CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26 , 2008 Επιτρέπεται (και αν ναι, πόσες επιτρέπεται) να μεταφέρουμε φιάλες βιομηχανικών αερίων (πίεσης 200-300 ba, βάρους περίπου 80 kgr η κάθε μία) με οχήματα όπως 1. επιβατικά ΙΧ , (ρίχνοντας την πίσω πλάτη) ; 2. επαγγελματικά ΙΧ (στον πίσω χώρο) κάτω των 3500kg Αν κάποιος γνωρίζει μία διάταξη που να περιορίζει την μεταφορά φιαλών με τα παραπάνω μέσα, παρακαλώ ας το αναφέρει.
gliout Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Ολα αυτά που αναφέρεις υπαρχουν σον κανονισμό ADR όπου ανάλογα με το UN του υλικού (αερίου) βρίσκεις και πως μεταφέρεται. Αυτό εφαρμόζεται σε οδικές μεταφορές με επαγγελματικά μέσα. Με ιδιωτικά νομίζω οτι καλύτερα να μην μεταφέρουμε τίποτα.
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27 , 2008 Ευχαριστώ για την απάντηση. Ωστόσο, στο ADR παρ 1.1.3.6.3 (σελ. 16229), θεωρούνται επικίνδυνα τα φορτία με τις φιάλες, όταν τα έυφλεκτα αέρια είναι σε ποσότητα άνω των 333 kg (κατ. μεταφοράς 2) , τα δε μη-εύφλεκτα αέρια CO2, Ν2, Αr κτλ, σε ποσότητα άνω των 1000 kgr (κατ. μεταφοράς 3). Σαφώς οι ποσότητες που περιέχονται στις συνήθεις φιάλες είναι πολύ χαμηλότερες, και άρα δεν εμπίπτουν στο ADR. Το ερώτημά μου εστιάζεται στο αν η μεταφορά των φιαλών αυτών επιτρέπεται ή όχι με οχήματα ΙΧ (επιβατικά ή επαγγελματικά κάτω των 3500 kgr), σε αντιδιαστολή με την μεταφορά με φορτηγά (άνω των 3500 kgr) που κανονικά επιτρέπεται.
gliout Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Θα πρέπει να αναζητήσεις τότε με τα οχήματα αυ΄τα τι μπορείς και τι δεν μπορείς να μεταφέρεις.Μια ερώτηση στο μεταφορών ίσως σου έλυνε το θέμα (ή πιο πιθανό να σου δημιουργήσει άλλα 10)
CostasV Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2008 Δεν διακινδυνεύω τα νεύρα μου για να πάρω απάντηση ρωτώντας στο Μεταφορών. Οχι, ευχαριστώ, να λείπει το βύσινο.
Yiannis-mech Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2008 Κατά τη γνώμη μου κακώς ρωτάς. Το τί ορίζει ο νόμος μπορείς να το βρείς εύκολα. Το δύσκολο όμως είναι να μπείς στο μυαλό του νομοθέτη και να καταλάβεις γιατί πρέπει να υπάρχει η όποια μορφή απαγόρευσης, χωρίς να προσπαθείς να μεταφράζεις ελαστικά το νόμο ή να βρείς τα όρια κάτω από τα οποία είσαι νόμιμος. Το ότι σε περίπτωση τρακαρίσματος ή απότομου φρεναρίσματος έχεις έναν πύραυλο στο πίσω κάθισμά σου δε σε ανησυχεί? Τί θα πείς στον Άγιο -Πέτρο ή στα ορφανά του ανθρώπου που θα σκοτώσεις? ότι ο νόμος έλεγε 333 kgr? Για να σοβαρευτούμε λίγο...
CostasV Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2008 Yannis-mech είμαι απολύτως σοβαρός. Και περιμένω εξίσου σοβαρές απαντήσεις. Οχι ορφανά και πυραύλους.
EngXanthi Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2008 Πάντως ό,τι και αν επιβάλλει το ADR, δεν πρέπει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ να μεταφέρονται οι φιάλες σε οριζόντια θέση, μόνο σε κατακόρυφη και να είναι πολύ καλά στερεωμένες. Το ίδιο ισχύει και για την αποθήκευσή τους. Σκέψου να είναι σε οριζόντια θέση και κάποια στιγμή να σκάσει ή να έχεις μια μεγάλη διαρροή. Το έλκηθρο του Αη Βασίλη θα πηγαίνει σίγουρα πιο αργά από τη φιάλη...
CostasV Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2008 Ευχαριστώ για την απάντηση EngXanthi. Η καλή στερέωση είναι σίγουρα εκ των ων ουκ άνευ για κάθε αντικείμενο που βρίσκεται σε όχημα. Για την μεταφορά σε οριζόντια θέση, ξέρω ότι δεν συνιστάται για το ακετυλένιο το οποίο είναι ειδική περίπτωση αλλά για τα υπόλοιπα ψάχνω να μάθω εάν απαγορεύεται. Οι φιάλες δεν σκάνε και δεν παρουσιάζουν μεγάλη διαρροή στα καλά καθούμενα. Ακόμη και σε περίπτωση σύγκρουσης του οχήματος, εφόσον είναι καλά στερεωμένες, οι φιάλες θα είναι ίσως οι μόνες που θα μείνουν άθικτες. Οπότε ο κίνδυνος κατά την μεταφορά προέρχεται κυρίως από την μάζα τους κατά την επιβράδυνση. Εκτός από αυτό υπάρχουν άλλες διατάξεις (ίσως ακόμα και εμπορικής ή φορολογικής ή άλλης πλευράς) που να απαγορεύουν την μεταφορά φιαλών με οχήματα κάτω των 3500 kg;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα