Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Γιατί Χρήστο δεν μπορείς να στριμώξεις μόνο τους φοιτητές , όταν το υπόλοιπο πανεπιστημιακό σύστημα , καθηγητές , διοίκηση , γραμματείες , υποδομές , αριθμός φοιτητών , παρατάξεις και όλα τα υπόλοιπα είναι το απόλυτο μπάχαλο . Δες τι συζητάμε στην παγκοσμιοποίηση και πως ένα κόμμα τοποθετείται απέναντι στις προτάσεις του Συμβουλίου Διοίκησης γιά την αναβάθμιση του πανεπιστημίου . Επίσης τι θα τολμήσεις ως κράτος να πεις στους πρωτοετείς φοιτητές του ΕΚΠΑ και του ΕΜΠ που ξεκίνησαν μαθήματα τα Χριστούγεννα , δίνουν εξεταστική τώρα και θα κάνουν μαθήματα τον Αύγουστο , ενώ οι συνομήλικοι τους στις χώρες που ισχύουν οι περιορισμοί , μπορούν να κάνουν το πρόγραμμα τους με ακρίβεια ετών . Γιατί Βασίλη μου θεωρείς οτι δεν συμφωνώ μαζί σου. Το πανεπιστήμιο για εμένα όσο και εαν ακουστεί ιδιαίτερο είναι ενα εργοστάσιο με παραγωγική διαδικασία όσο αφορά την εκπαίδευση. Οπως κάθε εργοστάσιο θα πρέπει να τηρεί πρότυπα ποιότητας. Εαν πχ ζητούσαμε ενα απλο ISO 9001 τα πρώτα που θα έβγαζαν κόκκινη κάρτα είναι καθηγητές , διοίκηση , γραμματείες , υποδομές , αριθμός φοιτητών , παρατάξεις Προφανώς και χρειάζεται ορθολογισμός και εκσυγχρονισμός σε κάθε επίπεδο αλλα αυτό είναι σε δεύτερο χρόνο. Οπως χιλιάδες πράγματα στην Ελλάδα το βασικό είναι να αλλάξουμε νοοτροπία ή μάλλον να εδραιώσουμε νοοτροπία εκπαίδευσης. Το ερώτημα λοιπόν είναι τι νοοτροπία εκπαίδευσης θέλουμε ή καλύτερα ποια νοοτροπία μπορεί να σηκώσει η Ελληνική κοινωνία σε βάθος 20 ετων? Σήμερα έχουμε και τα όπλα (βλέπε αξιολόγηση) και τα μέσα (βλέπε e-learning, distance learning, web learning). Στα παραπάνω θα πω και το πιστεύω οτι τα μέλη ΔΕΠ στην πλειονότητα τους είναι πολύ καλύτερα απο το ΜΟ του εξωτερικού (οι λόγοι σαφώς έχουν να κάνουν με την νοοτροπία της Ελληνικής οικογένειας που εδω και 30 χρόνια δεν κάνει οικονομία στις σπουδές). Οι υποδομές μας είναι σχετικά καλές αλλα αναξιοποίητες και δεν έχουν διαδραστικότητα μεταξύ των τμημάτων, εργαστηρίων, κλπ. Η νοοτροπία μας όμως είναι τουλάχιστον αντι-επιστημονική για να μην πω αντι-κοινωνική. Πολλές βέβαια σχολές διατηρούνται επειδή υπάρχει το δημόσιο και η δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι προφανές οτι οταν ένας φοιτητής/τρια έχει προδιαγραμμένη επαγγελματική πορεία απο το 1ο εξάμηνο χάνουμε την δυνατότητα να προβάλουμε την επιστημοσύνη της σχολής. Αυτό είναι που ονομάζω και αντι-κοινωνικό!!!!
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Γιατί Χρήστο δεν μπορείς να στριμώξεις μόνο τους φοιτητές , όταν το υπόλοιπο πανεπιστημιακό σύστημα , καθηγητές , διοίκηση , γραμματείες , υποδομές , αριθμός φοιτητών , παρατάξεις και όλα τα υπόλοιπα είναι το απόλυτο μπάχαλο Πολύ σωστά! (+1). Α) Πόσοι καθηγητές ρε παιδιά έχουν τα τυπικά προσόντα για να διδάξουν, πόσοι από αυτούς πήραν τις θέσεις τους με διαφανείς διαδικασίες, πόσων οι προκηρύξεις ήταν βασισμένες πάνω στις πραγματικές ανάγκες των σχολών και όχι φωτογραφικές και πόσοι καθηγητές της συμφοράς έχουν έχουν μπει από το παράθυρο (μπαλκονόπορτα ολόκληρη) της κομματοκρατίας; Ας αξιολογηθούν πρώτα όλοι αυτοί οι σαλτιμπάγκοι και ύστερα ας αξιολογηθούν οι επιδόσεις των φοιτητών. Β) Δεν καταλαβαίνω,...σαν χώρα δεν μπορούμε να κρατήσουμε διαφοροποιήσεις στο σύστημα της αξιολόγησης των ΑΕΙ; Το παλέψαμε και δεν έγινε; Το σύστημα της βιομηχανίας παραγωγής αποφοίτων είναι ένα ανεγκέφαλο σύστημα που ισχύει κατά κανόνα στην Αμερική και βασίζεται κυρίως στην επιβράβευση του κόπου του φοιτητή (σύστημα αξιολόγησης με εργασίες) και όχι στην πραγματική του γνώση. Εδώ ο βασικός βαθμός αποκτάται κυρίως στην τελική εξέταση! Στα περισσότερα πανεπιστήμια του εξωτερικού αποκτάται κυρίως με εργασίες. Βαρέθηκα αυτό το παραμυθάκι του "επιτυχημένου μπουμπούνα" που δήθεν εδώ το σύστημα τον αδικεί ενώ έξω τον βραβεύει. Πάνε και τελειώνουν κολέγια 3ετούς φοίτησης και γυρίζουν εδώ και μιλάνε...σπαστά ελληνικά. Γ) Προσωπικά πιστεύω ότι οι κυρίαρχες πολιτικές παρατάξεις δεν προσφέρουν τίποτε. Απλώς διασπείρουν στους φοιτητές πολιτική βλακεία. Ωστόσο (τα ξαναέγραψα) στο πανεπιστήμιο έχουν χώρο. Πρέπει όμως αυτός ο χώρος να περιοριστεί και θα είναι τιμή τους αν συμφωνήσουν και τα αντίστοιχα πολιτικά κόμματα. Δ) Για τους "αιώνιους" πιστεύω (όπως και ο BAS) ότι πρέπει να μπουν κάποια επιτίμια. Π.Χ. έχασες 4 μαθήματα από τα 12 του έτους; Επανάληψη του έτους. Συνεχίζεις το ίδιο βιολί; Δίδακτρα. Τέλος. Να δεις πως καθαρίζουν τα ΑΕΙ. Όλοι αυτοί οι φοιτητοπατέρες που "δρουν πολιτικά" τρώνε τα λεφτά του ανυποψίαστου μπαμπά τους. Άλλο θέμα. Είσαι γραμμένος στη σχολή από το '81 και δεν έχεις έρθει ποτέ; Δρόμο. Ε, του φούστη. Σιγά μη γυρίσει 50 χρονών να κάνει σπουδές. 1
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Συνάδελφοι στην εποχή μου ίσχυε και μάλιστα ως ανώτερη τότε σχολή , ότι αν χρώσταγες πάνω από το 1/3+1 των μαθημάτων που είχες κάνει έχανες έτος . Τώρα αν ψάξουμε το δίκτυο θα βρούμε πολλές περιπτώσεις που οι αξιολογητές κρυβόντουσαν γιά να μην φάνε ξύλο από τα κομματόσκυλα . Η πόσες φορές διαλύθηκαν συνεδριάσεις συγκλήτου , η συμβουλίου ιδρύματος . Το μπάχαλο είναι τεράστιο και δεν μπορείς να ξεκινήσεις το φτιάξιμο από τα κεραμίδια , όταν έχουν ανοίξει οι τοίχοι και είναι σαθρά τα θεμέλια . 1
ponireas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Γιατί φοβάστε να το πείτε καθαρά και ξαστερα ; 1. έξω ο κομματισμος από τα Πανεπιστήμια, ο φοιτητής πάει στο πανεπιστήμιο για να σπουδάσει, δεν έχει καμία δουλεία να έχει γνώμη για το πως θα διοικείται το πανεπιστήμιο , έκτος και εάν του το ζητηθεί. 2. Δεν επιτρέπεται σε μια δωρεάν παροχή να κάνεις κατάχρηση και να έχεις εις αεί τα δικαιώματά του φοιτητή, είναι αντικοινωνικο. Όσο πιο αυστηρά κριτήρια μπουν τόσο πιο ανταγωνιστικό θα γίνει, καμία ανοχή. 3. Άμεση κατάργηση και στην πράξή του ασύλου, στην Ελλάδα σήμερα ο μόνος χώρος που διώκονται οι ιδέες και κινδυνευεις να φας ξύλο για αυτές ένιαι ο χώρος του πανεπιστήμιου.
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2014 Φίλε "ponireas" τα ξαναλέμε αλλά δεν πειράζει. Πρόσεξε: Α) Όταν έγινε η Μεταπολίτευση κάλεσε ο γέρο Καραμανλής εκπροσώπους όλων των κομμάτων και συμφώνησε μαζί τους τον καταστατικό χάρτη σωματείων και φοιτητικών συλλόγων. Ότι συμφώνησαν (ξέρω άνθρωπο που μετείχε σε αυτές τις συσκέψεις) αυτό κατοχυρώθηκε συνταγματικά. Μία τροποποίηση είναι μόνο να γίνει που αφορά την πλειοψηφία των συνελεύσεων. Αυτό που γίνεται σήμερα είναι ότι μια μικρή μειοψηφία 50 ατόμων μπορεί να κλείσει μια σχολή 500 εν ενεργεία φοιτητών επ' αόριστον. Αυτό. Β) Δωρεάν παροχές στους φοιτητές πέραν του κανονικού κύκλου σπουδών δεν υπάρχουν εκτός από βιβλία. Πολλοί συνάδελφοι λέμε να υπάρξουν και δίδακτρα. Μέχρι εκεί. Κι εγώ συμφωνώ με τις διαγραφές αλλά να υπάρχει και μέτρο. Όχι να περνάει το μάθημα νύχτα το κομματόσκυλο και στον άλλον, τον τεμπέλη, τον μπουμπούνα, τον απαράδεκτο, όπως θέλεις πέστον να εξαντλείται το γράμμα του νόμου. Γ) Για το Άσυλο δεν μπορεί να γίνει καμία άλλη μεταρρύθμιση. Αυτή είναι της κυβ. Καραμανλή του 2007. Η άρση του Ασύλου εναπόκειται στην Σύγκλητο. Τι δηλαδή μόλις ακούνε φασαρία στην Νομική οι γείτονες να ειδοποιούν την Αστυνομία και να μπουκάρουν αυτεπάγγελτα τα ΜΑΤ; Δεν γίνεται αυτό.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2014 "Η άρση του Ασύλου εναπόκειται στην Σύγκλητο." Η Σύγκλητος δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποφασίζει επι αστικών και ποινικών θεμάτων. Αυτό είναι δουλειά του Εισαγγελέα. Είμαι ενάντια στην λογική τα δίδακτρα να αποτελούν ποινή. Αυτόματη διαγραφή μετα το πέρας του +50%.
ponireas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2014 (edited) Φίλε Κωνσταντίνε άκου: τα μισόλογα και τα έτσι γιουβέτσι ... μας έφεραν σε αυτό το χάλι. Όσο πιο απλοί είναι οι κανόνες τόσο αποδοτικότερα θα γίνουν τα πανεπιστήμια. Το κύριο όλων είναι έξω τα κόμματα από το πανεπιστήμιο, επαναλαμβάνω τα παιδιά πάνε στο πανεπιστήμιο για να σπουδάσουν και όχι να μπουν στον κομματικό σωλήνα. Ο εικοσάχρονος δεν έχει καμία δουλεία, δεν γνωρίζει και δεν έχει λόγο στο να μετέχει στην διοίκηση του Πανεπιστημίου, γιατί το πιθανότερο είναι να είναι κατευθυνόμενος. Ας ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα στο μυαλό μας και μην προσπαθούμε να στρογγυλεύουμε τις γωνίες. Ο Ροδόπουλος αν και καθηγητής, άρα θα σκεφτόταν κάποιος ότι είναι από τους βολεμένους του συστήματος, τα λέει καθαρά και ξάστερα. Οποιοσδήποτε δημιουργεί πρόβλημα παραβατικότητας στον χώρο του πανεπιστημίου θα εξετάζεται ως να ήταν στην πλατεία ή στο καφενείο. Τόσο απλά είναι τα πράγματα, αλλά η κομματίλα δεκαετιών μας έχει κάνει να σκεφτόμαστε ανάποδα και πολύπλοκα. Edited Απρίλιος 23 , 2014 by ponireas
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2014 Ο Ροδόπουλος πέρασε μονο 3 χρόνια σαν καθηγητής απο Ελληνικό Πανεπίστήμιο. Τα υπόλοιπα 19 είμαι σε ξένα. Δεν μπορώ να πω οτι έχω πλήρη γνώση των δρώμενων στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Ξέρω όμως αρκετά καλά τα Αμερικάνικα, Αγγλικά και Αυστραλέζικα. Τα πράγματα στην κεφάλα μου είναι απλά Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι πολιτικοποιημένοι στον βαθμό που προσωπικά θέλουν και μπορούν. Εαν μερικοί είναι και κομματικοποιημένοι είναι δικαίωμά τους και μπορούν να κάνουν ότι θέλουν εκτός Πανεπιστημίου. Προσηλυτισμός εντός του Πανεπιστημίου είναι ενάντια στις αρχές της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας και έκφρασης. Δεν μπορεί απο την μια το Πανεπιστήμιο να ζητάει αυτοδιοίκηση και απο την άλλη να δηλώνει αναρμόδιο να προφυλάξει την περιουσία του, την λειτουργία του και την προσωπική ασφάλεια του προσωπικού και των φοιτητών του. Πάμε τώρα στα δίδακτρα Εαν κάποιος δει απο κοντά τις φοιτητικές εστίες είμαι βέβαιος οτι θα νομίσει οτι βρίσκετε σε εμπόλεμη ζώνη στην Αφρική. Απο την στιγηή που η διοίκηση αφήνει τις εστίες να λειτουργούν μου αποδεικνύει οτι δεν σέβεται ούτε τους φοιτητές αλλα ούτε και τον θεσμό του Πανεπιστημίου. Εαν το πρόβλημα είναι οικονομικής φύσεως και μόνο και αδυνατεί να βρει χρήματα απο αλλού τότε να βάλει δίδακτρα. Εφόσον βάλει δίδακτρα την επόμενη ακριβώς μέρα θα πρέπει να α) υπάρχει θέρμανση β) καθαριότητα γ) στέγαση δ) σίτιση ε) αναλώσιμα εργαστηρίων ζ) ασφάλεια η) πρόσβαση σε ΑΜΕΑ και ειδικά συγγράμματα θ) Λειτουργία σταθμών πρώτων βοηθειών κλπ Εαν δεν γίνουν τα παραπάνω τότε να παραπέμπεται αυτόματα η διοίκηση σε πειθαρχικό και ΕΔΕ. Προφανώς ασχέτως της ΕΔΕ θα πρέπει στο evaluation sheet της διοίκησης να αναγράφονται σαν αρνητικά. Το evaluation sheet θα πρέπει να βγαίνει στο Διαύγεια. 3
ponireas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2014 Εγώ πάντως καλυφθηκα πλήρως. Όποιος δεν θεωρεί τα παραπάνω αυτονόητα, τοτε ή είναι προϊόν κομματικού σωλήνα ή είναι ακόμα μέσα ή είναι τόσο μπερδεμενος και αποπροσανατολισμενος από την κακώς εννοουμενη κομματοκρατια της χώρας μας που θα κάνει πολλά χρόνια ακόμα να επανέλθει.
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2014 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 23 , 2014 Ο Ροδόπουλος πέρασε μονο 3 χρόνια σαν καθηγητής απο Ελληνικό Πανεπίστήμιο. Τα υπόλοιπα 19 είμαι σε ξένα. Δεν μπορώ να πω οτι έχω πλήρη γνώση των δρώμενων στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Συνάδελφε Ροδόπουλε άκουσε τώρα και τη δική μου φοιτητική εμπειρία.1982 - 1985 ΚΑΤΕΕ που μετονομάστηκαν στην πορεία ΤΕΙ και αργότερα (δεν αναφέρω χρονολογία κυρίως για λόγους ανωνυμίας) Πολυτεχνείο Πάτρας. Γνωρίζω αρκετά καλά τα δρώμενα στα ΑΕΙ - ΤΕΙ. Αν δεις (και ο ponireas να δει) τις τοποθετήσεις μου για τις παρατάξεις θα διαπιστώσεις ότι είμαι απέναντί τους όπως και οι άλλοι συνομιλητές. Επίσης να ξεκαθαρίσω ότι και οι δύο σχολές που φοίτησα δεν μου έδωσαν το παραμικρό δικαίωμα δυσμενούς σχολίου τόσο σε επίπεδο καθηγητών όσο και σε επίπεδο οργάνωσης. Καλές οι απόψεις σου λοιπόν φίλε μου αλλά δεν είναι ρεαλιστικές. Πρόσεξε: Α) Στη πρώτη μου σχολή μετά από μια εξάμηνη κατάληψη όπου η σχολή είχα καταστεί κέντρο διερχομένων εξωσχολικών, είχαν παραδοθεί εργαστήρια με σοβαρές ζημίες και είχαν χαθεί μέχρι και καταστάσεις μαθημάτων από τις γραμματείες!!!! Δεν ζητήθηκε όμως καμία ευθύνη. Β) Ένα μήνα πριν από κάθε περίοδο φοιτητικών εκλογών δεν μπορούσε κανείς να κάνει μάθημα από τα στερεοφωνικά των παρατάξεων. Επίσης όταν τελείωναν οι εκλογές οι τοίχοι των σχολών...δεν φαίνονταν από τις αφίσες. Τα έξοδα καθαρισμού φυσικά τα επωμιζόταν η σχολή!!! Γ) Ανά τακτά χρονικά διαστήματα στο κέντρο της Αθήνας εξωσχολικοί Προβοκάτορες 40 και 50 χρονών με κουκούλες λοστούς και άλλα "επαναστατικά" όπλα καταλάμβαναν τη Νομική ή το Χημικό ή το ΕΜΠ, ξυλοφόρτωναν τους καθηγητές και τους φοιτητές, έκαιγαν θρανία, έσπαζαν εργαστήρια, έκαιγαν Ελληνικές Σημαίες και παρ έδιδαν τη σχολή σμπαράλια σε ένδειξη συμπαράστασης προς τον μπουζουριασμένο σύντροφο Καραμπιστόλα. Όλοι όμως οι συλληφθέντες αθωώνονταν από Ελληνικά Δικαστήρια!!! Δ) Οι επικεφαλής των πολιτικών νεολαιών των σχολών ήταν φοιτητές άνω των 35 ετών. Εμφανίζονταν στα αμφιθέατρα παραμονές Γ.Σ. Συλλόγων και καθοδηγούσαν τον κομματικό στρατό της πολιτικής νεολαίας τους. Ενίοτε ξυλοφόρτωναν κανένα 20χρονο της αντίπαλης πολιτικής νεολαίας και αποχωρούσαν...νικητές. Κανείς του ποτέ δεν λογοδότησε πουθενά !!! Νομίζω ότι κατάλαβες ότι κι εγώ. Ότι δηλαδή η κατάσταση αυτή δημιουργείτο από την ανοχή των Κυβερνήσεων και όλων των πολιτικών κομμάτων γιατί τους βόλευε. Γιατί; Απλό. Κατά την περίοδο από το 1978 μέχρι και σήμερα "ανοίγουν οι πύλες της Τριτοβάθμιας για όλα τα ελληνόπουλα" (εδώ γελάνε). Έτσι κάθε χρόνο μπαίνουν σε ΑΕΙ και ΑΤΕΙ όλο και περισσότερα παιδιά που αντιμετωπίζουν ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή και όλα τα άλλα που πολύ γλαφυρά όλοι οι συνομιλητές περιγράψαμε εδώ. Αυτή η κατάσταση συνδυασμένη με την εξεταστική ανοχή δημιουργεί τα παιδιά που εγκαταλείπουν τις σπουδές τους. Αυτοί είναι κυρίως οι "αιώνιοι" Και έρχονται μετά αυτοί οι πολιτικοί εγκληματίες να μας παραμυθιάσουν ότι διαγράφοντας...τους διαγραμμένους αναβαθμίζουν την Τριτοβάθμια. Ας διαγραφούν οι αιώνιοι φοιτητές, δεν με ενδιαφέρει το ζήτημα και προφανώς ούτε και αυτούς. Δεν θα μπορέσει όμως ποτέ αυτή η σατανική κομματοκρατία να με κοροϊδέψει. Το κεφάλι το 'χω για να με εξυπηρετεί δεν το 'χω για φιγούρα. Υ. Γ. Παρακαλώ πολύ μα μην με παρεξηγήσετε με αφορμή κάποιο λεγόμενό μου. Δεν στρέφομαι εναντίον κανενός συνομιλητή του τόπικ και η παράθεσή μου στα λεγόμενα του συναδέλφου Ροδόπουλου έχει χαρακτήρα καθαρά τυπικό. Απλώς άπτομαι της ευκαιρίας που μου παρέχει ο προηγούμενος λόγος του. Με την κομματοκρατία τα έχω και μόνο. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα