Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Στον νέο νόμο που τροποποιεί άρθρα του ΝΟΚ και άλλες διατάξεις ( Ν.4258-13 ΦΕΚ 94Α-14-4-14) και τον οποίο δημοσιεύσατε εχθές, υπάρχει και το άρθρο 36 βάσει του οποίου επιτρέπεται πλέον η έκδοση οικοδομικών αδειών στα νέα οικόπεδα που προήλθαν από ιδιωτική ρυμοτόμηση, πριν ακόμα κυρωθεί το δίκτυο των δρόμων. "

 

«Πέραν των ανωτέρω, κατ’ εξαίρεση, η δόμηση στα οικόπεδα του πρώτου και του δεύτερου εδαφίου της παρούσας παραγράφου μπορεί να επιτρέπεται πριν την κύρωση του δικτύου κοινόχρηστων χώρων, εφόσον έχουν υλοποιηθεί από την αρμόδια δημόσια αρχή εργα−

σίες ασφαλτόστρωσης ή συντήρησης ή και διέλευσης κοινοχρήστων δικτύων.».

 

Ένας πλάγιος προεκλογικός τρόπος οικοδόμησης.

 

Click here to view the είδηση

  • Απαντήσεις 24
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Δε θα σοβαρευτουμε ποτέ τελικά...

Άλλη μία ρύθμιση που θα καταπεσει πανηγυρικα στο ΣτΕ (αν και την κοβω να καταργειται μετα τις εκλογες).

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Ρε πστ μου, είναι κατάσταση αυτή; Έχουμε 3-4 χρόνια που κάθε βδομάδα τροποποιούνται με κάποιο τρόπο κ μορφή οι ισχύοντες νομοι! Είναι λογικό αυτό το πράγμα; Είναι δυνατόν να παρακολουθήσουμε αυτές τις αλλαγές; Κουράστηκα! Αλήθεια!

 

λες να τους στειλουμε διακοπες?

Δημοσιεύτηκε (edited)

Στον νέο νόμο που τροποποιεί άρθρα του ΝΟΚ και άλλες διατάξεις ( Ν.4258-13 ΦΕΚ 94Α-14-4-14) και τον οποίο δημοσιεύσατε εχθές, υπάρχει και το άρθρο 36 βάσει του οποίου επιτρέπεται πλέον η έκδοση οικοδομικών αδειών στα νέα οικόπεδα που προήλθαν από ιδιωτική ρυμοτόμηση, πριν ακόμα κυρωθεί το δίκτυο των δρόμων. "

 

«Πέραν των ανωτέρω, κατ’ εξαίρεση, η δόμηση στα οικόπεδα του πρώτου και του δεύτερου εδαφίου της παρούσας παραγράφου μπορεί να επιτρέπεται πριν την κύρωση του δικτύου κοινόχρηστων χώρων, εφόσον έχουν υλοποιηθεί από την αρμόδια δημόσια αρχή εργα−

σίες ασφαλτόστρωσης ή συντήρησης ή και διέλευσης κοινοχρήστων δικτύων.».

 

Ένας πλάγιος προεκλογικός τρόπος οικοδόμησης.

 

Click here to view the είδηση

να σημειωσω οτι δεν προκειται για "τυφλα" οικοπεδα.

 

Εδω προκειται για βελτιωση του αρθρ. 10 του ν 4164/13

οπως αυτος τροποποίησε-συμπληρωσε το αρθρ. 35 του ν. 3937/11

και αυτο ειχε τροποποιησει το   Δ 185/85

 

και αφορα

την παραχωρηση σε κοινη χρηση λωριδων οικοπεδων...

 

και εδω προκειται για "λωριδες" που εχουν ηδη δημιουργηθει και καταληφθει και εχουν γινει εργασιες ασφαλτοστρωσης απο τους Δημους

και εχουν τεθει "τοις πραγμασι"   σε κοινη  χρηση....

Edited by dimitris GM
  • Upvote 5
Δημοσιεύτηκε

στην ουσία δηλαδή είναι μια αναγνώριση των ιδιωτικών δρόμων μετά τον 1337

και η παραχώρηση του δικαιώματος πολεοδόμησης στους ιδιώτες (αυτού του δικαιώματος που το ΣτΕ είχε αφαιρέσει με παλιότερη απόφασή του από τους "αιρετούς" για να μην ικανοποιούν ιδιωτικά συμφέροντα...)

εμμέσως η "αναγνώριση" αυτή δικαιολογεί και τις κατατμήσεις εντός οικισμών

ωραία...

(μόλις μούτζωσα το πτυχίο του πολεοδόμου..)

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

...

 

Εδω προκειται για βελτιωση του αρθρ. 10 του ν 4164/13

οπως αυτος τροποποίησε-συμπληρωσε το αρθρ. 35 του ν. 3937/11

και αυτο ειχε τροποποιησει το   Δ 185/85

 

...

 

Χωρίς σχόλια !

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Για να μην βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα:

Το Π.Δ. 185/85 (που αφορά σε οικισμούς κάτω των 2000 κατ.) προέβλεπε τη διαδικασία αυτή (παραχώρηση σε κ.χ.) με συγκεκριμένους όρους και προοπτική και για 20+ χρόνια εφαρμόστηκε απρόσκοπτα. Ίσως θα έπρεπε, να είχε χαρακτηριστεί από τότε αντισυνταγματικό, ώστε να βρεθεί μόνιμη λύση. Και σε αυτό το διάστημα (με αυτό τον τρόπο) αναγέρθηκαν χιλιάδες οικοδομές (αλήθεια imhotep δεν σου έτυχε καμία τέτοια περίπτωση?). Μήπως θα έπρεπε να χαρακτηριστούν αυθαίρετες? Το χειρότερο όμως είναι ότι υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες οικοπέδων (νόμιμα αποκτηθέντων) οι οποίοι μετά την απόφαση του ΣΤΕ έμειναν με το... οικόπεδο στο χέρι.

Λύση γι' αυτό, βρέθηκε με τη διαδικασία κύρωσης του οδικού δικτύου, η οποία είναι εξόχως χρονοβόρα και απαιτεί πλήθος δικαιολογητικών.

Οι συνεχείς τροποποιήσεις, υπ. αποφάσεις κλπ, το μόνο που φανερώνουν είναι η ασχετοσύνη των "αρμοδίων". Ο νέος ΑΝΥΠΕΚΑ είναι ίσως ο μόνος, τα τελευταία 10 τουλάχιστον χρόνια, υπουργός ο οποίος γνωρίζει το αντικείμενο πολύ καλά (ελ. επαγγελματίας ων). Ελπίζω να το έχει ψάξει καλά, και να μην αποτελεί προεκλογικό "λαγό".

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.