατέστρεψε την Ελλάδα, την παιδεία, την υγεία, το κράτος κοκ. Λάθος μεγάλο. Είναι γενιά με ήθος, συνέπεια και αγωγή που επιβίωσε κάτω από πολύ σκληρές συνθήκες. Το θέμα είναι όμως αν κάνουμε εμείς σωστή χρήση των όσων μας παρέδωσε. 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Γιατί θα πρέπει να ξαναβρούμε τον τροχό? 4 χρονια σχολή συν 2 ή 5 συν 2,5 ή 6 συν 3. Μετα απο αυτό αυτόματα θα διαγράφεται. Προφανώς να είναι μεταβατικό στάδιο για να πάμε στο μοντέλο των 3 εξεταστικών ανα μάθημα και τέλος τα πάντα. 2
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Γιατί Χρήστο δεν μπορείς να στριμώξεις μόνο τους φοιτητές , όταν το υπόλοιπο πανεπιστημιακό σύστημα , καθηγητές , διοίκηση , γραμματείες , υποδομές , αριθμός φοιτητών , παρατάξεις και όλα τα υπόλοιπα είναι το απόλυτο μπάχαλο . Δες τι συζητάμε στην παγκοσμιοποίηση και πως ένα κόμμα τοποθετείται απέναντι στις προτάσεις του Συμβουλίου Διοίκησης γιά την αναβάθμιση του πανεπιστημίου . Επίσης τι θα τολμήσεις ως κράτος να πεις στους πρωτοετείς φοιτητές του ΕΚΠΑ και του ΕΜΠ που ξεκίνησαν μαθήματα τα Χριστούγεννα , δίνουν εξεταστική τώρα και θα κάνουν μαθήματα τον Αύγουστο , ενώ οι συνομήλικοι τους στις χώρες που ισχύουν οι περιορισμοί , μπορούν να κάνουν το πρόγραμμα τους με ακρίβεια ετών . 2
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 +1 BAS. Όπως πάντα εύστοχος!!!
george_RES Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Γιατί θα πρέπει να ξαναβρούμε τον τροχό? 4 χρονια σχολή συν 2 ή 5 συν 2,5 ή 6 συν 3. Μετα απο αυτό αυτόματα θα διαγράφεται. Προφανώς να είναι μεταβατικό στάδιο για να πάμε στο μοντέλο των 3 εξεταστικών ανα μάθημα και τέλος τα πάντα. +1 κ.Ροδοπουλε θα ξαναεφευρουμε εμεις τον τροχο κ θα τον κανουμε καλυτερο ..χαχαχα
Alexios Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Γιατί Χρήστο δεν μπορείς να στριμώξεις μόνο τους φοιτητές , όταν το υπόλοιπο πανεπιστημιακό σύστημα , καθηγητές , διοίκηση , γραμματείες , υποδομές , αριθμός φοιτητών , παρατάξεις και όλα τα υπόλοιπα είναι το απόλυτο μπάχαλο . Δες τι συζητάμε στην παγκοσμιοποίηση και πως ένα κόμμα τοποθετείται απέναντι στις προτάσεις του Συμβουλίου Διοίκησης γιά την αναβάθμιση του πανεπιστημίου . Επίσης τι θα τολμήσεις ως κράτος να πεις στους πρωτοετείς φοιτητές του ΕΚΠΑ και του ΕΜΠ που ξεκίνησαν μαθήματα τα Χριστούγεννα , δίνουν εξεταστική τώρα και θα κάνουν μαθήματα τον Αύγουστο , ενώ οι συνομήλικοι τους στις χώρες που ισχύουν οι περιορισμοί , μπορούν να κάνουν το πρόγραμμα τους με ακρίβεια ετών .
Alexios Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Για να μην ξεχνάμε τι παπαρολογίες λέει ο κάθε καθηγητάκος "Το ΕΜΠ είναι ικανό να σώσει το εξάμηνο". Τάδε έφη η Μοροπούλου παραμονές Χριστουγέννων και το έσωσε πράγματι το εξάμηνο, πραγματοποιώντας εξεταστική το Φλεβάρη. Τώρα τι είδους εξετάσεις και τι είδους γνώσεις απέκτησαν οι φοιτητές του ΕΜΠ σε μισό μήνα, ρωτήστε τη Μοροπούλου. Κατά τα λοιπά το ΕΜΠ και τα υπόλοιπα πολυτεχνεία (στους ίδιου χρόνους έκαναν μαθήματα και εξεταστικές) τόσα χρόνια μας έχουν ζαλίσει με το θεϊκό επίπεδο εκπαίδευσης που τάχα προσφέρουν - σε βάρος βέβαια του άμοιρου Ελληνικού λαού - γιατί σχεδόν κάθε χρόνο λίγο ή πολύ τα ίδια φαινόμενα παρατηρούνται όσο αφορά απώλειες διδακτικού χρόνου.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα